Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="Jejak"][quote="Turtle"][quote="Jejak"]NO: Cannibal Corpse på Voxhall i aften - det bliver en oplevelse tror jeg.[/quote]
Jeg så dem for et par år siden i Kolding - de er fede live!
[/quote]

Enig!
George Fisher har de vildeste nakkemuskler. At han kan headbange så voldsomt gennem hele koncerten, er vanvittigt.

Aftenens højdepunkt var dog Misery Index![/quote]

Synes faktisk Cannibal var lidt kedelige.
Misery Index var fandme for vilde! Kæft, det var fedt
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jejak »

Hmm, det kan da godt være jeg bare blev forblændet af George's eminente headbangingskills :D

Ej, jeg synes egentlig de gjorde det meget godt på trods af den elendige lyd på George's sang(growl) mikrofon samt fraværet af lysshow (der lå en seddel ved siden af lyd/lysmixerpulter hvor Cannibal frabad sig alt hvad der hed stroboskop- og andet hurtigt skiftende lys).

Det var heller ikke fair for nogen af aftenens bands at Misery Index var så pisse overlegne :D
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Min kæreste er hestepige, OG dyrlægestuderende. Jeg brokker mig satme ikke!

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

NO: <!-- m --><a class="postlink" href="http://amtsavisen.dk/randers/25-taeske- ... 25-taeske- ... ejournaler</a><!-- m -->

Se kildehenvisningen...

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

haha - nice - det er utroligt - De historier har været postet på det meste af internettet (den danske del i hvert fald), og så vælger man lige gearfreak.dk hos kilde :)
Modded guitars were crap right out of the factory

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af nerøs »

nu syntes jeg at dette er et rigtig godt forum... men at nogen bruger det til at henvise til noget med syghusvæsnet. syntes jeg måske er lidt voldsomt.... hvilke jounalist er det lige der har syntes at det var en go ide at tag eden slages oplysninger her fra... for det er da lige det vi ved mest om..... ( bliver det her så også citeret :-S ) :-)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

Jeg forestiller mig, at nærværende liste er landet på journalistens skrivebord, og han/hun har syntes den var sjov at bringe i avisen. Og den slags kræver jo en kildehenvisning, og gearfreak.dk, hvor listen blev postet af en bruger for en del år siden (bemærk, at det er det gamle forum, og ikke gear-freak.dk, det stammer fra), er sikkert bare poppet op, som det første i Google.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af DarkoPage »

NO:
OCD og RC Booster! Yes, det lyder fe'eee!!!

Prøvede dem også lige på min lille Valve Jr. combo... Alt dimed!!! Jeg troede den var ved at eksplodere... Det var den nok også! Jubiii!

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: Solskin, snooker, kaffe og lørdagen fri.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Solskin, musik på anlægget, tilfredsheden med at få klaret nogle af de huslige gøremål, fest i aften og så har Robin van Persie lige sænket Liverpool. Ikke nogen dårlig lørdag.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: Denne oplæsning af en artikel fra wikipedia: <!-- m --><a class="postlink" href="http://da.wikipedia.org/wiki/Fil:Llanfa ... air.ogg</a><!-- m -->
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Har lige chekket min årsopgørelse, og den ser endog meget fornuftig ud! Så må man godt købe det der lækre bækken, man har gået og luret på...

NO2: Jeg var fornuftig nok til at købe chips og cola på vej hjem i går, jeg har lige været nede efter pizza, og jeg skal lige til at sætte Wayne's World 2 på. Ganske rutineret behandling af tømmermænd, hvis jeg skal sige det selv.

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

[quote="kasperploug"]NO: Koncert til LiveLive Festival i morgen! <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m --> Det er vores nysignede pladeselskab der står for det, så det skal bare klappe!
NA: Så meget musik går lidt udover mit studie, så jeg har stort set ingen fritid :S
NA2: Heller ikke tid til damer.. Hvilket nok også er sundt nok for mig, det ender fandme altid galt :P Det er især slemt når det er én fra studiet.. Men alligevel, vi er 180 i klassen, og 150 af dem er damer.. Så der mangler ikke noget (bortset fra at 50 % enten er spejderagtige eller hestepiger).. Well, ramble ramble ramble.. :wave:[/quote]

Jeg tror nok mine bandmates, har noget med det der at gøre. Er det ikke noget med Band Of Tomorrow?

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

NO: Win7 (Og dermed en masse af mine spil) på min iMac.

Den booter lidt langsommere også til OSX end før. det er absolut det værd, men er det normalt når man har bootcampet den?

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Førslev"]NO: Win7 (Og dermed en masse af mine spil) på min iMac.

Den booter lidt langsommere også til OSX end før. det er absolut det værd, men er det normalt når man har bootcampet den?[/quote]

Ikke i min erfaring, og jeg kan ikke se hvorfor den skulle gøre det.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO//

Øl.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Første lytteindtryk på mine nye Lindy Fralin Woodstock-pickuppper.

Det´faktisk slet ikk´ så tosset...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: At bruge søndag eftermiddag på at montere ny bilradio og så gå i stå fordi man lige manger et stik - blot for at konstatere, at T Hansen har åbent til Kl. 16 i dag!

NA: Spritny radio i min 30 år gamle Fiat - det bliver dælme rart, men det virker på en eller anden måde også som helligbrøde :lol:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Endnu en "Alwansk Bassman" fyrede fint op i første forsøg...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]NO: Første lytteindtryk på mine nye Lindy Fralin Woodstock-pickuppper.

Det´faktisk slet ikk´ så tosset...[/quote]
3. Gang er lykkens gang.

NO; jeg er helt oven på efter en weekend på hotel i Malmø.

Nu hedder den øvning, øvning og mere øvning.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen