Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Johannes
Smoke On The Water
Indlæg: 70
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Johannes »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="GuitaRasmus"]NN: Nu har en af mine genboer hørt Nephew i over 3 timer for fulde hammer med åbne vinduer. Står der ikke noget i Genevekonventionen om det?[/quote]

Vær' glad for at han ikke har skiftet til Rasmus Seebach endnu.[/quote]
Det er bare værre når ens overbo sætter Medina (som ellers er ok) på kl 5 om morgnen så højt at jeg troede der var et akustisk trommesæt der spillede for fuld skrue. Og Medina og hendes band brugte hans lejlighed som øver. Hele mit sove værelse vibrerede.. :wtf:

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Rasmus"][quote="GodSpeedDK"]NO: Det er fredag, jeg har lige tændt op i grillen, der er hentet øller i kælderen, oksemedalionerne er marineret, der er Depeche Mode på anlægget og computeren er kommet med på terrassen ... og jeg er helt alene hjemme :thumbup:[/quote]

Og så kommer Esben med et par guitarer til dig i morgen og fjerner een? :s hock: [/quote]

Ja, det bliver faktisk ikke meget bedre, end det her :) [/quote]

Den vil jeg godt lige bakke op - i morgen kommer Esben og giver Mikkel to guitarer og tager en med... til mig :D Hurra for Esben! :clap:

Ellers ligner min aften ikke GodspeedDKs ret meget. Jeg passer mine forældres to hjernedøde hunde i Langå, har en eller anden slags maveonde og keder mig bravt. Det var meningen, at det skulle være godt for mig at komme lidt væk fra byen og tilbringe noget kvalitetstid i mit eget, unægtelig meget interessante selskab, men det viser sig bare, at jeg savner byen og en masse øller på en masse barer. Og for at det ikke skal være løgn, er der et kvindfolk, der bliver ved med at sende mig sjofle sms'er, ind imellem med billeder. Det fejler jo ikke noget bortset fra, at jeg er flere hundrede kilometer væk, nu hvor det ellers virker oplagt lige at poppe forbi med en flaske vino. Se dét er ambivalens... :s hock:
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Johannes"][quote="VilhelmNielsen"][quote="GuitaRasmus"]NN: Nu har en af mine genboer hørt Nephew i over 3 timer for fulde hammer med åbne vinduer. Står der ikke noget i Genevekonventionen om det?[/quote]

Vær' glad for at han ikke har skiftet til Rasmus Seebach endnu.[/quote]
Det er bare værre når ens overbo sætter Medina (som ellers er ok) på kl 5 om morgnen så højt at jeg troede der var et akustisk trommesæt der spillede for fuld skrue. Og Medina og hendes band brugte hans lejlighed som øver. Hele mit sove værelse vibrerede.. :wtf:[/quote]

Hmm... det minder mig om en situation, hvor jeg låste mig ind i min lejlighed sammen med en mægtig imødekommende pige omkring samme tidspunkt, og satte Bob Marley meget højt på anlægget. Ind imellem er jeg altså en rigtig nederen nabo... :oops:
So many assholes, so few bullets

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

NO: At være syg, men have gode venner der dukker op og bliver et par dage fordi de heller ikke har noget at lave.
NO2: Når overnstående venner er retrotossede med gamle playstationspil og helt klar på at gennemføre Metal Gear Solid. Snake er badass.
NO3: Malk de Koijn.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Telemaster"]

Den vil jeg godt lige bakke op - i morgen kommer Esben og giver Mikkel to guitarer og tager en med... til mig :D Hurra for Esben! :clap:

Ellers ligner min aften ikke GodspeedDKs ret meget. Jeg passer mine forældres to hjernedøde hunde i Langå, har en eller anden slags maveonde og keder mig bravt. Det var meningen, at det skulle være godt for mig at komme lidt væk fra byen og tilbringe noget kvalitetstid i mit eget, unægtelig meget interessante selskab, men det viser sig bare, at jeg savner byen og en masse øller på en masse barer. Og for at det ikke skal være løgn, er der et kvindfolk, der bliver ved med at sende mig sjofle sms'er, ind imellem med billeder. Det fejler jo ikke noget bortset fra, at jeg er flere hundrede kilometer væk, nu hvor det ellers virker oplagt lige at poppe forbi med en flaske vino. Se dét er ambivalens... :s hock:[/quote]

Avs ... det fik mig lige til at tænke på, at jeg har været "optaget" så længe, at man ikke engang kunne sende billeder pr. mms, sidst jeg var i en situation, hvor det var passende at modtage den slags ... Det var faktisk ikke engang alle mobiltelefoner der kunne sende sms'er dengang :wtf:

Men det er også altsammen lige meget, for ...

NO: Jeg får nyt legetøj i morgen :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Dúné i Tivoli.. De var overraskende fede live. :thumbup:

NN: Som altid var store dele af Tivolis publikum mere interesseret i småsnak end at lytte til musikken...

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

NO: Esperanza Spalding!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO//
Verdens bedste fredag, med gode venner og gode tider.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: Har købt en Cool cat Drive V2 til mit "lille" board eller til at tage med når jeg ikke gider slæbe mit store board med. Det er utroligt hvad man kan få for 250kr. Jeg har ikke købt nogle nye forvrængere i laaaang tid. Den lyder rigtig fint synes jeg, men om den er i nærheden af OCD skal jeg ikke kunne svare på, men meget meget fin pedal. :thumbup:

NA: Glemte mine Ray-bans i butikken og opdagede det først da de havde lukket. :thumbdown:

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"]NO: Har købt en Cool cat Drive V2 til mit "lille" board eller til at tage med når jeg ikke gider slæbe mit store board med. Det er utroligt hvad man kan få for 250kr. Jeg har ikke købt nogle nye forvrængere i laaaang tid. Den lyder rigtig fint synes jeg, men om den er i nærheden af OCD skal jeg ikke kunne svare på, men meget meget fin pedal. :thumbup:

NA: Glemte mine Ray-bans i butikken og opdagede det først da de havde lukket. :thumbdown:[/quote]

Er den den der lille Danelectro? Deres Daddy'O lyder rigtig fedt, synes jeg.

NO: Jeg er nu den stolte ejer af en '76 Gibson Les Paul Deluxe :D
NA: Der går en uges tid, før jeg får lejlighed til at spille på den.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Jeg er nu den stolte ejer af ét stk. '03 Gibson Les Paul Classic, samt ét stk. partscaster, der generelt består af nogle fine dele. I morgen bliver de slæbt med i øveren, til den helt store rundbarbering :)

NO2: Grill-mad i haven - lidt koldt og lidt regnvejr, men hey, gris og ild fungerer altid sammen :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Jeg er nu den stolte ejer af ét stk. '03 Gibson Les Paul Classic, samt ét stk. partscaster, der generelt består af nogle fine dele. I morgen bliver de slæbt med i øveren, til den helt store rundbarbering :)

NO2: Grill-mad i haven - lidt koldt og lidt regnvejr, men hey, gris og ild fungerer altid sammen :thumbup:[/quote]

Medmindre du allerede har byttet den væk til en ti år yngre model, drejer det sig altså om en '93 Les Paul Classic ;)

God fornøjelse med dem - jeg har sgu været glad for begge to :)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

[quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]NO: Har købt en Cool cat Drive V2 til mit "lille" board eller til at tage med når jeg ikke gider slæbe mit store board med. Det er utroligt hvad man kan få for 250kr. Jeg har ikke købt nogle nye forvrængere i laaaang tid. Den lyder rigtig fint synes jeg, men om den er i nærheden af OCD skal jeg ikke kunne svare på, men meget meget fin pedal. :thumbup:

NA: Glemte mine Ray-bans i butikken og opdagede det først da de havde lukket. :thumbdown:[/quote]

Er den den der lille Danelectro? Deres Daddy'O lyder rigtig fedt, synes jeg.

NO: Jeg er nu den stolte ejer af en '76 Gibson Les Paul Deluxe :D
NA: Der går en uges tid, før jeg får lejlighed til at spille på den.[/quote]


tillykke med gold toppen.Den kender jeg og håber du er mere til minihums end jeg er.Guitaren spiller jo fedt. :)
Sorte strater lyder bare bedst..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Pluto"][quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]NO: Har købt en Cool cat Drive V2 til mit "lille" board eller til at tage med når jeg ikke gider slæbe mit store board med. Det er utroligt hvad man kan få for 250kr. Jeg har ikke købt nogle nye forvrængere i laaaang tid. Den lyder rigtig fint synes jeg, men om den er i nærheden af OCD skal jeg ikke kunne svare på, men meget meget fin pedal. :thumbup:

NA: Glemte mine Ray-bans i butikken og opdagede det først da de havde lukket. :thumbdown:[/quote]

Er den den der lille Danelectro? Deres Daddy'O lyder rigtig fedt, synes jeg.

NO: Jeg er nu den stolte ejer af en '76 Gibson Les Paul Deluxe :D
NA: Der går en uges tid, før jeg får lejlighed til at spille på den.[/quote]


tillykke med gold toppen.Den kender jeg og håber du er mere til minihums end jeg er.Guitaren spiller jo fedt. :) [/quote]

Takker :) Jeg kan faktisk ikke huske, om jeg nogensinde har prøvet guitaren, men jeg kan da fortælle, at jeg RIGTIG godt kan lide minihumbuckers. Jeg kunne nærmest ikke slippe Funkis' LP Deluxe, da jeg prøvede den for et par år siden, så jeg håber lidt på samme fornemmelse med den her. Og så er jeg ret sikker på, at jeg skal have et Bigsby på, hvis den viser sig for alvor at være en keeper :thumbup:
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]NO: Har købt en Cool cat Drive V2 til mit "lille" board eller til at tage med når jeg ikke gider slæbe mit store board med. Det er utroligt hvad man kan få for 250kr. Jeg har ikke købt nogle nye forvrængere i laaaang tid. Den lyder rigtig fint synes jeg, men om den er i nærheden af OCD skal jeg ikke kunne svare på, men meget meget fin pedal. :thumbup:

NA: Glemte mine Ray-bans i butikken og opdagede det først da de havde lukket. :thumbdown:[/quote]

Er den den der lille Danelectro? Deres Daddy'O lyder rigtig fedt, synes jeg.

NO: Jeg er nu den stolte ejer af en '76 Gibson Les Paul Deluxe :D
NA: Der går en uges tid, før jeg får lejlighed til at spille på den.[/quote]

Det er en lille danelectro. Det er ikke helt samme serie som deres daddy'o, men den lyder rigtig fedt!

Hvis Esben bare smider den goldtop af i øveren, så skal jeg nok varme den op til du kommer hjem :D

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"][quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]NO: Har købt en Cool cat Drive V2 til mit "lille" board eller til at tage med når jeg ikke gider slæbe mit store board med. Det er utroligt hvad man kan få for 250kr. Jeg har ikke købt nogle nye forvrængere i laaaang tid. Den lyder rigtig fint synes jeg, men om den er i nærheden af OCD skal jeg ikke kunne svare på, men meget meget fin pedal. :thumbup:

NA: Glemte mine Ray-bans i butikken og opdagede det først da de havde lukket. :thumbdown:[/quote]

Er den den der lille Danelectro? Deres Daddy'O lyder rigtig fedt, synes jeg.

NO: Jeg er nu den stolte ejer af en '76 Gibson Les Paul Deluxe :D
NA: Der går en uges tid, før jeg får lejlighed til at spille på den.[/quote]

Det er en lille danelectro. Det er ikke helt samme serie som deres daddy'o, men den lyder rigtig fedt!

Hvis Esben bare smider den goldtop af i øveren, så skal jeg nok varme den op til du kommer hjem :D [/quote]

Det lyder godt - du er nu en kammerat :D
So many assholes, so few bullets

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Telemaster"]
Ellers ligner min aften ikke GodspeedDKs ret meget. Jeg passer mine forældres to hjernedøde hunde i Langå, har en eller anden slags maveonde og keder mig bravt. Det var meningen, at det skulle være godt for mig at komme lidt væk fra byen og tilbringe noget kvalitetstid i mit eget, unægtelig meget interessante selskab, men det viser sig bare, at jeg savner byen og en masse øller på en masse barer. Og for at det ikke skal være løgn, er der et kvindfolk, der bliver ved med at sende mig sjofle sms'er, ind imellem med billeder. Det fejler jo ikke noget bortset fra, at jeg er flere hundrede kilometer væk, nu hvor det ellers virker oplagt lige at poppe forbi med en flaske vino. Se dét er ambivalens... :s hock:[/quote]

Hvordan kan det der ikke være en regulær nedtur af dimensioner?
Jovist - hunde er da kære og alt mulig, men de kan de på ingen måde hamle op med en imødekommende kvinde der sender sjofle sms'er? Det må edderbank'me være nogle søde hunde.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO//

Weezer's "You gave your love to me softly".

Nok verdens bedste popsang!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO; Min gamle røde Fender US tele er tilbage hos mig igen. Troede ikk lige det ville ske..Men en bytter gjorde det muligt..

NO2; De sidste colorerings mæssige tilretninger er nu på plads, så nu skal Jens H bare lakere løs på min Framus Panthera Custom..

NO3; Min Nye Hansen strat er lige om hjørnet snart færdig..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen