Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: Så kom min 76'er strat hjem til jul, dog uden pickupper, til gengæld er den toptunet justeret, og det virker som om at pedellen fra kons som har lavet den har lavet en fin løsning med at få krop og hals til at resonere. Istedet for at bruge mikrotilt systemet, så er der lavet en shim. Den lyder SÅ godt uden strøm.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Rasmus"]NO: Så kom min 76'er strat hjem til jul, dog uden pickupper, til gengæld er den toptunet justeret, og det virker som om at pedellen fra kons som har lavet den har lavet en fin løsning med at få krop og hals til at resonere. Istedet for at bruge mikrotilt systemet, så er der lavet en shim. Den lyder SÅ godt uden strøm.[/quote]
Fedt.. Så skal der bare noget elektronik i..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="fortytwo"][quote="Rasmus"]NO: Så kom min 76'er strat hjem til jul, dog uden pickupper, til gengæld er den toptunet justeret, og det virker som om at pedellen fra kons som har lavet den har lavet en fin løsning med at få krop og hals til at resonere. Istedet for at bruge mikrotilt systemet, så er der lavet en shim. Den lyder SÅ godt uden strøm.[/quote]
Fedt.. Så skal der bare noget elektronik i..[/quote]
ja. men han havde så lige smidt mine texas specials væk i rodet derhjemme, og givet mig den forkerte taske med, og så havde han lige glemt et par skruer og min rem. :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Du skal da ikke have Texas Specials i, vel..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Rasmus"][quote="fortytwo"][quote="Rasmus"]NO: Så kom min 76'er strat hjem til jul, dog uden pickupper, til gengæld er den toptunet justeret, og det virker som om at pedellen fra kons som har lavet den har lavet en fin løsning med at få krop og hals til at resonere. Istedet for at bruge mikrotilt systemet, så er der lavet en shim. Den lyder SÅ godt uden strøm.[/quote]
Fedt.. Så skal der bare noget elektronik i..[/quote]
ja. men han havde så lige smidt mine texas specials væk i rodet derhjemme, og givet mig den forkerte taske med, og så havde han lige glemt et par skruer og min rem. :) [/quote]

Betryggende... Men Texas Specials.. :eh:

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]Du skal da ikke have Texas Specials i, vel..?[/quote]
[quote="MacG"]

Betryggende... Men Texas Specials.. :eh:[/quote]

Nej, og Nej.... de sad I da jeg købte den, men jeg skal have nogen andre i, jeg har bare ikke nogen pt. De er godt nok vilde de der texas specials... de er slet ikke til at styre, så meget output der var med dem i. Det er måske fedt for nogen, men jeg synes det var lidt voldsomt.

Jeg er lidt lun på et sæt fat50's, men ellers overvejer jeg at tage min Suhr V60LP og så smide texas specials i min H.M.H.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Hmm...

Jeg vil nok tillade mig at mene, at Fat 50s konkurrerer lidt med Celestion´s Vintage 30 om at være det mest fejlnavngivne stykke musikisenkram. Men det er selvfølgelig smag og behag. Jeg har nyligen installeret et sæt af Fender´s 69-pickupper i én af mine Strat´er (Jeg har tidligere haft bl.a. Fat 50s i samme guitar. Det holdt kun et par uger) . Og det er faktisk ikke så skidt endda, synes jeg. Man skulle ikke tro, at disse og så Fat 50s kom fra samme biks. Nu kender jeg jo blot en lille smule til din idé om lyd. Men jeg kunne da anbefale dig lige at tage en lytter på 69-pickupperne, hvis du alligevel er ude i byen,før du måske lægger skillingerne for Fat 50s...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]Hmm...

Jeg vil nok tillade mig at mene, at Fat 50s konkurrerer lidt med Celestion´s Vintage 30 om at være det mest fejlnavngivne stykke musikisenkram. Men det er selvfølgelig smag og behag. Jeg har nyligen installeret et sæt af Fender´s 69-pickupper i én af mine Strat´er (Jeg har tidligere haft bl.a. Fat 50s i samme guitar. Det holdt kun et par uger) . Og det er faktisk ikke så skidt endda, synes jeg. Man skulle ikke tro, at disse og så Fat 50s kom fra samme biks. Nu kender jeg jo blot en lille smule til din idé om lyd. Men jeg kunne da anbefale dig lige at tage en lytter på 69-pickupperne, hvis du alligevel er ude i byen,før du måske lægger skillingerne for Fat 50s...[/quote]
Aha, det er altid godt at have i baghovedet. Det var nu kun fordi jeg muligvis faldt over et sæt ret billigt.
Men måske prøver jeg bare at knalde min Suhr pickupper i, og så må jeg ta' den derfra.
Et godt bud kunne måske også være SD Antiguity. Dem har man også hørt en del godt om.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

NO: Ny rød bil :)
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Sv: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

No: ny grå bil
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

no: ny ingen bil.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO1: Har netop modtaget de første billeder af Simon Farmer´s "work in progress".

NO2: Kom til at forære mig selv et par gode flasker i julegave. Og de ankom minsandten med posten i dag.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Flasker=rør? :D
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO- Jeg kom sku til at købe en guitar på ebay idag.
Sorte strater lyder bare bedst..

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

Hvilken?

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

[quote="Peter C"]Hvilken?[/quote]

Ja selvfølgelig en Fender strat custom shop 1960 limited edt. i hvid over sunburst og selvfølgelig heavy relic.Jeg er lidt spændt på den der texas special der sidder i bridge.Har aldrig hørt sådan en.
Men nu kan jeg kun sidde og vente.Den kommer fra england.Er der nogen der har erfaringer med hvor lang tid det kan tage.?
Pis det er jo jul også i England
Sorte strater lyder bare bedst..

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

Fedt, er du kommet af med din sonic blue?

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Pluto"]

Ja selvfølgelig en Fender strat custom shop 1960 limited edt. i hvid over sunburst og selvfølgelig heavy relic.Jeg er lidt spændt på den der texas special der sidder i bridge.Har aldrig hørt sådan en.
Men nu kan jeg kun sidde og vente.Den kommer fra england.Er der nogen der har erfaringer med hvor lang tid det kan tage.?
Pis det er jo jul også i England[/quote]

Nå ja - med den turn-over time, du ellers har på de strats, så er det meste af tiden jo transport anyways! :D

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Pluto"][quote="Peter C"]Hvilken?[/quote]

Ja selvfølgelig en Fender strat custom shop 1960 limited edt. i hvid over sunburst og selvfølgelig heavy relic.Jeg er lidt spændt på den der texas special der sidder i bridge.Har aldrig hørt sådan en.
Men nu kan jeg kun sidde og vente.Den kommer fra england.Er der nogen der har erfaringer med hvor lang tid det kan tage.?
Pis det er jo jul også i England[/quote]

Bare for at prøve noget helt nyt..?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

[quote="Peter C"]Fedt, er du kommet af med din sonic blue?[/quote]


nej den har jeg endnu.Men har lidt opgivet at sælge den ,da det jo er aldeles umuligt at få solgt noget for tiden.men den spiller jo også fedt ,men hasen er bare lidt for tyk til mig.Det er jo en 62er.

Sustainer. hvad mener du.jeg har da haft min sorte i snart 6 år og min gallagher i 2-3 år nu.Så jeg skifter da ikke ret tit.
Sorte strater lyder bare bedst..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen