Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="fortytwo"][quote="Smittefar"]Kællinger![/quote]

Ja.. De er sgu' altid en optur.. ;) [/quote]

især på valentinsdag... :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Sv: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Jeg hentød egentlig til de to kællinger der skrev i tråden umiddelbart før mig :P
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Smittefar"]Jeg hentød egentlig til de to kællinger der skrev i tråden umiddelbart før mig :P [/quote]
Det ved jeg godt! 8-)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Smittefar"]Jeg hentød egentlig til de to kællinger der skrev i tråden umiddelbart før mig :P [/quote]

Så vil jeg da kvittere med: Svin!

(Med mindre du har en "kælling" til at komme at gøre rent i dit øvelokale, selvfølgelig :P Så heldig er jeg ikke, og må derfor gøre det selv)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Jeg har to ord til dig: "kvindelig forsanger"
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Smittefar"]Jeg har to ord til dig: "kvindelig forsanger"[/quote]

Hmm ... sådan én spiller jeg jo egentlig også med :think: Jeg er dog ret sikker på, at hun vil grine højt og længe, og muligvis tildele mig en velplaceret lammer, hvis jeg foreslog at rengøring af øvelokalet skulle være hendes opgave. Så point taken ... :oops:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jeg har så et nyt ord til Smittefar:

"Tøffelhelt"

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]Jeg har så et nyt ord til Smittefar:

"Tøffelhelt"

:-)[/quote]

Jeg har tøfler på i skrivende stund! :D

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : Oliebehandlet guitarhals. Wow ! Sikke en forskel, jazzmasteren fik lige turen.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Som Numbnuts så smukt udtrykker det på Facebook: "Vi går på skarpt kl.20 i aften. Vær der eller dø!" ... og så må man jo hellere være der :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Som Numbnuts så smukt udtrykker det på Facebook: "Vi går på skarpt kl.20 i aften. Vær der eller dø!" ... og så må man jo hellere være der :) [/quote]

Jeg er kun lidt misundelig...

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Mac OS X 10.8 annonceret til lancering omkring sommer. Jeg elsker Apple. De kan forvandle selv en kedelig gråvejrsdag til en rigtig god dag.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="kraen"]NO: Mac OS X 10.8 annonceret til lancering omkring sommer. Jeg elsker Apple. De kan forvandle selv en kedelig gråvejrsdag til en rigtig god dag.[/quote]

Jeg forstår virkelig ikke, at deres produkter kan betyde så meget for dig, som du giver udtryk for...
Bah

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="AnotherDan"][quote="kraen"]NO: Mac OS X 10.8 annonceret til lancering omkring sommer. Jeg elsker Apple. De kan forvandle selv en kedelig gråvejrsdag til en rigtig god dag.[/quote]

Jeg forstår virkelig ikke, at deres produkter kan betyde så meget for dig, som du giver udtryk for...[/quote]

Det er lige så meget kulturen omkring Apple og deres opfindsomhed som det er deres produkter.

Men altså, jeg er bare glad for de ting, der gør min hverdag nemmere - og jeg har engang måttet bruge Nokia, Sony Ericsson telefoner og en Windows PC. Det går jeg ALDRIG tilbage til.

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af DarkoPage »

[quote="kraen"][quote="AnotherDan"][quote="kraen"]NO: Mac OS X 10.8 annonceret til lancering omkring sommer. Jeg elsker Apple. De kan forvandle selv en kedelig gråvejrsdag til en rigtig god dag.[/quote]

Jeg forstår virkelig ikke, at deres produkter kan betyde så meget for dig, som du giver udtryk for...[/quote]

Det er lige så meget kulturen omkring Apple og deres opfindsomhed som det er deres produkter.

Men altså, jeg er bare glad for de ting, der gør min hverdag nemmere - og jeg har engang måttet bruge Nokia, Sony Ericsson telefoner og en Windows PC. Det går jeg ALDRIG tilbage til.[/quote]

Nu er jeg selv gået over til Mac (i hvert fald på com), og jeg kan sagtens se det fede i de finurlige ting de har lavet, både software- og hardwaremæssigt. Det lugter lidt af kvalitet. Men der er også ting der irriterer mig, og som jeg bedre kunne li' på Windows.

Jeg synes nu til gengæld at den hype, eller som du siger, kultur, der er omkring Apple er ret irriterende. Og at man enten elsker eller elsker at hade deres produkter (sat lidt på spidsen, men sådan er det for de fleste jeg kender).

P.S. Hvad bliver kravene til ens hardware for at kunne køre det nye styresystem?

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="kraen"]NO: Mac OS X 10.8 annonceret til lancering omkring sommer. Jeg elsker Apple. De kan forvandle selv en kedelig gråvejrsdag til en rigtig god dag.[/quote]

De kunne nu godt se at få lavet 10.7 færdig inden de begyndte på noget nyt...

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="kraen"][quote="AnotherDan"][quote="kraen"]NO: Mac OS X 10.8 annonceret til lancering omkring sommer. Jeg elsker Apple. De kan forvandle selv en kedelig gråvejrsdag til en rigtig god dag.[/quote]

Jeg forstår virkelig ikke, at deres produkter kan betyde så meget for dig, som du giver udtryk for...[/quote]

Det er lige så meget kulturen omkring Apple og deres opfindsomhed som det er deres produkter.

Men altså, jeg er bare glad for de ting, der gør min hverdag nemmere - og jeg har engang måttet bruge Nokia, Sony Ericsson telefoner og en Windows PC. Det går jeg ALDRIG tilbage til.[/quote]
Jeg har en kollega der nøjagtig ligesom Kraen.
Lige pt er jeg pissetræt af windåse maskiner.
Jeg har i 2 dage forsøgt at få et familiemedlems Acer bærebare lortemaskine til at makke ret.
Nu får den fandme en omgang med Diskpart og derefter nyt styresystem lagt ind.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="MacG"][quote="kraen"]NO: Mac OS X 10.8 annonceret til lancering omkring sommer. Jeg elsker Apple. De kan forvandle selv en kedelig gråvejrsdag til en rigtig god dag.[/quote]

De kunne nu godt se at få lavet 10.7 færdig inden de begyndte på noget nyt...[/quote]

Eller i det mindste give os tid til at lære det at kende...

Jeg nægter simpelthen at skifte OS hvert eneste år, det er livet for kort til - jeg brugte jo en uge inden Lion kørte som den skulle for mig.

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

[quote="DarkoPage"]
Nu er jeg selv gået over til Mac (i hvert fald på com), og jeg kan sagtens se det fede i de finurlige ting de har lavet, både software- og hardwaremæssigt. Det lugter lidt af kvalitet. Men der er også ting der irriterer mig, og som jeg bedre kunne li' på Windows.

Jeg synes nu til gengæld at den hype, eller som du siger, kultur, der er omkring Apple er ret irriterende. Og at man enten elsker eller elsker at hade deres produkter (sat lidt på spidsen, men sådan er det for de fleste jeg kender).
[/quote]

enig. og iøvrigt også enig med turtle. jeg er ikke engang gået over til lion på min imac.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Førslev"][quote="DarkoPage"]
Nu er jeg selv gået over til Mac (i hvert fald på com), og jeg kan sagtens se det fede i de finurlige ting de har lavet, både software- og hardwaremæssigt. Det lugter lidt af kvalitet. Men der er også ting der irriterer mig, og som jeg bedre kunne li' på Windows.

Jeg synes nu til gengæld at den hype, eller som du siger, kultur, der er omkring Apple er ret irriterende. Og at man enten elsker eller elsker at hade deres produkter (sat lidt på spidsen, men sådan er det for de fleste jeg kender).
[/quote]

enig. og iøvrigt også enig med turtle. jeg er ikke engang gået over til lion på min imac.[/quote]

Og hvis du ikke bruger AirDrop er der ingen grund til at skifte... Der er ikke noget i Lion der er Must-Have, og det er ikke bøvlet værd at skifte.
(Jeg har ansvaret for 1000 ? Macs, så jeg ser alle fejlene...)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen