Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Nyt gear. Nærmere betegnet et dejlig tyndt 20" ride, der skal bruges som crash.

NO2: De nye ejere i min lokale pizzabar. De er rigtige italienere, der står som regel en pizza på disken som mens-man-venter-snack, der er studenterrabat (så det ikke er så halvdyrt et sted alligevel), og så fik jeg lige bonushvidløgsbrød oven i hatten, da jeg var nede og hente pizza tidligere. Det er godkendt!

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

NO: Har lige fået prøvekørt både EL Capistan og Lex - virkelig fede pedaler!
NO2: Har fået solgt et par pedaler der ikke blev brugt indenfor de sidste to dage, så nu er der penge til lidt ekstra nyt. Jeg tænker: Effectrode Tube-Overdrive
Erfaringer pro/con?

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Abemand »

[quote="Turtle"]NO: King Diamond kommer endelig tilbage på scenen igen - og han kommer til Sweden Rock Festival til sommer :music-deathmetal:[/quote]

Fedt! Ham gad jeg fandme godt at se igen.

Imens kan man nyde denne optagelse fra december, som en af mine venner optog da han var i San Francisco til Metallica's 30 års jubilæumskoncerter det svi.. heldige asen.

[youtube]STmyPGNPOJs[/youtube]

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Abemand"][quote="Turtle"]NO: King Diamond kommer endelig tilbage på scenen igen - og han kommer til Sweden Rock Festival til sommer :music-deathmetal:[/quote]

Fedt! Ham gad jeg fandme godt at se igen.
[/quote]

Koncerten i Sverige bliver efter sigende den eneste i Skandinavien i år. Men man kan jo håbe, at han kommer til nordtyskland et sted også. Eller bare satse på en stor danmarksturne i 2013 - han skylder efter at han aflyste sidst...

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

NO: Fødselsdag.
NO2: Fået Mikrofon til hjemmestudiet af de gamle og lillebror. En Røde NT1-a med popfilter og ophæng. SWEET!
NN: Jeg synes altid jeg ender med mandagsmodellerne... Mikrofonen har et for langt ben i xlr stikket og der er noget galt med låsen i hun enden af xlr kablet der følger med.
NA: Den kører heldigvis nemt på reklamationsretten, men skal sgu nok helt til københavn for at få den byttet.
NO3: Solen skinner. Det er åbenbart lykkede mig at være så sød i år at jeg har overruled Sidney Lee (Som også har fødselsdag i dag) og skaffet os godt vejr.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Førslev"]NN: Jeg synes altid jeg ender med mandagsmodellerne... Mikrofonen har et for langt ben i xlr stikket[/quote]
Det har alle Røde mics..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="fortytwo"][quote="Førslev"]NN: Jeg synes altid jeg ender med mandagsmodellerne... Mikrofonen har et for langt ben i xlr stikket[/quote]
Det har alle Røde mics..[/quote]
Hmm.. den vi har er da sølvfarvet?

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

[quote="fortytwo"][quote="Førslev"]NN: Jeg synes altid jeg ender med mandagsmodellerne... Mikrofonen har et for langt ben i xlr stikket[/quote]
Det har alle Røde mics..[/quote]

ok. er der en grund til det?

og hvis det er tilfældet gider jeg sgu ikke tage til københavn fo at få fikset et xlr kabel jeg selv kan lodde et nyt stik på.

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

Fandt lige grunden på rødes hjemmeside:

"One pin of the XLR connector is longer than the other two - is this normal?

Yes, this is perfectly normal and is a design feature of the RØDE microphone.

The ground XLR pin (pin 1) is designed to be slightly longer than the other two pins. This is to ensure that when an XLR is plugged into the mic XLR socket the first pin that comes into contact is the ground pin. This feature is implemented in all RØDE microphones to protect the microphone circuitry from a static electricity short that could potentially damage the microphone circuitry."

Så fikser jeg sgu selv kablet. et hun xlr er alligevel billigere end en togbillet til københavn.

NO: Min Mikrofon var ikke i fejllavet alligevel det er bare mig der er dum... HURRA!

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Rasmus"][quote="fortytwo"][quote="Førslev"]NN: Jeg synes altid jeg ender med mandagsmodellerne... Mikrofonen har et for langt ben i xlr stikket[/quote]
Det har alle Røde mics..[/quote]
Hmm.. den vi har er da sølvfarvet?[/quote]
Hey!

Er du ikke på ferie.. Slukket telefon, og intet net..?

;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: Det der håndbold-halløj begynder at blive ret interessant igen nu. Jeg havde ellers dømt dem ude, men det blev der lavet om på efter de 9 magiske sekunder mod Makedonien, skal jeg love for. Håber bare, at den hal, de spiller i, overlever først Serbien-Makedonien og derefter Serbien-Kroatien i semifinalen ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="fortytwo"]
Hey!

Er du ikke på ferie.. Slukket telefon, og intet net..?

;) [/quote]
:s hh:

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

Hopla: ny rør-mikrofon imorgen eller fredag...
Bah

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

[quote="Odgaard"][quote="Barf"]
NA: Gik forbi en flot, flot Custom Shop Telecaster i en musikforretning i går. Copper Metallic-farvet som jeg altid har haft en lille svaghed for. Smutter ned og prøver den i morgen, men det passer økonomisk overhovedet ikke særlig godt, hvis den er lige så fed, som den ser ud.[/quote]
Hvad snakker du om? Nu er du jo kommet på guldrandet praktikantløn ;) [/quote]

Det er også rigtigt ja, og jeg gik faktisk derned i mandags og prøvede den, og det var en ganske fin oplevelse. Den var ikke "jeg taber underkæben og drukner i savl"-fed, men det var en ganske fin spille. Den får lov til at stå lidt endnu, mens jeg prøver alle andre Telecasters, jeg kan komme i nærheden af.

Og de første par lønninger går vist direkte til banken :)

@ Kimling: Han var jo skadet! Eller det er hvad Wenger undskylder det med. En 4-plads og jeg er tilfreds, og det er stadig nogenlunde inden for rækkevidde.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

NO: Tom Petty billetter..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Abemand »

[quote="fortytwo"]NO: Tom Petty billetter..[/quote]

Også her! Hold da helt op hvor jeg glæder mig.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Det kan godt være jeg bor i Danmarks største landsby, men det gør de kvinder med de største bryster også ... HA! :D

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fyens.dk/article/2015183:Ode ... 015183:Ode ... te-bryster</a><!-- m -->
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Det kan godt være jeg bor i Danmarks største landsby, men det gør de kvinder med de største bryster også ... HA! :D

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fyens.dk/article/2015183:Ode ... 015183:Ode ... te-bryster</a><!-- m -->[/quote]

Men det tæller altså bare ikke, når det er fordi de også har 15kg for meget på siderne.. Fedtpatter holder ikke.. ;-)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="fortytwo"][quote="GodSpeedDK"]NO: Det kan godt være jeg bor i Danmarks største landsby, men det gør de kvinder med de største bryster også ... HA! :D

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fyens.dk/article/2015183:Ode ... 015183:Ode ... te-bryster</a><!-- m -->[/quote]

Men det tæller altså bare ikke, når det er fordi de også har 15kg for meget på siderne.. Fedtpatter holder ikke.. ;-)[/quote]

Hey! Nu skal du ikke ødelægge gode nyheder, med kedelige facts :evil:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="fortytwo"]NO: Tom Petty billetter..[/quote]

Kan i nogen tricks ? Det kommer da først til salg d. 1. ?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen