Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Loomer"]Forsangeren i mit band er fra Køge, og han er sådan set ikke kriminelt, bare et smule fjollet og ikke så god til at moderere en brandert.[/quote]

Der røg din chance for en ministerpost![/quote]

Selv i disse for vort land så svære tider ER der små lyspunkter i mørket.

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Jeg er slet, slet ikke overbevisende nok når jeg lyver, så den var en lost cause alligevel! :P

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Loomer"]Jeg er slet, slet ikke overbevisende nok når jeg lyver, så den var en lost cause alligevel! :P [/quote]

Hvordan kan en mand have en kæreste og lyve dårligt?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Jeg er jo pisselækker, må du lige huske...

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Loomer"]Jeg er jo pisselækker, må du lige huske...[/quote]

Det er jo undeniable, og du spiller godt guitar.. Det kan være det, der gør dig uimodståelig..? Måske skulle Helle eller Lars underkaste sig noget plastic kirurgi og en "klinic" med dig, for at sikre sig indflydelse i dansk politik
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Nu det viser sig at Sass' mistænkelige forbindelser var andre socialdemokrater, forudser jeg en svær regeringsdannelse. :P

Foreløbige udpluk fra PET's negativliste:

Kriminel
Fra Køge
Socialdemokrat
Venstreorienteret
Fortovscafégæst
MF'er
Kaffedrikker

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="SustainerPlayer"]Nu det viser sig at Sass' mistænkelige forbindelser var andre socialdemokrater, forudser jeg en svær regeringsdannelse. :P

Foreløbige udpluk fra PET's negativliste:

Kriminel
Fra Køge
Socialdemokrat
Venstreorienteret
Fortovscafégæst
MF'er
Kaffedrikker[/quote]

Den eneste politiker (der desværre er afgået nu) jeg havde respekt for var Helge Adam Møller, han kan da med hånden på hjertet sige at han har tjent sit land.
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="CobraPizza"]
Den eneste politiker (der desværre er afgået nu) jeg havde respekt for var Helge Adam Møller, han kan da med hånden på hjertet sige at han har tjent sit land.[/quote]

Hvis du henviser til hans militære karriere, så synes jeg han havde tjent landet på en bedre måde, ved at yde noget konstruktivt i stedet.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"][quote="CobraPizza"]
Den eneste politiker (der desværre er afgået nu) jeg havde respekt for var Helge Adam Møller, han kan da med hånden på hjertet sige at han har tjent sit land.[/quote]

Hvis du henviser til hans militære karriere, så synes jeg han havde tjent landet på en bedre måde, ved at yde noget konstruktivt i stedet.[/quote]

Da jeg for en sjælden gangs skyld er enig med Mikkel vil jeg lige komme med et stort: +1

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Max Power »

Uden at skulle kommentere hans politiske ståsted, så synes jeg nu også altid, at han har haft integriteten i orden.
Desværre, kan man sige, er det lidt naivt at mene, at militær i vores verden ikke er godt for noget. Der er altid nogen, der er villige til at misbruge magt (miltær eller anden) til deres egen vinding, om det så er Gadaffi, Saddam Hussein, Hitler eller andre, og så er det jo beklageligvis et faktum, at noget af de eneste den slags typer forstår er, at de står overfor nogen med en potentiel endnu større magt, der kan sætte en stopper for dem.
Så indirekte har opretholdelsen af militær faktisk en konstruktiv effekt ved at undgå at diverse diktatorer og madmen's destruktive fremfærd.
Men i øvrigt er jeg da enig i, at Helge Adam Møller's politiske "karriere" ikke skal vurderes ud fra hans såkaldte militære meritter.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Helt enig med hr. Power.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="GodSpeedDK"][quote="CobraPizza"]
Den eneste politiker (der desværre er afgået nu) jeg havde respekt for var Helge Adam Møller, han kan da med hånden på hjertet sige at han har tjent sit land.[/quote]

Hvis du henviser til hans militære karriere, så synes jeg han havde tjent landet på en bedre måde, ved at yde noget konstruktivt i stedet.[/quote]

Han har da vist, at han var villig til at give sit liv for sit land, og det er da til større respekt end de politikere, der påkalder sig en eller anden form titel til noget de ikke er. Jeg har respekt for den slags mennesker, der er disciplineret, selv har integritet og har vist at de kan, før de råber op om deres evner. Jeg tror, at det er uvidenhed om jægersoldaters liv, der gør at du ikke synes hans militære karriere har været konstruktiv til gavn for Danmark.
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO; Skal hente nye guitar projekter idag,,så er der noget at sysle med igen...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="CobraPizza"][quote="GodSpeedDK"][quote="CobraPizza"]
Den eneste politiker (der desværre er afgået nu) jeg havde respekt for var Helge Adam Møller, han kan da med hånden på hjertet sige at han har tjent sit land.[/quote]

Hvis du henviser til hans militære karriere, så synes jeg han havde tjent landet på en bedre måde, ved at yde noget konstruktivt i stedet.[/quote]

Han har da vist, at han var villig til at give sit liv for sit land, og det er da til større respekt end de politikere, der påkalder sig en eller anden form titel til noget de ikke er. Jeg har respekt for den slags mennesker, der er disciplineret, selv har integritet og har vist at de kan, før de råber op om deres evner. Jeg tror, at det er uvidenhed om jægersoldaters liv, der gør at du ikke synes hans militære karriere har været konstruktiv til gavn for Danmark.[/quote]

Ja, det er utroligt, at B.S. Christiansen ikke er blevet udnævnt til statsminister endnu! Men det er vel kun, hvad man kunne forvente af sådan en kommuniststat fuld af grødbønder, hundehoveder, skvaddermikler og hvad vi ellers har at trækkes med af slattenhed og slaphed.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

:lol:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Amplitube iRig. Det er sgu et godt øveværktøj. Fantastisk funktion med at kunne afspille musikfiler direkte i programmet og mixe guitarsignalet ind i. Og så til kun 239 kr...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jeg har altid været lidt skeptisk m.h.t. Musicman-forstærkere:

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... re=related</a><!-- m -->
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Sasha"]Jeg har altid været lidt skeptisk m.h.t. Musicman-forstærkere:

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... re=related</a><!-- m -->[/quote]

Haha :lol:

Dale
Smoke On The Water
Indlæg: 80
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dale »

[quote="Sasha"]Jeg har altid været lidt skeptisk m.h.t. Musicman-forstærkere:

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... re=related</a><!-- m -->[/quote]Jeg ved ikke lige om de har en tendens til at køre varme, disse MM-forstærkere, men hold dog kæft hvor bliver den brændende forstærker håndteret dårligt. Bøøøh, hive-hive-hive-skubbe-skubbe-skubbe... bøøøøh, pause... bøøh, forfra.
When You see W. C. Fields.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Dale"][quote="Sasha"]Jeg har altid været lidt skeptisk m.h.t. Musicman-forstærkere:

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... re=related</a><!-- m -->[/quote]Jeg ved ikke lige om de har en tendens til at køre varme, disse MM-forstærkere[/quote]

Narh, det plejer at være AC30´ere, der gør sådan dér...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen