Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

NO: fik billetter til Metallica
"Buuuh, James Hetfield er en abe, Lars Ulrich er en lille skid, Kirk Hammett bruger wah... Det er pop. Ad, de spiller hele deres pop-album. Det er for dyrt. Nøøøøh, Horsens."

Metallica, og i særdeleshed The Black Album, var grunden til at jeg samlede en guitar op til at begynde med. Så fandme nej, om jeg skal gå glip af dem! :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Kimling"]NO: fik billetter til Metallica
"Buuuh, James Hetfield er en abe, Lars Ulrich er en lille skid, Kirk Hammett bruger wah... Det er pop. Ad, de spiller hele deres pop-album. Det er for dyrt. Nøøøøh, Horsens."

Metallica, og i særdeleshed The Black Album, var grunden til at jeg samlede en guitar op til at begynde med. Så fandme nej, om jeg skal gå glip af dem! :D [/quote]

Fedt, de giver den sku også gas live, det er der ingen tvivl om!
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Billet til Judas Priest i Stockholm indkøbt. Så får man lige set dem én gang mere ;)

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="Kimling"]NO: fik billetter til Metallica
"Buuuh, James Hetfield er en abe, Lars Ulrich er en lille skid, Kirk Hammett bruger wah... Det er pop. Ad, de spiller hele deres pop-album. Det er for dyrt. Nøøøøh, Horsens."

Metallica, og i særdeleshed The Black Album, var grunden til at jeg samlede en guitar op til at begynde med. Så fandme nej, om jeg skal gå glip af dem! :D [/quote]

NN: At det fuldstændigt er fløjet hen over hovedet på mig, at den koncert er blevet annonceret ... og det fandt jeg ud af 3 timer efter, at billetterne var sat til salg - og forlængst var væk. :(
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin »

NO: Pearl Jam kommer til Danmark til sommer. Jeg må vidst hellere begynde at lægge penge til side.
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Ja tak. Det er også et af mine "heltebands", som jeg mangler at se, så det skal da prøves!

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jake »

[quote="Martin"]NO: Pearl Jam kommer til Danmark til sommer. Jeg må vidst hellere begynde at lægge penge til side.[/quote]

Fedt fedt band, men jeg tror virkelig jeg vil have svært ved at se dem live. Jeg så dem sidst live på Roskilde i '00, og det er altså en oplevelse der har sat sig, på den dårlige måde. :-(

Men selvfølgelig håber jeg, at I får en fantastisk koncert!

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin »

[quote="Jake"][quote="Martin"]NO: Pearl Jam kommer til Danmark til sommer. Jeg må vidst hellere begynde at lægge penge til side.[/quote]

Fedt fedt band, men jeg tror virkelig jeg vil have svært ved at se dem live. Jeg så dem sidst live på Roskilde i '00, og det er altså en oplevelse der har sat sig, på den dårlige måde. :-(

Men selvfølgelig håber jeg, at I får en fantastisk koncert!

Mvh Jake[/quote]
Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at mange af dem, der var tæt på dengang, har det på den måde. Jeg tror også, det bliver en speciel oplevelse for publikum såvel som bandet selv.
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

NO: En af mine venner ringer og siger han har fået gonoré (hvilket er mærkeligt nok i sig selv) og tilføjer: "You call it sexually transmitted diseases, I call it weaponized semen!"
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jejak »

[quote="Kimling"]NO: fik billetter til Metallica
"Buuuh, James Hetfield er en abe, Lars Ulrich er en lille skid, Kirk Hammett bruger wah... Det er pop. Ad, de spiller hele deres pop-album. Det er for dyrt. Nøøøøh, Horsens."

Metallica, og i særdeleshed The Black Album, var grunden til at jeg samlede en guitar op til at begynde med. Så fandme nej, om jeg skal gå glip af dem! :D [/quote]


Hetfield ROCKS, mener du vist...

The Black Album er ikke det sejeste de har lavet, men jeg har det lidt lige som dig - at det var én af grundene til jeg købte mig en guitar. Det skal nok blive en fed oplevelse!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Tidligt hjemme fra spillejob og godt med penge på lommen...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="FunkyValle"]NO: Tidligt hjemme fra spillejob og godt med penge på lommen...[/quote]
:thumbup:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO:

Jeg tabte min telefon i havnen. Jeg fik den dog fisket op igen. Og efter at have tørret den, tror jeg sgu´, at den stadig virker. Now, that´s quite impressive...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Abemand »

[quote="Sasha"]NO:

Jeg tabte min telefon i havnen. Jeg fik den dog fisket op igen. Og efter at have tørret den, tror jeg sgu´, at den stadig virker. Now, that´s quite impressive...[/quote]

Jeg fandt engang en telefon i en å som, at dømme efter rusten på skruerne, nok havde ligget der i minimum 1-2 uger. Den fik så et par timer på en varmeblæser og bortset fra at skærmen var blevet lidt misfarvet, så fungerede den som den skulle.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]NO:

Jeg tabte min telefon i havnen. Jeg fik den dog fisket op igen. Og efter at have tørret den, tror jeg sgu´, at den stadig virker. Now, that´s quite impressive...[/quote]

Bare vent til fugten begynder at arbejde...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Det er rigtigt. Men så er det godt, at der lander en ny iPhone til mig i løbet af ugen... :-)

Men sådan én klarer næppe en tur i havnen (det gjorde fruens første ihvertfald ikke). Næh, du - sådan en gammel Nokia-traktor - den kværner bare derudad... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
cry, baby
Smoke On The Water
Indlæg: 57
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af cry, baby »

-er det en familiediciplin at smide mobiltelefoner i havnen..?
:-)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Narh...

Ret skal være ret: Fruens røg ikke i havnen. Men den druknede nu ikke desto mindre.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Fed julefrokost i går. Og på trods af tømmermænd og næsten ingen søvn, så er jeg faktisk nået ret langt med rengøringen i dag.

NO2: Pizza, Cola og NFL

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : Ingen tømmermænd efter julefrokost i går. Jeg drak da ellers en del men jeg røg ikke særlig mange smøger og har kun røget 2 i dag.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen