Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"]...og jeg fik ikke lige skruet den fra hinanden... :D [/quote]

Så ung, så ung. Og stadig så meget at lære... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Johannes
Smoke On The Water
Indlæg: 70
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Johannes »

EDIT: Nogen gange dummer man sig ikke!? Post slettet.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"][quote="Rasmus"]...og jeg fik ikke lige skruet den fra hinanden... :D [/quote]

Så ung, så flot. Og stadig så meget at lære... :-)[/quote]
Ja, jeg var nok blevet populær hvis jeg var begyndt at skille studiets dyreste mikrofon ad, den koster jo også kun et sted mellem 50.000kr-120.000kr alt afhængig af stand... :D

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Johannes"]NO: At man stadig er så ung man kan score piger med kæreste på... Dårlig stil ja... men det er fandeme også sjovt![/quote]
Tja... det er nok ris til egen røv i sidste ende...
1. Du kan risikere at få nogle på hov'et af nogle meget sure kærester og hans venner.
2. De piger med kærester er tit nogle narrefi**er, fordi de jo ligesom "har" en kæreste.

Ja, sådan var det ihvertfald "When I was younger, so much younger that todayyy"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO1: Nye løbesko. De gamle var slidt op, og til sidst fik jeg ondt i benene af at løbe, så det var vist på tide. De nye er lette og super dejlige at løbe i.

NO2: Ovenstående er en fin grund til at begynde på lidt intervaltræning igen. Det tager kortere tid (hvilket er rart, når nu skolebænken kalder igen fra næste uge) og virker mindst lige så godt som længere ture. Men det er hårdt som ind i h...

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO- Nos rør i min ac 50 er.

No 2 - Det viste sig at min ekstra Keeley ts 808 ikke har taget skade af forkert strøm.Det er åbenbart bare den org. strømledning som keeley sender med pedalen ikke har rigtig polaritet.Den strømforsynings
ledning jeg købte løs til min første ts virker fint med min ekstra.Så jeg må ud og investerer i en magen til så jeg kan få ts på mit andet board.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

[quote="Rasmus"][quote="Johannes"]NO: At man stadig er så ung man kan score piger med kæreste på... Dårlig stil ja... men det er fandeme også sjovt![/quote]
Tja... det er nok ris til egen røv i sidste ende...
1. Du kan risikere at få nogle på hov'et af nogle meget sure kærester og hans venner.
2. De piger med kærester er tit nogle narrefi**er, fordi de jo ligesom "har" en kæreste.

Ja, sådan var det ihvertfald "When I was younger, so much younger that todayyy"[/quote]

3. Den dag du selv står og klynker over at være blevet røvrendt på den måde, vil det være svært at sige andet, end "what goes around comes around". Der er nok dårlig karma i verden, brug dog din tid på noget mere fornuftigt. Jeg har i hvert fald meget svært ved at se det "sjove" i den hobby...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"][quote="Johannes"]NO: At man stadig er så ung man kan score piger med kæreste på... Dårlig stil ja... men det er fandeme også sjovt![/quote]
Tja... det er nok ris til egen røv i sidste ende...
1. Du kan risikere at få nogle på hov'et af nogle meget sure kærester og hans venner.
2. De piger med kærester er tit nogle narrefi**er, fordi de jo ligesom "har" en kæreste.

Ja, sådan var det ihvertfald "When I was younger, so much younger that todayyy"[/quote]

Min unge ven: Det hedder "So much younger THAN today"...

Men udover det har du nu ret. Der er visse ting, som kan gøre én glad for, at man har været gift i mange år.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"][quote="Sasha"][quote="Rasmus"]...og jeg fik ikke lige skruet den fra hinanden... :D [/quote]

Så ung, så flot. Og stadig så meget at lære... :-)[/quote]
Ja, jeg var nok blevet populær hvis jeg var begyndt at skille studiets dyreste mikrofon ad, den koster jo også kun et sted mellem 50.000kr-120.000kr alt afhængig af stand... :D [/quote]

Ja-ja. Ungdommen nutildags tænker kun på at være populære og slige overfladiske kvaliteter. Det bidrager garanteret til den gode stemning, Men får man svar på afgørende spørgsmål på dén måde? Nope..!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Snake Boots »

NO: Den her fætter fra 1951:

[attachment=0]
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"][quote="Rasmus"][quote="Johannes"]NO: At man stadig er så ung man kan score piger med kæreste på... Dårlig stil ja... men det er fandeme også sjovt![/quote]
Tja... det er nok ris til egen røv i sidste ende...
1. Du kan risikere at få nogle på hov'et af nogle meget sure kærester og hans venner.
2. De piger med kærester er tit nogle narrefi**er, fordi de jo ligesom "har" en kæreste.

Ja, sådan var det ihvertfald "When I was younger, so much younger that todayyy"[/quote]

Min unge ven: Det hedder "So much younger THAN today"...

Men udover det har du nu ret. Der er visse ting, som kan gøre én glad for, at man har været gift i mange år.[/quote]
Damn you auto correct!!!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"] kun på at være populære og slige overfladiske kvaliteter. Det bidrager garanteret til den gode stemning, Men får man svar på afgørende spørgsmål på dén måde? Nope..![/quote]
Nej, det giver os nok ikke svaret på hvorfor jorden er rund, eller hvordan vi kom hertil, eller giver os svar på om der er liv på Mars.

Men det er nu stadig fedt. Jeg elsker virkelig min nye tele, 2 jobs og 5 studie optagelser senere. Jeg er virkelig en idiot, men det Har jeg erkendt, fordi jeg Har det væsentligt bedre, hvis der står det rigtige på guitaren. Det føles nok bare mere autentisk.

Accepter nu bare omstændighederne i verden og lad dig rive med af materialismen!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

Hov, jeg glemte de her... :D :) ;)

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

NO:
Billede
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"][quote="Sasha"] kun på at være populære og slige overfladiske kvaliteter. Det bidrager garanteret til den gode stemning, Men får man svar på afgørende spørgsmål på dén måde? Nope..![/quote]
Nej, det giver os nok ikke svaret på hvorfor jorden er rund, eller hvordan vi kom hertil, eller giver os svar på om der er liv på Mars.

Men det er nu stadig fedt. Jeg elsker virkelig min nye tele, 2 jobs og 5 studie optagelser senere. Jeg er virkelig en idiot, men det Har jeg erkendt, fordi jeg Har det væsentligt bedre, hvis der står det rigtige på guitaren. Det føles nok bare mere autentisk.

Accepter nu bare omstændighederne i verden og lad dig rive med af materialismen![/quote]

No f.cking way! Men jeg ved så på den anden side heller ikke, om man bliver en større eller mindre materialist af f.eks. at spørge studioejeren om, hvorvidt hans Neumann er rør- eller transistortrukket :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

[quote="Loomer"][quote="kasperploug"]NMO: Har fået plads på veterinærmedicin afterall! Shiiiit.. Nu har jeg under 2 uger til at få ordnet alt mit shit på Falster, og så er det København! Det bliver det vildeste![/quote]

På KU Life? Der går min kæreste også :) [/quote]
Jeps :D
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO/N/A: Jeg havde det rigtig sjovt i går, og det gør altså naller dagen efter!

Now MotherFucking Optur: Der har lige været en mand med pizza og kold cola til mig.

NO2: Mars Attacks i fjerneren. Jeg tror klart, verden ville være et bedre sted, hvis Jack Nicholson var USA's præsident i virkeligheden...

Johannes
Smoke On The Water
Indlæg: 70
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Johannes »

NO: Endelig kommet i gang med mit løb igen.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Har fået 60-70 lp'er af svigerfar og svigermor med bl.a. en masse Pink Floyd, Rolling Stones og Hendrix.
NO2: Svigerfar havde sørme også en Morley wah/volume pedal fra slut 70'erne til at ligge, som jeg måtte få!


---
I am here: <!-- m --><a class="postlink" href="http://maps.google.com/maps?ll=55.70914 ... .574784</a><!-- m -->
- Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

[quote="Snake Boots"]NO: Den her fætter fra 1951:

[attachment=0][/quote]
Niiice.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen