Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="FunkyValle"]NO: Så er det sgu i morgen jeg bliver gift!!! Alt er klart, festlokalet er pyntet op og de første gæster har allerede indlogeret sig.[/quote]

Knæk og bræk!
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="FunkyValle"]NO: Så er det sgu i morgen jeg bliver gift!!! Alt er klart, festlokalet er pyntet op og de første gæster har allerede indlogeret sig.[/quote]

Held og lykke.. synes det er meget fedt at sidste aften bliver brugt på GF ;)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="CobraPizza"]... synes det er meget fedt at sidste aften bliver brugt på GF ;) [/quote]

Nu ved vi jo reelt ikke, om Jakob sad, pissefuld og nøgen, på en flyver på vej til Thailand, da han skrev, og så er det pludselig ikke så fedt ... :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="GodSpeedDK"][quote="CobraPizza"]... synes det er meget fedt at sidste aften bliver brugt på GF ;) [/quote]

Nu ved vi jo reelt ikke, om Jakob sad, pissefuld og nøgen, på en flyver på vej til Thailand, da han skrev, og så er det pludselig ikke så fedt ... :D [/quote]

WRONG - Det havde været så cool hvis han havde! Især hvis bruden ikke anede noget om det..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="FunkyValle"]NO: Så er det sgu i morgen jeg bliver gift!!! Alt er klart, festlokalet er pyntet op og de første gæster har allerede indlogeret sig.[/quote]

Tillykke ! :)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="FunkyValle"]NO: Så er det sgu i morgen jeg bliver gift!!! Alt er klart, festlokalet er pyntet op og de første gæster har allerede indlogeret sig.[/quote]

Storartet - det bliver en god dag! Og tillykke. :)

NO: Færdig med en ret heftig arbejdsuge, hvor der lige klokkede 37 ekstra arbejdstimer ind oven i det normale timetal. Man var vist en kende klatøjet på de sidste timer af Kulturnatten i går. :D

NO2: SOFA! :P

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="FunkyValle"]NO: Så er det sgu i morgen jeg bliver gift!!! Alt er klart, festlokalet er pyntet op og de første gæster har allerede indlogeret sig.[/quote]

Tillykke! Håber I får en fantastisk dag :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]... pissefuld og nøgen, på en flyver på vej til Thailand ...[/quote]

Nu har jeg læst det et par gange, og kan stadigvæk ikke se noget galt i det? :)

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NMO: Efterårsferie! Den er tiltrængt. :)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="GuitaRasmus"]NMO: Efterårsferie! Den er tiltrængt. :) [/quote]

Hell yeah. Nøj, hvorhar jeg haft latterligt travlt på den ærgerlige måde siden sommerferien. Man kan mene meget om læreres arbejdstid, men jeg kan forsikre eventuelle tvivlere om, at efterårsferien hos mig er fuldstændigt tvingende nødvendig.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Mikkel mod badeværelsesrengøring: 1-0

NO2: Makrelmadder og skovbærte
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"][quote="GuitaRasmus"]NMO: Efterårsferie! Den er tiltrængt. :) [/quote]

Hell yeah. Nøj, hvorhar jeg haft latterligt travlt på den ærgerlige måde siden sommerferien. Man kan mene meget om læreres arbejdstid, men jeg kan forsikre eventuelle tvivlere om, at efterårsferien hos mig er fuldstændigt tvingende nødvendig.[/quote]

+1

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Rasmus"][quote="Telemaster"][quote="GuitaRasmus"]NMO: Efterårsferie! Den er tiltrængt. :) [/quote]

Hell yeah. Nøj, hvorhar jeg haft latterligt travlt på den ærgerlige måde siden sommerferien. Man kan mene meget om læreres arbejdstid, men jeg kan forsikre eventuelle tvivlere om, at efterårsferien hos mig er fuldstændigt tvingende nødvendig.[/quote]

+1[/quote]

+2
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="SustainerPlayer"]

NO2: SOFA! :P [/quote]

Det var rart :) - nu lokker det gode vejr til gengæld.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : Når ens GAS kan afhjælpes ved at sætte sig ned med sit grej og bare spille.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Har haft en fantastisk weekend med besøg af en flok gode venner. Vi har ædt og drukket og festet, så man næsten burde skamme sig. Men det er jeg for træt til nu :lol:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Snebolde.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Btw: NO: Gear-freak! Kan I huske de gamle versioner, hvor opturstråden og andre, der blev mere end 8 indlæg lange skulle lukkes og fortsættes i en ny tråd? Fedt at det kører så stabilt nu. :thumbup:

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO. - Vi er for alvor ved at have fundet stilen og sangene i vores Rory Gallagher band.Vi har efterhånden det hårdere rock/blues på listen af sange.
Jeg havde en forventning om da vi startede at det skulle være lidt mere blues ting ,men må erkende at jeg nok er mere rock guitarist end blues.
Sorte strater lyder bare bedst..

KHoldt
Johnny B. Goode
Indlæg: 123
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af KHoldt »

NO: Var på shoppetur med min mor idag. Rart at drengene i familien blev hjemme! :)
NO2: Mens jeg stod i et prøverum, blev jeg ringet op om, at jeg har fået arbejde. Starter fredag nat - fedt! :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen