Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasser »

NO: Jeg skal aflevere bachelorprojekt på tirsdag, og jeg har lige rettet opgaven igennem og sat det sidste punktum.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

[quote="Morten M"]Det må være nogle dygtige svende du har ;) [/quote]


Helt sikkert ,for det er mig der har ansat dem ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Kom til at købe en julegave til mig selv idag, og kan nu, som det sidste menneske i verden, også kalde mig "smartphone-ejer" :)

NA: Jeg kan allerede nu mærke, at jeg skal have fundet Vajhøjs tråd med dumme iPhone-spørgsmål frem, inden så længe :lol:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Kom til at købe en julegave til mig selv idag, og kan nu, som det sidste menneske i verden, også kalde mig "smartphone-ejer" :)

[/quote]

Tillykke! Den skal du nok blive glad for - og skyd endelig løs med spørgsmål!

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Kom til at købe en julegave til mig selv idag, og kan nu, som det sidste menneske i verden, også kalde mig "smartphone-ejer" :)

NA: Jeg kan allerede nu mærke, at jeg skal have fundet Vajhøjs tråd med dumme iPhone-spørgsmål frem, inden så længe :lol:[/quote]
Hov hov, jeg har nu heller ikke fået skiftet den gamle telefon ud endnu. Til gengæld bliver det nok ikke Apple, der får mine penge.

NO: Spraymalede i går, lakerede i dag, og i morgen står den på lodning af et BYOC Divided Octave byggesæt. Noget så hyggeligt :)

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

NO: fik en præ-julegave, en iPod Classic på 160 GB, som blev givet i utide, da mit navn, fødselsdato og mail var indgraveret.

NN: Ved det er så meget et "first world problem" og jeg burde bare lukke røven og være fuldt ud taknemmelig for min flotte gave, men kan simpelthen ikke have at iTunes skal snige sig ind på min computer igen..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af andkrup »

[quote="CobraPizza"]NO: fik en præ-julegave, en iPod Classic på 160 GB, som blev givet i utide, da mit navn, fødselsdato og mail var indgraveret.

NN: Ved det er så meget et "first world problem" og jeg burde bare lukke røven og være fuldt ud taknemmelig for min flotte gave, men kan simpelthen ikke have at iTunes skal snige sig ind på min computer igen..[/quote]

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.foobar2000.org/">http://www. ... 00.org/</a><!-- m --> hvis du er på windows - det er indtilvidere mit bedste bud på en lean mp3player med ipodsupport uden gejl
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="andkrup"][quote="CobraPizza"]NO: fik en præ-julegave, en iPod Classic på 160 GB, som blev givet i utide, da mit navn, fødselsdato og mail var indgraveret.

NN: Ved det er så meget et "first world problem" og jeg burde bare lukke røven og være fuldt ud taknemmelig for min flotte gave, men kan simpelthen ikke have at iTunes skal snige sig ind på min computer igen..[/quote]

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.foobar2000.org/">http://www. ... 00.org/</a><!-- m --> hvis du er på windows - det er indtilvidere mit bedste bud på en lean mp3player med ipodsupport uden gejl[/quote]

Ja, men det eneste sted, man kan downloade og installere software til iPod er gennem iTunes, ellers havde jeg bare brugt WinAmp :) men ellers tak
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Undersøgende projekt sikkert overstået og bestået, så nu står den på ferie. Ferie i den bedste forstand. Lidt over en måned til første arbejdsdag på Nordjyske Medier og 18 måneder til skolebænken kalder igen. Ikke værst.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: en præ-julegave til mig selv; Fender Super Reverb fra 73'! :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Sv: Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="Rasmus"]NO: en præ-julegave til mig selv; Fender Super Reverb fra 73'! :) [/quote]
Sweet
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Smittefar"][quote="Rasmus"]NO: en præ-julegave til mig selv; Fender Super Reverb fra 73'! :) [/quote]
Sweet[/quote]
Ja, den er sgu ret fed..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Rasmus"]NO: en præ-julegave til mig selv; Fender Super Reverb fra 73'! :) [/quote]

Ethvert hjem burde ha´en... Så de kan finde ud af hvordan deres guitarer egentlig lyder.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="fortytwo"][quote="Smittefar"][quote="Rasmus"]NO: en præ-julegave til mig selv; Fender Super Reverb fra 73'! :) [/quote]
Sweet[/quote]
Ja, den er sgu ret fed..[/quote]
Jeg var nødt til at sidde og vente til de andre kørte, så fik den lige havre i en halv time... så var det som om der kom liv i rumklangen når forstærkeren kom over 5.
Og så en tubescreamer foran... :thumbup:

NA: Min bridge pickup på min tele er ret mikrofonisk! kan man skrue den længere ned? eller er man nødt til at få den vokset?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="MacG"]
Ethvert hjem burde ha´en... Så de kan finde ud af hvordan deres guitarer egentlig lyder.[/quote]

Jah, joh...

Jeg synes nu egentlig, at jeg plejer at være gladest, når disse skrumler atter forlader matriklen. Men skal jeg læse dit indlæg som om, at det er forstærkere uden egen karakter..? :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"][quote="Smittefar"][quote="Rasmus"]NO: en præ-julegave til mig selv; Fender Super Reverb fra 73'! :) [/quote]
Sweet[/quote]
Ja, den er sgu ret fed..[/quote]

Jep - den er velkommen i forstærkerfamilien i de fælles gemakker på Ønskeøen! :-)
So many assholes, so few bullets

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"][quote="MacG"]
Ethvert hjem burde ha´en... Så de kan finde ud af hvordan deres guitarer egentlig lyder.[/quote]

Jah, joh...

Jeg synes nu egentlig, at jeg plejer at være gladest, når disse skrumler atter forlader matriklen. Men skal jeg læse dit indlæg som om, at det er forstærkere uden egen karakter..? :-)[/quote]

Næh. Bare ærlig. Hvis en guitar ikke lyder godt på sådan en, lyder den ikke godt. EOD, IMHO, YMMW.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Det kan der selvfølgelig være noget om. Men gælder det samme ikke også for mange andre forstærkere?

Edit: Så lige, at diskussionen allerede var definitivt afsluttet. Så bare se bort fra dette indlæg! :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Ferie. Og jeg mener sådan rigtig ferie - jeg har højst et par timers arbejde, der skal nås mellem nu og den 3. januar. Der skal bare slappes af (og tages på :lol: ).

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Turtle"]NO: Ferie. Og jeg mener sådan rigtig ferie - jeg har højst et par timers arbejde, der skal nås mellem nu og den 3. januar. Der skal bare slappes af (og tages på :lol: ).[/quote]
+1 - undtagen det der med arbejde :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen