Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="KHoldt"]NO: "Din Mac er ankommet til afhentning" :) [/quote]

Uh, det er en rar fornemmelse :)

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Funkis »

NO: Endlig kom de forstærkere hjem som jeg har arbejdet på at få hjem siden november sidste år.
Hvilken fornøjelse det er at de lyder bedre end jeg havde turde at håbe.

Uden at det skal være reklame hvis nogle skulle have lyst - http://www.4sound.dk/shoppingsystem/pro ... =topseller
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Sasha"][quote="VilhelmNielsen"]
NO2: Fik prøvet noget af gearet de har stående i deres øver, bl.a. Rasmus' ES330 og Klaus' Bassman.[/quote]

Er det så så fedt, som de går rundt og påstår..?

:-)[/quote]

Nej.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Er lige blevet spurgt af forsangeren i bandet, om jeg vil være med til at varme op for Mathilde Falch i København i oktober. Det lyder da spændende. Er det ikke noget med, at vores egen Rasmus Skov spiller med hende?

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Funkis"]NO: Endlig kom de forstærkere hjem som jeg har arbejdet på at få hjem siden november sidste år.
Hvilken fornøjelse det er at de lyder bedre end jeg havde turde at håbe.

Uden at det skal være reklame hvis nogle skulle have lyst - http://www.4sound.dk/shoppingsystem/pro ... =topseller[/quote]

Det var da dælme også en effektiv pris i disse finanskrisetider... Men de klip jeg har set lyder fint.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Barf"]NO: Er lige blevet spurgt af forsangeren i bandet, om jeg vil være med til at varme op for Mathilde Falch i København i oktober. Det lyder da spændende. Er det ikke noget med, at vores egen Rasmus Skov spiller med hende?[/quote]
Jo.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="fortytwo"][quote="Barf"]NO: Er lige blevet spurgt af forsangeren i bandet, om jeg vil være med til at varme op for Mathilde Falch i København i oktober. Det lyder da spændende. Er det ikke noget med, at vores egen Rasmus Skov spiller med hende?[/quote]
Jo.. ;) [/quote]
Jo... ;) jeg har ingen jobs i kbh i okt. Med hende, så det glæder jeg mig da til.:-)

edit, jeg jeg Har et. Det er trio på drop inn.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Jeg ved faktisk ikke, hvor det skal foregå. Men det er tirsdag den 25. oktober.

Det ville da være skønt, hvis der var band med, for jeg håbede lidt på at kunne charmere mig til at låne noget forstærker, så jeg slipper for at skulle arrangere det. Og så kunne det da også bare være hyggeligt at sige hej.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Barf"]Jeg ved faktisk ikke, hvor det skal foregå. Men det er tirsdag den 25. oktober.

Det ville da være skønt, hvis der var band med, for jeg håbede lidt på at kunne charmere mig til at låne noget forstærker, så jeg slipper for at skulle arrangere det. Og så kunne det da også bare være hyggeligt at sige hej.[/quote]
Bestemt! Det bliver på toppen. Jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg tror jeg skal spille akustisk guitar.
Hvis det bliver anderledes, så spiller du jo bare på mit gear.
Hvad er det for et band?

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Altså mig og sangeren har et band (Fred Voltage) med et par andre drenge, hvor vi spiller rock og rul. Der kommer nok et enkelt eller to numre derfra, som vi kan spille i en mere afdæmpet, akustisk udgave. Derudover har min kammerat skrevet et par numre selv, som vi lige skal have øvet op. Det er ikke noget fast, men en god mulighed for at komme ud og spille, siger man jo ikke nej til.

Vi må lige se på det med udstyr, nu har jeg jo direkte kontakt til "guitaristen i det andet band", så det er ikke helt skidt :)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Barf"]Altså mig og sangeren har et band (Fred Voltage) med et par andre drenge, hvor vi spiller rock og rul. Der kommer nok et enkelt eller to numre derfra, som vi kan spille i en mere afdæmpet, akustisk udgave. Derudover har min kammerat skrevet et par numre selv, som vi lige skal have øvet op. Det er ikke noget fast, men en god mulighed for at komme ud og spille, siger man jo ikke nej til.

Vi må lige se på det med udstyr, nu har jeg jo direkte kontakt til "guitaristen i det andet band", så det er ikke helt skidt :) [/quote]
Det skulle være til at løse.:-)

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: At sætte en eftermiddag af til at finde sin tele frem fra kassens mørke, smide nye strenge på, justere nogle småting og spille på den for første gang i lang tid. :)

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Det gode ved min nylige flytning er, at jeg så endelig har fået hentet det anlæg, jeg har haft stående nede i min mors kælder de sidste par år. Der var nemlig lige en pladespiller, så jeg endelig kan høre LP'er igen.

NO2: Jeg har sgu ret meget udmærket musik på LP.

NO3: De vigtigste ting er pakket ud og nogenlunde på plads - anlægget er sat op, klædeskabet fyldt, bøgerne på plads i reolerne, og jeg har lavet en lille læsekrog med min lænestol og en standerlampe.
Så mangler man bare alle de der andre ting, og det med at få indrettet sig ordentligt...

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

NO: Er kommet igang med dyrlægestudiet på LIFE.. Og det er bare lige mig, selvom jeg før studiestart var lidt i tvivl.. Det er fucking nice!
NO2: Rusturen var SÅ fed! Boede i hjemmebyggede bivuakker på en mark i skoven ved Furesøen, der blev drukket tæt i Spar Classic og hygget på den mest primitive, men hyggelige måde!
NO3: Vågnede en morgen med et "Spillemandsbadge" på min trøje, som jeg på ingen måde kunne huske at have fået - men jeg må åbenbart have talt godt for mig selv :D Så næste år er det mig der står for fællessang om bålet den første aften :D
NO5: Der er så få drenge på dyrlægestudiet (30 drenge ud af 184 på denne årgang), at vi har en herreloge.. På rusturen betød det fællestur ud i skoven om aftenen, hvor der blev snakket søstre (og mødre), drukket stærk alkohol på runde og øvet slagsange i ren Carl-Mar stil! :D
NO4: Folk på LIFE er så dejlige alle sammen.. Har aldrig oplevet noget lignende!
NA: Er vist lige blevet single..
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

KHoldt
Johnny B. Goode
Indlæg: 123
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af KHoldt »

NO: Min gamle efterskole stod i brand for en månedstid siden. Tina Dickow og Helgi Jonsson laver støttekoncert i aften for gamle elever. :)

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Har fået en semifast stilling herpå A.P. Møller Mærsk, hvor jeg har været den sidste måneds tid. Nu er det til 13. januar, så der går lige tre mdr inden jeg behøver, at søge jobs :)
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Breaking Bad. Talk about great TV.

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: NFL i HD på TV2-Sport.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="FunkyValle"]NO: NFL i HD på TV2-Sport.[/quote]

Jessør! :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

Hvilken kamp ser i så? Jeg sidder og ser Rams mod Eagles - ganske underholdnfe indtil nu.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen