Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : Blev endelig færdig med LorteAcer'en. Jeg håber ikke jeg skal arbdejde på den igen.

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Guitar Event med Mika Vandborg og Søren Andersen - fandme en go' omgang guitar ! :D

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

NO: Så er det i morgen vi, Get Your Gun, kører mod Belgien for at bl.a. at spille på spillestedet Cafe Video.

Det bliver en lang og sjov tur!

El Chrissos
Himmelhund
Indlæg: 29
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af El Chrissos »

Fedt! Hav en god tur.
Cuando yo me muera
enterradme con mi guitarra
bajo la arena.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Vuff: God tur!

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Fantastisk skitur i Sestriere!
NN: at møde på job kl. 6 efter at have brugt et døgn i en bus.


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Om alt går vel, bliver jeg onkel til to små piger i dag. Eller det vil sige, min brors kone bliver sat igang med at føde i dag - så må vi se, hvor længe de er under vejs :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO - Havde fornøjelsen af at spille på en Vox ac 30 er Jmi fra 1963-64 hele eftermiddagen igår..Med Brimar preamp rør(tror de er org )Jj udg. rør.De org. er vist trætte.Sikke en dejlig amp
og hvis det ikke var fordi jeg simpelthen vil have prøvet en med topboost så havde jeg købt den her igår..

Na- Den ryger vist onsdag så jeg får måske ikke chancen for at købe den igen.

NO - Min 2001 ac30er lyder faktisk heller ikke dårlig i ab test ,men den jmi har lige en smule mere luft og dynamik.(svært at forklare).
Så alt i alt rigtig fedt- fred i dalen ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Knuddi
Still Got The Blues
Indlæg: 219
Tilmeldt: 14 years ago
Geografisk sted: Viby J.
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Knuddi »

NO: Har fået samlet mig en "TeleJazzCaster" - lyder fedt! :D
NO2: Har købt en lettere defekt rørtester. (Mangler meteret - og hvad der ellers viser sig ;) )

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Knuddi"]NO: Har fået samlet mig en "TeleJazzCaster" - lyder fedt! :D
NO2: Har købt en lettere defekt rørtester. (Mangler meteret - og hvad der ellers viser sig ;) )[/quote]
Billeder af dyret/dyrene?

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af mos »

NO: At der trodsalt er mere end dobbet så mange NO-tråde som NN-tråde :-)
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Brugeravatar
Knuddi
Still Got The Blues
Indlæg: 219
Tilmeldt: 14 years ago
Geografisk sted: Viby J.
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Knuddi »

[quote="Odgaard"][quote="Knuddi"]NO: Har fået samlet mig en "TeleJazzCaster" - lyder fedt! :D
NO2: Har købt en lettere defekt rørtester. (Mangler meteret - og hvad der ellers viser sig ;) )[/quote]
Billeder af dyret/dyrene?[/quote]

Det skal jeg da lige få "fabrikeret" - Det er forresten din hals der sidder på TeleJazzCasteren :D

El Chrissos
Himmelhund
Indlæg: 29
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af El Chrissos »

NO: At se en mega-genert dreng med asperger-træk smile over hele femøren bag et trommesæt. Jeg troede aldrig jeg skulle arbejde med børn, men det er sgu meget sjovt alligevel. (Selvom de fandme kan være nogle djævle)
Cuando yo me muera
enterradme con mi guitarra
bajo la arena.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Hørt i 4. klasse i dag: Ham der terroristen, hvad er det nu han hedder? Svar: Det er vist et eller andet med Osama Kim Larsen.

El Chrissos
Himmelhund
Indlæg: 29
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af El Chrissos »

[quote="El Chrissos"]NO: At se en mega-genert dreng med asperger-træk smile over hele femøren bag et trommesæt. Jeg troede aldrig jeg skulle arbejde med børn, men det er sgu meget sjovt alligevel. (Selvom de fandme kan være nogle djævle)[/quote]
Nu er han fandme, helt af sig selv, gået igang med at spille trommerne til Turning on the Screw med QOTSA. Yes!
Cuando yo me muera
enterradme con mi guitarra
bajo la arena.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

El Chrissos; den slags er så dejligt livsbekræftende... Det forstår jeg godt du får optur over.
Bah

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Om alt går vel, bliver jeg onkel til to små piger i dag. Eller det vil sige, min brors kone bliver sat igang med at føde i dag - så må vi se, hvor længe de er under vejs :) [/quote]

Update: Ja, jeg kan så igen pynte mig med titlen Onkel Mikkel. Det er så sjette gang, indenfor lige godt et år :s hock: :)

Jeg var ude og besigtige de to små piger, her til formiddag. De er godt nok fine. Og den ene ligner min bror helt vildt ... men man kan heldigvis få så meget pænt tøj, nu om dage ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="GodSpeedDK"][quote="GodSpeedDK"]NO: Om alt går vel, bliver jeg onkel til to små piger i dag. Eller det vil sige, min brors kone bliver sat igang med at føde i dag - så må vi se, hvor længe de er under vejs :) [/quote]

Update: Ja, jeg kan så igen pynte mig med titlen Onkel Mikkel. Det er så sjette gang, indenfor lige godt et år :s hock: :)

Jeg var ude og besigtige de to små piger, her til formiddag. De er godt nok fine. Og den ene ligner min bror helt vildt ... men man kan heldigvis få så meget pænt tøj, nu om dage ...[/quote]
Tillykke til Onkel Mikkel ! :)

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="GodSpeedDK"][quote="GodSpeedDK"]NO: Om alt går vel, bliver jeg onkel til to små piger i dag. Eller det vil sige, min brors kone bliver sat igang med at føde i dag - så må vi se, hvor længe de er under vejs :) [/quote]

Update: Ja, jeg kan så igen pynte mig med titlen Onkel Mikkel. Det er så sjette gang, indenfor lige godt et år :s hock: :)

Jeg var ude og besigtige de to små piger, her til formiddag. De er godt nok fine. Og den ene ligner min bror helt vildt ... men man kan heldigvis få så meget pænt tøj, nu om dage ...[/quote]

Tillykke med de to små ! :)

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Tillykke, Mikkel

NO1: Har fået en fin start i praktik på Nordjyske Medier, og jeg har allerede produceret mere på 3 uger, end man gør på et semester på journalisthøjskolen. Fedt at føle sig som en vigtig del af redaktionen.
NN: Retsreportager. Det er bare ikke fedt at lave...

NO2: Min antenneudbyder har tilsyneladende ikke travlt med at fjerne de kanaler, jeg ikke betaler for. Så den står lige nu på Napoli - Chelsea

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen