Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Mandagsbandet, der ellers har stået stille ret længe har fået sanger på. Han har aldrig sunget i band før, men der er potentiale i ham, og han forbedrer sig markant fra gang til gang, så med lidt tid og undervisning er jeg sikker på, han kan blive rigtig fed. Oven i hatten er han så også en cool fyr og helt vildt entusiastisk, så det kunne dårligt være bedre.
Så kommer den svære del snart med at få skrevet nogle fede sange.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : Skal til koncert med I Got You On Tape iaften !! \0/

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Er så vild med den Les Paul jeg købte af Rasmus Skov! Troede ikke Les Paul var for mig.

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

[quote="k_50"]NO: Mandagsbandet, der ellers har stået stille ret længe har fået sanger på. Han har aldrig sunget i band før, men der er potentiale i ham, og han forbedrer sig markant fra gang til gang, så med lidt tid og undervisning er jeg sikker på, han kan blive rigtig fed. Oven i hatten er han så også en cool fyr og helt vildt entusiastisk, så det kunne dårligt være bedre.
Så kommer den svære del snart med at få skrevet nogle fede sange.[/quote]

+1

NO2: At få besøg af sin kammerat som er herresej til Ableton Live 8 og som gerne giver pointers så man kan komme i gang. Nu er jeg allerede i gang med at optage på min computer. SWEEET!

NO3: Latency på 0,52 ms... det er sgutte ret meget. 8-)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

"Det er nok ikke sidste gang man ser SF'erne stå og jokke i spinaten" - Jens Olaf Jersild :D

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Gade vs. Axelsen i Denmark Open - mon ikke Gade tager den ? :)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="VilhelmNielsen"]NO: Er så vild med den Les Paul jeg købte af Rasmus Skov! Troede ikke Les Paul var for mig.[/quote]
Det er jeg så glad for at høre! Jeg gav den slet ikke den kærlighed den fortjente!

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Rasmus"][quote="VilhelmNielsen"]NO: Er så vild med den Les Paul jeg købte af Rasmus Skov! Troede ikke Les Paul var for mig.[/quote]
Det er jeg så glad for at høre! Jeg gav den slet ikke den kærlighed den fortjente![/quote]

Skal lige ha' fundet på en løsning med Bigsby'en og stelforbindelsen, men ellers er alt tip top! :D

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Nicolai »

NO: Jeg holder faktisk tidsplanen for mit kandidatspeciale, og der er måske stadig håb for, at jeg kan nå deadlinen d. 1. november.
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Fruen skal til "sushi og champagne"-arrangement i aften, og jeg skal op til en kammerat og høvle bajere og spille Guitar Hero. Kønsfordelingen er for en gangs skyld som den bør være.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: Færdigsamlet BYOC E.S.V. FUZZ (Fuzz Face klon). Jeg får umiddelbart lyst til at have den tændt hele tiden og så ellers justere med volumeknappen.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Ballebandet er nu med pianist igen. Yay

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="Rasmus"][quote="VilhelmNielsen"]NO: Er så vild med den Les Paul jeg købte af Rasmus Skov! Troede ikke Les Paul var for mig.[/quote]
Det er jeg så glad for at høre! Jeg gav den slet ikke den kærlighed den fortjente![/quote]

Skal lige ha' fundet på en løsning med Bigsby'en og stelforbindelsen, men ellers er alt tip top! :D [/quote]

Du skal bare have en stump ledning ned i et af hullerne fra tune-o-matic'en og så op til bigsby'en eller stolen på en eller anden måde.
Er loddetin's løsningen hoppet af? (det var en midlertidig løsning)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Rasmus"]

Du skal bare have en stump ledning ned i et af hullerne fra tune-o-matic'en og så op til bigsby'en eller stolen på en eller anden måde.
Er loddetin's løsningen hoppet af? (det var en midlertidig løsning)[/quote]

Hvis det er muligt at lirke den ene post op, så kan man lodde ledningen fast på en fjeder (fra f.eks en kuglepen) og droppe den i post-hullet (<- NTUAS) - sætte posten i - så er der altid kontakt til stolen.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Rasmus"]

Du skal bare have en stump ledning ned i et af hullerne fra tune-o-matic'en og så op til bigsby'en eller stolen på en eller anden måde.
Er loddetin's løsningen hoppet af? (det var en midlertidig løsning)[/quote]

Hvis det er muligt at lirke den ene post op, så kan man lodde ledningen fast på en fjeder (fra f.eks en kuglepen) og droppe den i post-hullet (<- NTUAS) - sætte posten i - så er der altid kontakt til stolen.[/quote]

Der er ingen poster i, fordi der sidder bigsby på.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Rasmus"]Der er ingen poster i, fordi der sidder bigsby på.[/quote]

Poster til tune-o-matic eller rollerbridge - Hvis der er stelforbindelse der, vil strengene jo føre den videre til stolen (Bigsbyen).

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

NO: Wilco billetter i hus 8-)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Så er der købt billet til Sweden Rock Festival 2012. Første bands offentliggjort: Mötley Crüe, Blue Öyster Cult, Dimmu Borgir, Gamma Ray, Edguy, Danko Jones, Pentagram. Det tegner rigtigt, rigtigt godt i forhold til min musiksmag.

NO: Hører Blue Öyster Cult. Det er længe siden, hvor er de bare fede :)

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Abemand »

NO: Billet til Mastodon i Aarhus

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

NO: Det er egentligt lidt sødt


Billede
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen