Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

NO: T-Rex's service...
Bah

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Toto på Skanderborg
NO2: Apple Keynote d. 7. marts

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jake »

[quote="thomasrytter"]Jeg var der også, men må sige, at jeg syntes stemningen var mærkelig. Tweedy der spiller de første 10 numre uden at sige et ord, og med ryggen til publikum. Og et sid-ned setup, hvor man bliver tysset på og gennet på plads, hvis man fx rejser sig (eller som fyren, der ville danse, kommer ud af geled). Lidt semi-dårlig stemning der hvor jeg sad, og det "lettede" aldrig. Gik ud med en underlig følelse i kroppen, ikke den forløsning, jeg havde håbet på.

Men det var måske bare mig - kan se, at Treo er på banen med 6 stjerner i dag :s hock:
Min egen vurdering ville ligge et sted mellem 3-4 tilet velspillende band, der aldrig rigtig peakede eller så ud som om de nød, at være på scenen. Desværre, havde satme glædet mig![/quote]

Jeg er enig med dig i, at setuppet med publikum siddende, mv. er lidt anderledes, end hvis man havde regnet med det modsatte. Men igen - jeg synes der var god lyd, de spillede rigtig godt, og så køber jeg ærlig talt ikke billetten for at høre på nogle opmærksomhedskrævende råbehoveder :-) Man skal heller ikke være stille som graven, men du er sikker enig med mig i, at der er en gylden middelvej mellem ikke at sige noget, og så råbe alt der kommer en på sinde.

Jeg tror også, at ens følelse af stemningen afhænger meget af hvad man bringer med derind. Jeg havde været ude og spise god mad med nogle venner, så jeg var i super godt humør!

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jejak »

NO: Cannibal Corpse på Voxhall i aften - det bliver en oplevelse tror jeg.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="kraen"]NO: Toto på Skanderborg[/quote]

Skal du på Skanderborg Festival?

NO: Toto på Skanderborg gør, at jeg næsten kan ophæve min boykot, som blev sat i værk, da Kidd blev offentliggjort som et af hovednavnene.
Modded guitars were crap right out of the factory

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Smittefar"][quote="kraen"]NO: Toto på Skanderborg[/quote]

Skal du på Skanderborg Festival?

NO: Toto på Skanderborg gør, at jeg næsten kan ophæve min boykot, som blev sat i værk, da Kidd blev offentliggjort som et af hovednavnene.[/quote]

Jeg havde ikke umiddelbart planer om at skulle afsted, men det ændrede sig i går. Jeg tror dog, jeg nøjes med en dagsbillet til om søndagen, hvor Toto efter al sandsynlighed spiller, da de er i Norge/Sverig 8-11. august og skal videre til Tyskkland og spille d. 14. august.

Og hovednavnene er ifølge deres hjemmeside Blur, Azealia Banks, White Lies, Kent, Toto og Mike and the Mechanics.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Jejak"]NO: Cannibal Corpse på Voxhall i aften - det bliver en oplevelse tror jeg.[/quote]

Jeg så dem for et par år siden i Kolding - de er fede live!

NO: Nu har jeg været selvstændig i et år. Jeg er stadig glad...

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Tillykke med jubilæet, Turtle.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Smittefar"][quote="kraen"]NO: Toto på Skanderborg[/quote]

Skal du på Skanderborg Festival?

NO: Toto på Skanderborg gør, at jeg næsten kan ophæve min boykot, som blev sat i værk, da Kidd blev offentliggjort som et af hovednavnene.[/quote]

Sig mig.. Har det band ikke opløst sig selv på et tidspunkt..?
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Toto har formentlig opløst sig selv flere gange, end de har udgivet plader :)
Modded guitars were crap right out of the factory

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="fortytwo"][quote="Smittefar"][quote="kraen"]NO: Toto på Skanderborg[/quote]

Skal du på Skanderborg Festival?

NO: Toto på Skanderborg gør, at jeg næsten kan ophæve min boykot, som blev sat i værk, da Kidd blev offentliggjort som et af hovednavnene.[/quote]

Sig mig.. Har det band ikke opløst sig selv på et tidspunkt..?[/quote]

Altså de stoppede her i 2008, hvor de spillede en turné, hvor Steve Lukather var eneste oprindelige medlem på scenen, men da Mike Porcaro fik konstateret ALS (sklerose), så tog de på turné i 2010 for at samle penge ind til kampen mod ALS og det var med det nuværende lineup. Luke, David Paich og Steve Porcaro fra det oprindelige lineup, Joe Williams fra 1986-1989 og Simon Philips fra 1992-nu. Derudover nappede de lige Nathan East med på bas.

Men de har ikke være opløst sådan rigtigt. De har turneret ret konstant siden 1978 - ganske vist med udskiftninger i lineup. Den mest drastiske udskiftning kom nok, da både David Paich og Mike Porcaro stoppede i 2006.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO//

Blot dage efter jeg fik sparket fra Hexis, er der allerede lagt grundsten til et nyt band, som kommer til at være 100 gange mere mig. Optur!!

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jejak »

[quote="Turtle"][quote="Jejak"]NO: Cannibal Corpse på Voxhall i aften - det bliver en oplevelse tror jeg.[/quote]
Jeg så dem for et par år siden i Kolding - de er fede live!
[/quote]

Enig!
George Fisher har de vildeste nakkemuskler. At han kan headbange så voldsomt gennem hele koncerten, er vanvittigt.

Aftenens højdepunkt var dog Misery Index!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="Loomer"]NO//

Blot dage efter jeg fik sparket fra Hexis, er der allerede lagt grundsten til et nyt band, som kommer til at være 100 gange mere mig. Optur!![/quote]
FEDT
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="Jejak"][quote="Turtle"][quote="Jejak"]NO: Cannibal Corpse på Voxhall i aften - det bliver en oplevelse tror jeg.[/quote]
Jeg så dem for et par år siden i Kolding - de er fede live!
[/quote]

Enig!
George Fisher har de vildeste nakkemuskler. At han kan headbange så voldsomt gennem hele koncerten, er vanvittigt.

Aftenens højdepunkt var dog Misery Index![/quote]

Selvfølgelig var de det! Det er jo Misery Index!

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

NO: Koncert til LiveLive Festival i morgen! <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m --> Det er vores nysignede pladeselskab der står for det, så det skal bare klappe!
NA: Så meget musik går lidt udover mit studie, så jeg har stort set ingen fritid :S
NA2: Heller ikke tid til damer.. Hvilket nok også er sundt nok for mig, det ender fandme altid galt :P Det er især slemt når det er én fra studiet.. Men alligevel, vi er 180 i klassen, og 150 af dem er damer.. Så der mangler ikke noget (bortset fra at 50 % enten er spejderagtige eller hestepiger).. Well, ramble ramble ramble.. :wave:
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af nerøs »

det lyder som en go køns fordeling på det studie :-)

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="kasperploug"]NO: Koncert til LiveLive Festival i morgen! <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m --> Det er vores nysignede pladeselskab der står for det, så det skal bare klappe!
NA: Så meget musik går lidt udover mit studie, så jeg har stort set ingen fritid :S
NA2: Heller ikke tid til damer.. Hvilket nok også er sundt nok for mig, det ender fandme altid galt :P Det er især slemt når det er én fra studiet.. Men alligevel, vi er 180 i klassen, og 150 af dem er damer.. Så der mangler ikke noget (bortset fra at 50 % enten er spejderagtige eller hestepiger).. Well, ramble ramble ramble.. :wave:[/quote]

Der er ikke noget galt med hestepiger... De har tit faste lår, og har du hørt om letridning..?

[youtube]OFude9Fvw1E[/youtube]

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

Søren: Jaa, jeg brokker mig ikke alt for ofte ;) Og i og med de er dyrlægestuderende er der ikke rigtig nogen tærskel for hvor upassende man kan være, og stadig slippe af sted med det, set i forhold til hvor makabre ting vi laver til dagligt ;)

[quote="MacG"]

Der er ikke noget galt med hestepiger... De har tit faste lår, og har du hørt om letridning..?

[youtube]OFude9Fvw1E[/youtube][/quote]

Har ikke hørt udtrykket, men udførslen er jeg ganske bekendt med! :dance:

NO: Dissektion af hest i morgen!
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="kasperploug"]Søren: Jaa, jeg brokker mig ikke alt for ofte ;) Og i og med de er dyrlægestuderende er der ikke rigtig nogen tærskel for hvor upassende man kan være, og stadig slippe af sted med det, set i forhold til hvor makabre ting vi laver til dagligt ;)

[quote="MacG"]

Der er ikke noget galt med hestepiger... De har tit faste lår, og har du hørt om letridning..?

[youtube]OFude9Fvw1E[/youtube][/quote]

Har ikke hørt udtrykket, men udførslen er jeg ganske bekendt med! :dance:

NO: Dissektion af hest i morgen![/quote]

Hmm:

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen