Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Petunia"][quote="CobraPizza"][quote="Sasha"]Tjah, måske. Jeg synes nu, at de, der formår at lyde rigtigt fedt - i øvrigt uden stillingtagen til, om Hr. Poulsen falder inden for denne kategori - typisk bruger mere tid på at øve sig på at skabe denne lyd med fingrene end på at "hive, pille og omsmelte" deres grej...[/quote]

Tjoh, det kan der jo være noget om, men samtidig vil jeg påstå man ikke kan/bør slå skruer i med en hammer :) [/quote]

Det er jo noget vrøvl - gu fanden kan man slå skruer i med en hammer - bare slå hårdt nok![/quote]

Ja, men du vil hurtigt finde ud af at deres bæreevne er voldsomt nedsat og de formentlig har lavet nogle grimme huller i materialet :)
Og det heæle var sådan set bare en metafor, for at "vælge det rigtige værktøj" til opgave :)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Petunia
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Petunia »

OK - du vil have det sidste ord , og det har du så næsten fået....

Kender du til stålsøm?

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Petunia"]OK - du vil have det sidste ord , og det har du så næsten fået....

Kender du til stålsøm?[/quote]

Ja?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Elvis Costello´s måde at synge på.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"]NO: Elvis Costello´s måde at synge på.[/quote]

Med et lettere fortærsket udtryk: +1

Han er en af mine helt store kandidater til titlen "yndlingssanger". Jeg har haft et godt øre til ham i mange år, men først til en koncert på Plænen i Tivoli omkring 2008/2009, gik det op for mig, hvor imponerende en sanger han i virkeligheden er. Han sang i en ganske almindelig Shure SM58, og trådte på et tidspunkt tre lange skridt tilbage, inden han satte i et brøl, der kunne høres helt ned på de bageste rækker. Det kræver altså sin mand at overdøve et fuldt PA (selvom det er med Tivolis begrænsninger). Nok et billigt point, men indsatsen er ikke desto mindre godkendt herfra :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jah...

Han er vel - med al tænkelig risiko for at lyde mindst lige så fortærsket - endnu et eksempel på, at "feeling" vinder over blændende teknik..?

Jeg vil så sige, at jeg aldrig glemmer, da Annisette en søndag eftermiddag på Skanderborg Festivalen for nogle år siden også uden mikrofon sendte et primalskrig ud, som kunne høres klart og tydeligt selv på de bagerste rækker af de "nogle tusinde" tilhørere. En vis Hr. Rask ville nok - hvis han havde været til stede - have fået redefineret "den grimmeste lyd, som han nogensinde har hørt komme ud af et menneske". Jeg husker stadig gåsehuden... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Scorpe
Smoke On The Water
Indlæg: 74
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Scorpe »

NO: Var en tur i HiFi-klubben i dag, og faldt over et par Dali højttalere og en NAD reciever på tilbud. Det lød for godt til at takke nej til. :)
:)

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

NO: mit band Get Your Guns single "Staying for a while" har lige haft verdenspremiere på P6 Beat!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Tim Christensens "Happy Ever After" fra det nye album - det er et godt nummer (og et ret godt album) - længder bedre end Superior i hvert fald :)

NO2: Tur til Norge med bandet i morgen !

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Motörhead live. Damn, det var fedt...

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Mega fed weekend! Job på pigen og trompeten i Skive fredag, hos MC Elgene til deres julefrokost lørdag og så slutte af med Motorhead på Vega i aftes!


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Min storesøster har lavet Guns N' Roses-julekalender til mig på face. Har lige fået de første 5 låger - en sang pr. dag med en lille note om, hvorfor netop det nummer er fedt. Det er da totalt hyggeligt!

NA: Det er nok ikke den bedste ide at sætte sig til at høre rockmusik, når man har fået et par øl i øveren og skal tidligt op og skole i morgen, men det er da totalt hyggeligt!

NO2: ITM: Der skulle gerne komme et 20" Paiste Twenty crash fra Drumcity i morgen. Jeg æælsker halv pris!

SyreCorp
Himmelhund
Indlæg: 45
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af SyreCorp »

@ k_50: Jeg vil giftes med din storesøster. Eller adopteres. Whatever, jeg er nem.

NO: Min Gibson Explorer Bumblebee tilbage fra en længere indlæggelse. Nu sidder halsen fast igen. Det kan vi godt lide. Point til Librium Guitars.
Less is more, but more is way way more.[/size]

Brugeravatar
gajda
Smoke On The Water
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af gajda »

NO: Rekonvalescerer på hospitalet efter endt operation (diskusprolaps), og der er både morfin og fri Wi-Fi :-)

[youtube]z0dmPKYJiB8[/youtube]

Fede farver!!!
We all came out to montreux, on the lake geneva shoreline

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: United OG City ude af CL på én og samme aften.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

Ti stille!

?%¤##&%¤#"&=!

8-2! :p (Sorry, det er sgu sæsonens eneste højdepunkt indtil videre)
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Hehe, tænke nok, du ville komme på banen.

Og det kan jeg godt forstå det er. Sådan har vi Arsenal-fans det med 5-3 ude over Chelsea, ligesom City-fans har en 6-1 sejr over United at glæde sig over. PL er meeeeget mærkelig i år.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

Jeg tror, jeg vil kalde det for olie-sheik-syndromet :angry-fire:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

Jeg er satme imponeret af Arsenal har rejst sig som de har - jeg troede det ville være en lang fiasko sæson for dem og de først ville få styr på det i den kommende...
Bah

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Jeg må sige, at jeg også havde forberedt mig på en værre sæson, men alt kan ske. Jeg er stadig bange for at nyheden "Van Persie ude i 2 måneder" står øverst, hver gang jeg går ind på bold.dk. Men bare vi ender i top 4, og at Hr. Wenger lige får klaret de sidste nødvendige indkøb til januar/sommer, så ser det ikke helt skidt ud.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen