Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="Dannyboy"]...og langt bedre lydende end EZ[/quote]

Det handler mest af alt hvordan man mixer dem.
Men direkte ud af boksen er jeg enig de lyder bedre end EZ, dog ikke langt bedre...
Bah

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

[quote="AnotherDan"][quote="Dannyboy"]...og langt bedre lydende end EZ[/quote]

Det handler mest af alt hvordan man mixer dem.
Men direkte ud af boksen er jeg enig de lyder bedre end EZ, dog ikke langt bedre...[/quote]

Enig. Det kræver bare så freakin meget tid med EZ Drummer, hvis man ikke er producer haj synes jeg. Jeg har dog fået dem til at lyde OK, men med meget arbejde. Jeg synes godt nok Addictive sparker nogle døre ind (for mig) - mega optur :)

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... re=related</a><!-- m -->

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NMO: Jeg havde min custom tele (den Solle har bygget) med i øvelokalet her til aften - og det er den fedeste guitar jeg nogensinde har spillet på. Punch, fylde, klarhed, og den er bare sindssygt levende - jeg er fuldstændigt solgt. Jeg havde lyst til at hoppe og danse, da jeg stod med bandet derude. :-D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="GuitaRasmus"]NMO: Jeg havde min custom tele (den Solle har bygget) med i øvelokalet her til aften - og det er den fedeste guitar jeg nogensinde har spillet på. Punch, fylde, klarhed, og den er bare sindssygt levende - jeg er fuldstændigt solgt. Jeg havde lyst til at hoppe og danse, da jeg stod med bandet derude. :-D[/quote]
Sådan havde jeg det ogsa med min tele i lørdags. Det er fandme på toppen! Tillykke med den.:-)

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

Det er det nemlig, og i lige måde! :-)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin60 »

NO: Har endelig fået mig en strat igen! Denne gang er det en Fender fra 1976. Og holdkæft den er fed! Jeg har spillet hele aftenen på den over min Bassman med en fuzz i mellem, og haft den mest fantastiske lyd!

Dog har den gjort mig til lidt af en hykler :) For den er i den tunge ende, og dem som kender mig og min holding til guitars vægt ved at jeg er en af dem der har sagt at lette guitarer er bedst :)
Men måske skyldes det bare at den er sort ;) hehe

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Bruger meget mindre tid på fora :-)

NO2: Snart ferie.

NO3: Hyggelig weekendtur til Maribo. Fedt at trække stikket ud. Det skal man gøre noget mere.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="SustainerPlayer"]

NO3: Fedt at trække stikket ud. Det skal man gøre noget mere.[/quote]

Medmindre man ligger i respirator that is..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Ja eller spiller guitar - Akustiske guitarer er nu engang for tøsedrenge.

NA: Rasmus og Rasmus er nu officielt hestejazzdrenge
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Smittefar"]

NA: Rasmus og Rasmus er nu officielt hestejazzdrenge[/quote]
I sidste ende er det også det eneste rigtige... :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Plejer man ikke at tale om "hestepiger"..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Sasha"]Plejer man ikke at tale om "hestepiger"..?[/quote]

I helt ungdoms internet agtig stil, vil jeg dertil sige.. I lol'd.. :D
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

så så. nu ikke så kække. Det kræver sin mand at spille tele.:-)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

eller sin hestepige :D
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Ja det gør så!!!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="FunkyValle"]NO: Sidder i bilen på vej hjem og tænker tilbage på alle min barndoms fødselsdage, hvor jeg har ønsket at få boller i karry stort set altid. Da jeg så kommer ind af døren, så har fruen sgu lavet boller i karry!!! Det er fandeme en god start på fødselsdagsaftenen... ;o)))[/quote]

Du er jo syg, menneske! Jeg ville ikke kaste det klamme stads efter en gal hund :s ick:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

[quote="GodSpeedDK"][quote="FunkyValle"]NO: Sidder i bilen på vej hjem og tænker tilbage på alle min barndoms fødselsdage, hvor jeg har ønsket at få boller i karry stort set altid. Da jeg så kommer ind af døren, så har fruen sgu lavet boller i karry!!! Det er fandeme en god start på fødselsdagsaftenen... ;o)))[/quote]

Du er jo syg, menneske! Jeg ville ikke kaste det klamme stads efter en gal hund :s ick:[/quote]
Shun the non-believer... Shun, sshuuun-uh!
Hvordan fa'en kan man ikke synes, boller i karry er noget af det bedste i verden?

NO/WTF: Jeg var nede på mit gamle lokale pizzeria (gamle som i, at det er 10 år siden, jeg boede rundt om hjørnet derfra), og manden sagde lige så glad "hvad så? længe siden" og skulle da have en snak om, hvad jeg gik og lavede, og hvordan min søster havde det - ok, vi købte ret mange frokostpizzaer der nede sidst i 90'erne, men det er stadig imponerende, at han kan kende mig endnu!

No2: Har fundet mit næste sted at bo.

N/A: Ovenstående er et ret fesent værelse, der hvor jeg arbejder, med bad og køkken på gangen, men til gengæld er huslejen rimelig, metro og ordentlige indkøbsmuligheder tæt på (begge to mangelvarer i Sydhavnen), og som Frederiksbergbarn passer det mig ok at komme på den rigtige side af Roskildevej igen...

NO3: Den prop, jeg har haft i mit venstre øre så længe, så jeg troede, det var et reelt høretab, er sprunget. Øret sagde bare, som når man flyver eller kører under Storebælt (bare meget mere), og pludselig var der stereo og diskant igen. Totalt syret oplevelse, at dagligdagslyde virker helt nye lige pludselig. Så opdager man, hvor meget hjernen kompenserer for den slags - jeg gik og blev lidt desorienteret det første kvarter, fordi det der rentningsvæsen åbenbart har vænnet sig til mindre signal fra venstre.
Som bonus blev min tinnitus på det øre også meget bedre. Der er stadig højfrekvent støj, men ikke nær så meget susen og brusen og brummen. Jeg håber edderfandme det holder, for de sidste 5-6 timer har sgu været som at få nye ører (især med tanke på, at jeg er 25 og egentlig havde indstillet mig på, at hørelsen var permanent ad helvede til).

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Ligesom de fleste andre retter, så kan boller i karry laves på den udsøgt delikate måde ... eller den klamme vi-køber-shit-på-dåse-eller-pose-og koger-i-smadder-måde ...

Boller i karry er en kongeret ... når det er lavet på den udsøgt delikate måde.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

Jeg lavede boller i karry i går. Satan, det var godt!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="SustainerPlayer"]Ligesom de fleste andre retter, så kan boller i karry laves på den udsøgt delikate måde ... eller den klamme vi-køber-shit-på-dåse-eller-pose-og koger-i-smadder-måde ...

Boller i karry er en kongeret ... når det er lavet på den udsøgt delikate måde.[/quote]

Det er jo så sjældent, at jeg har lejlighed til at give ham spilleren med den utroligt lange udklingning ret i noget. Derfor er altid en glædelig begivenhed, når jeg endelig får chancen. Så jeg skal ikke tøve med at give "thumbs up" i det ovennævnte synspunkt!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen