Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="CobraPizza"][quote="Rasmus"][quote="Smittefar"]Dengang, jeg krejlede DTUs åbent hus på den rigtige måde fik jeg en betalt weekend i Paris med en tøs ud af det :D [/quote]
Wtf!!! Den er du nødt til at fortælle.:-)[/quote]

Ja for satan, en gratis weekend med en tøs, den ville jeg også lige høre hvordan du kringlede[/quote]

Jeg har lige været uden net et par dage, så I måtte leve med denne lille cliffhanger

Det har været i 2002 (tror jeg) - Jeg var stærkt involveret i studenterpolitik, så jeg snakkede blandt andet meget med DTU's primære promotion gut. Ad den vej fik jeg at vide, at de ville prøve at trække flere til åbent hus via forskellige konkurrencer - En af konkurrencerne var, at DTU-studerende (det var jeg jo) skulle invitere ikke-studerende til åbent hus, og for hver gæst, der så registrerede sig som inviteret af den studerende, fik den studerende et lod i lodtrækningen om en tur for to til Paris.

Jeg tror stort set, jeg var den eneste studerende på DTU, der havde hørt om den konkurrence - det var i hvert fald ikke meget reklame, der var for den. Til gengæld havde jeg to kusiner, der gik i samme HTX klasse på Falster. De fik overtalt hele klassen til at tage til åbent hus på DTU - de registrerede sig allesammen som inviteret af mig - og så tror jeg i øvrigt, at det meste af klassen tog direkte på Fisketorvet og shoppede.

Da DTU's promotiongut ringede et par dage senere og sagde, jeg havde vundet, fortalte han mig, at jeg havde haft mere end 50% af lodderne ved lodtrækningen - men han sagde ikke præcist hvor mange.

Når så man stod med en weekendtur for to til Paris, så handlede det jo bare om at skynde sig at invitere den dejligste tøs, man kendte på det tidspunkt - Det var jo så meget passende, at vi begge var singler på det tidspunkt :obscene-drinkingcheers:
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Som en ægte ladies' man, Smittefar. Ligesom ham her:

Billede

:D

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

NO: For 8 timer siden hang jeg med hovedet ned ad under en bro i sverige. Nu er jeg snart tilbage i københavn og kan med god smag i munden kalde mig Greenpeace-klatrer. Industriklatring er for fucking fedt.
NO2: Jeg får snart en ordentlig røvfuld penge jeg ikke havde regnet med. Det betyder nok at jeg køber en guitar snart - en af dem med strøm i. Jeg overvejer lidt noget jazzmaster (fordi jeg har været på både jaguar og mustang med stor tilfredshed) eller noget billigt hollowbody. Jeg vil gerne spille jazz, men jeg vil også rigtigt gerne kunne spille støj, mega-støj. og rigtigt tung rock. Det bliver en sjov jagt.

Til de der har jazzmastere til salg herinde, så kontakter jeg jer nok når jeg ved mere om hvor mange penge jeg får. Hvis altså i ikke har solgt dem inden da. H

NO3: Jazz. Jeg er begyndt at lære mig selv jazzimprovisation. Indtil videre er der ikke så meget improvisation over det, men jeg kan spille nogenlunde frit over hele gribebrættet nu. Hold kæft hvor er der meget at holde styr på.

Spørgsmål: Er der andre end mig herinde der klatrer? Friklatring, sportsklatring, industriklatring (som er det jeg laver) ?
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Vi har i dag været ude og kigge på det hus, jeg skrev om i NA-tråden forleden. Og hvis banken ellers er med på ideen, så køber vi det sgu... ;o))
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="FunkyValle"]NO: Vi har i dag været ude og kigge på det hus, jeg skrev om i NA-tråden forleden. Og hvis banken ellers er med på ideen, så køber vi det sgu... ;o))[/quote]
:thumbup:

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

NO:

Så kom min nye LP Custom, og hold kæft hvor er den fed!! Sejt!

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jens H »

NO: Har bestilt en iPhone 4S 32 GB.
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO// Tom Waits' sangstemme.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Jens H"]NO: Har bestilt en iPhone 4S 32 GB.[/quote]

Min kommer i dag ;)

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

NO: Lyden forsvinder ikke længere i tide og utide fra mit USB lydmodul. Årsagen viste sig at være stikket.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : Min Iphone4 er kommet.
NN : SIM kortet er ikke kommet.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Min iPhone 4s er kommet. (Og jeg har et SIM-kort).
NN: Jeg arbejder resten af dagen...

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

Jeg har såmænd også et simkort men Iphonen bruger microsim.... :-/

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Swampthing"]Jeg har såmænd også et simkort men Iphonen bruger microsim.... :-/ [/quote]

Jeg sad sidste juleaften med en skalpel og en fil, og endte med et simkort der passede i min iPhone. Hvor der er vilje, er der vej ;)

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

Ja jeg har også siddet og klippet simkortet til :P

Brugeravatar
Scorpe
Smoke On The Water
Indlæg: 74
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Scorpe »

Jeg klippede også mit simkort til.. Det er altså ikke så svært :)
:)

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

NO: Hvor lyder min aldrende Mesa Boogie combo dog bare godt, har ikke spillet på den siden Christian lånte den, men en fornøjelse at give den en kort svingom...
Bah

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Den der Warmoth Tele Paul, som jeg har købt af Nokia er da rigtig rar. Det er næsten som at have fået en Les Paul igen, bortset fra, at den her er behagelig at spille på :lol:

nokia
Himmelhund
Indlæg: 35
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af nokia »

[quote="Turtle"]NO: Den der Warmoth Tele Paul, som jeg har købt af Nokia er da rigtig rar. Det er næsten som at have fået en Les Paul igen, bortset fra, at den her er behagelig at spille på :lol:[/quote]

Godt at høre den er kommet til et godt hjem :D

vh

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

NO: Blues Brothers på DR2
Create a sense of purpose around which you base your faith

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen