Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Hirsekolber er faktisk ret overpriced. Jeg må have det spil. Hvad er klokken?

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: En mand køber
Billy Sheehans POD på eBay. Men der er fejl i COA. Følg den spændende udvikling. :lol:

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"]NO: En mand køber
Billy Sheehans POD på eBay. Men der er fejl i COA. Følg den spændende udvikling. :lol:[/quote]

Hahaha, hvor er det stenet... En Celebrity-Pod. :D Det kan ikke være længe før der er "Hendrix-owned Pods" til salg på eBay.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="GodSpeedDK"][quote="K-P"]"En lille protest"[/quote]

AHAHAHAHAHHAHAHA :lol:[/quote]

Wow... Bare... Wow...
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Holy fucking crap, det er godt nok stenet.
Modded guitars were crap right out of the factory

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Urup »

Jeg er helt målløs. Han må have haft det hårdt i folkeskolen ;)

NO: Det her er MEGA optur - jeg er nået op på 51% vundne spil i Edderkop (på mellem-niveau). Det er jo helt vildt! No wonder min eksamen ikke bød på top-præstation ;)

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Grøn Koncert, mere bestemt Tina Dickow og D-A-D.

NO2: Dennis Ahlgren, Tina Dickows guitarist :thumbup:

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Kattekiksen"][quote="K-P"]NO: <a href="" rel="nofollow">

Morten warfare... To![/quote]

HA!
Han hænger ud på xboxlife. Jeg har tit tænkt over hvordan han egentlig så ud. Han er virkeligt grineren. Han har også en blog![/quote]

Hvad hedder han på Xboxlife?

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="Christian Mogensen"][quote="Kattekiksen"][quote="K-P"]NO: <a href="" rel="nofollow">

Morten warfare... To![/quote]

HA!
Han hænger ud på xboxlife. Jeg har tit tænkt over hvordan han egentlig så ud. Han er virkeligt grineren. Han har også en blog![/quote]

Hvad hedder han på Xboxlife?[/quote]
Hyggen76, ligesom på youtube.
Før i tiden hed han noget med Forza, fordi han spillede meget Forza 3. Men så begyndte han at spille andre spil, så var han jo nødt til at hedde noget andet, men han ville heller ikke miste sine achievements, så han betalte for at få navnet lavet om. Jeg grinte ret meget af det blogindlæg.
<a href="http://blogs.xboxlife.dk/bugsy/7387/Lid ... t-nyt.html" rel="nofollow">http://blogs.xboxlife.dk/bugsy/7387/Lid ... yt.html</a>
Det er hans blog.
:) .
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

Wow. Jeg har lige set en lille protest. Jeg griner mere end han gør.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Kattekiksen"]Wow. Jeg har lige set en lille protest. Jeg griner mere end han gør.[/quote]

Hold da kæft. Han snakker om et computerspil i 8 minutter. Og han er tilsyneladende voksen. Det er fedt - lissom gearfreak, bare med computerspil :D
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Afsted mod Langeland - vi ses om en uges tid, rødder! Rock'n'roll! :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Intet som en havefest! Pas nu på, du ikke bliver kørt ned af en barnevogn..!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Jeg har netop, for første gang i mit liv, fremstillet mit eget slide-rør ved hjælp af en flaske vin, en Dremel og et medium slag mod en haveflise. Nød lærer nøgen kvinde at tage noget tøj på :-) Jeg har netop testet resultatet. Det lyder aldeles strålende, og vægten/fornemmelsen er rigtig god. Hurra for mig! Sådan kan det gå, når man sidder ude på landet med en guitar og mangler et slide-rør. Nu skal jeg bare undgå at skære mig til blods, mens jeg venter på at Dremel'en lader op, så jeg kan slibe kanten.
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Telemaster"]NO: Jeg har netop, for første gang i mit liv, fremstillet mit eget slide-rør ved hjælp af en flaske vin, en Dremel og et medium slag mod en haveflise. Nød lærer nøgen kvinde at tage noget tøj på :-) Jeg har netop testet resultatet. Det lyder aldeles strålende, og vægten/fornemmelsen er rigtig god. Hurra for mig! Sådan kan det gå, når man sidder ude på landet med en guitar og mangler et slide-rør. Nu skal jeg bare undgå at skære mig til blods, mens jeg venter på at Dremel'en lader op, så jeg kan slibe kanten.[/quote]

Og nu har jeg slebet kanten. Works like a charm :thumbup:
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af udepost »

[quote="Telemaster"][quote="Telemaster"]NO: Jeg har netop, for første gang i mit liv, fremstillet mit eget slide-rør ved hjælp af en flaske vin, en Dremel og et medium slag mod en haveflise. Nød lærer nøgen kvinde at tage noget tøj på :-) Jeg har netop testet resultatet. Det lyder aldeles strålende, og vægten/fornemmelsen er rigtig god. Hurra for mig! Sådan kan det gå, når man sidder ude på landet med en guitar og mangler et slide-rør. Nu skal jeg bare undgå at skære mig til blods, mens jeg venter på at Dremel'en lader op, så jeg kan slibe kanten.[/quote]

Og nu har jeg slebet kanten. Works like a charm :thumbup:[/quote]

haha, det er jo alt for cool :)

/søren

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Little Thunder »

Hvis man skal være pernittengrynet og fluekneppende, så spiller du ikke slide Telemaster, men bottleneck guitar. ;)

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="udepost"][quote="Telemaster"][quote="Telemaster"]NO: Jeg har netop, for første gang i mit liv, fremstillet mit eget slide-rør ved hjælp af en flaske vin, en Dremel og et medium slag mod en haveflise. Nød lærer nøgen kvinde at tage noget tøj på :-) Jeg har netop testet resultatet. Det lyder aldeles strålende, og vægten/fornemmelsen er rigtig god. Hurra for mig! Sådan kan det gå, når man sidder ude på landet med en guitar og mangler et slide-rør. Nu skal jeg bare undgå at skære mig til blods, mens jeg venter på at Dremel'en lader op, så jeg kan slibe kanten.[/quote]

Og nu har jeg slebet kanten. Works like a charm :thumbup:[/quote]

haha, det er jo alt for cool :)

/søren[/quote]

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Jeg er sgu rimelig høj i gør-det-selv-hatten i dag. Jeg fornemmer et nederlag komme snigende ude i horisonten et sted. Karmaloven lader mig sjældent være selvglad alt for længe ad gangen... :)
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Little Thunder"]Hvis man skal være pernittengrynet og fluekneppende, så spiller du ikke slide Telemaster, men bottleneck guitar. ;) [/quote]

Hvis man skal være pedantisk og analretentiv, så spiller jeg slet ikke lige nu. Men lidt senere spiller jeg slide med en hjemmelavet bottleneck ;)
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

"Se mig, jeg har selv brækket en flaske over :D :) :lol: :P :clap: :thumbup: :wave: :D :lol: ". Get over it...
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen