Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Telemaster"]"Se mig, jeg har selv brækket en flaske over :D :) :lol: :P :clap: :thumbup: :wave: :D :lol: ". Get over it...[/quote]

Tværtimod. Get with it. Du skal da lave en DIY-billedtråd med anvisninger og det hele!Det er alt for spagt, det her.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NO: Skal spille et job for ca. 15-20.000 mennesker i aften til åbning af en fodboldturnering her i Hjørring...
:-)
RoadHigh.dk

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Har leget handyman i dag og hængt næsten 15 meter hylder op. Nu skal de bare fyldes...
NO2: Fik også lige bygget et rullebord til min søjleboremaskine. (Et borebord?)
NO3: Og hængt tavler op til mere værktøj på værkstedet.

Nu skal jeg have en kold øl!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Om et øjeblik sender DR2 en dokumentar med titlen "Anvil, det glemte heavyband". Optur fordi jeg elsker Anvil og absolut ikke forstår, hvad glemt, der er ved dem...

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO1: Thomann. Nu har jeg efterhånden handlet der en hulens masse gange, og gang på gang har servicen været god og leveringen rigtig hurtig. Det vil aldrig helt kunne erstatte en fysisk, lokal musikforhandler, men når jeg som nu bare skulle have en ny kasse, gigbag og et par kabler, så er det altså smart.

NO2: Har fået købt en plade finér og noget sort spraymaling. Så mangler jeg bare lidt dual-lock velcro og så kan jeg få boardet helt på rette køl.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Fandt et gammelt blandet kassettebånd i min bil (det eneste sted, jeg har en kassettebåndoptager) med forskellige gamle Hendrix-optagelser, som var (vel-)optaget fra gamle LP´er. Nå, solen skinner, solbrillerne på, armen ud ad vinduet og op for volumen! Hold da k..., hvor lyder disse analoge vinyl-ting bare 100 gange bedre end CD´er og alverdens andet digital-skrammel. Og MP-3 filer skal vi slet ikke snakke om her!

NA: Pis! Jeg tror, at jeg bliver nødt til at spare sammen til en Michell Gyrodec...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

[quote="Turtle"]NO: Om et øjeblik sender DR2 en dokumentar med titlen "Anvil, det glemte heavyband". Optur fordi jeg elsker Anvil og absolut ikke forstår, hvad glemt, der er ved dem...[/quote]

NO: Man kan da ikke andet end komme i godt humør over sådan et par helt igennem glade drengerøve...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="FunkyValle"][quote="Turtle"]NO: Om et øjeblik sender DR2 en dokumentar med titlen "Anvil, det glemte heavyband". Optur fordi jeg elsker Anvil og absolut ikke forstår, hvad glemt, der er ved dem...[/quote]

NO: Man kan da ikke andet end komme i godt humør over sådan et par helt igennem glade drengerøve...[/quote]

Jeg så den også for laaaang tid siden (TV2 Zulu havde vist et eller andet tema, hvor de sendte den), og den er sgu fed. En flok fyre, der, uanset hvor himmelråbende outdated og grinagtig deres musik, og ikke mindst troen på egne evner, er, kæmper for hvad de tror på. Meget inspirerende for alle amatører :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"]...uanset hvor himmelråbende outdated og grinagtig deres musik er...[/quote]

Hov, hov :x I andres religioner kan man få ballade for at omtale guder sådan...

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

Jeg fangede Anvil filmen helt ved at tilfælde og den fik mig nærmest igennem hele følelsesregisteret.
Det sted hvor de er kommet til Japan i slutningen og forsangeren snakker om hvor ærgeligt det ville være hvis der kun dukkede 5 mennesker op gjorde mig nærmest deprimeret. Da man så kan høre et par tusind japanere stå og råbe ANVIL! og tæppet går op så man kan se dem, smilede jeg nærmest mere end Lips.
Hold da kæft den film var en god oplevelse!
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Jeg har taget næsten 2,5 kg på i løbet af sommerferien!!

De fleste ville nok se det som en nedtur, men når man som mig kun lige har sneget sig op på 55 kg (i en alder af 17 år, vel og mærke), er jeg sgu rimelig glad! :D

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Little Thunder »

[quote="Jacob"]NO: Jeg har taget næsten 2,5 kg på i løbet af sommerferien!!

De fleste ville nok se det som en nedtur, men når man som mig kun lige har sneget sig op på 55 kg (i en alder af 17 år, vel og mærke), er jeg sgu rimelig glad! :D [/quote]

Så skal du bare holde vægten dér resten af dit liv! ;)

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="Little Thunder"][quote="Jacob"]NO: Jeg har taget næsten 2,5 kg på i løbet af sommerferien!!

De fleste ville nok se det som en nedtur, men når man som mig kun lige har sneget sig op på 55 kg (i en alder af 17 år, vel og mærke), er jeg sgu rimelig glad! :D [/quote]

Så skal du bare holde vægten dér resten af dit liv! ;) [/quote]

Haha :lol:

Njaaa, planen er egentlig at skulle lidt højere op i vægt, jeg begynder nærmest allerede at se sundere ud ;)

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Little Thunder »

Hvorfor om man må spørge? Selvfølgelig hvis du er 192cm, så er 55 kg ikke ret meget.

For øvrigt er jeg aldrig nået op på mere end 54 kg (i en alder af 58! ;) )

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

Nu er jeg 183 cm, så jeg vil betegne de 55 kg, som værende "ikke ret meget" ;)

Og jeg mindes da at have mødt dig til den allerførste Gathering, og ja, overvægtig var så vidt jeg husker ikke lige en betegnelse dig passede på dig! :lol:

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Jeg vejer vist også i omegnen af 55 kg, og det er sgu ikke ret meget. Jeg er dog begyndt at tage en smule på (Primært i maveregionen), efter at jeg startede på gymnasiet (Og derfor begyndte at drikke flere øl...)
Cogito sumere potum alterum

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Little Thunder »

Hvorvidt det er præsenilitet eller alzheimers light ved sgu ikke, men nu kan jeg ikke engang huske, hvor gammel jeg er - jeg er ikke 58, men 59! :)

Og det er rigtigt nok Jacob, jeg er en slank spinkel spirrevip.

Åh ja den allerførste gathering - jeg havde vist nok været ved baren adskillige gange, så den er lidt sløret i hukommelsen. ;)

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: 14 dage med sol, druk, glade mennesker og tunge flightcases på Grøn Koncert er endnu engang veloverstået ... Når jeg lige har fået ryggen og fødderne på plads igen, begynder jeg allerede at glæde mig til næste år. :thumbup:

NO2: Kvinder er på én eller anden måde lettere at have med at gøre på Grøn Koncert.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="K-P"]Jeg vejer vist også i omegnen af 55 kg, og det er sgu ikke ret meget. Jeg er dog begyndt at tage en smule på (Primært i maveregionen), efter at jeg startede på gymnasiet (Og derfor begyndte at drikke flere øl...)[/quote]

Haha, på trods af at jeg er gymnasieelev som dig, har jeg heldigvis undgået øl-mave, selv med et betragteligt øl-forbrug. Det hænger nok sammen med min forkærlighed for motion! :lol: ;)

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Smutter afsted og spiller på Pentagården Festival i morgen med bandet, det glæder jeg mig dælme til. Vi plejer at have det sjovt, og nu er det sidste koncert med trommeslageren i 6 måneders tid, inden han tager ud i den store verden. Derudover havde jeg et dejligt genhør med min Les Paul i dag. Har brugt Straten og Telen mere her på det sidste, men da jeg spillede på Gibson'en i dag var det bare lige den tand federe.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen