Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Stevi"]NO: jeg har solgt en guitar på 1 dag! Det troede jeg ikke kunne lade sig gøre i disse tider...[/quote]

Så har du sgu nok prissat den for billigt :D [/quote]
Lalalalalalala!! Jeg kan ikke høre dig...
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="FunkyValle"]NO: Skal være far til september!!!![/quote]

Tillykke! :thumbup:
Cogito sumere potum alterum

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

Nu har vi endelig offentliggjort vores nye musikvideo til Get Your Gun - <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

fe'!

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af DarkoPage »

[quote="itsaysvuff"]Nu har vi endelig offentliggjort vores nye musikvideo til Get Your Gun - <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

fe'![/quote]

Det er okay fedt! :thumbup: Minder lidt om The Black Angels synes jeg.

Hvad for noget grej har du brugt til guitaren?

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

Tak tak. Jeg synes nu ikke vi lyder vildt meget som Black Angels, lidt dybere stemme og knap så psykedelisk. Men de er da aldrig træls at blive sammenlignet med.. :)

På indspilningen har jeg brugt en jazzmaster, twin reverb, analogman tubescreamer og en rat - meget enkelt. Og så et slide rør..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="itsaysvuff"]Nu har vi endelig offentliggjort vores nye musikvideo til Get Your Gun - <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

fe'![/quote]

Jeg kan sgu´ godt li´det.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af DarkoPage »

[quote="itsaysvuff"]Tak tak. Jeg synes nu ikke vi lyder vildt meget som Black Angels, lidt dybere stemme og knap så psykedelisk. Men de er da aldrig træls at blive sammenlignet med.. :)

På indspilningen har jeg brugt en jazzmaster, twin reverb, analogman tubescreamer og en rat - meget enkelt. Og så et slide rør..[/quote]

Er der så brugt noget fuzz på bassen eller er det "rotten" der giver lidt ekstra hår på guitaren i "omkvædet"? Jeg har lidt svært ved at høre det på de indbyggede højtalere i com'en.

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

[quote="Sasha"][quote="itsaysvuff"]Nu har vi endelig offentliggjort vores nye musikvideo til Get Your Gun - <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

fe'![/quote]

Jeg kan sgu´ godt li´det.[/quote]

Mange tak Søren! Håber både det er musikken og videoen..

darkopage - omkvædet er fyldt med rotte, men bassen har også fuzz på - bassen blev faktisk indspillet line + at den også blev spillet igennem en blues junior der blev skruet helt op for.

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af DarkoPage »

[quote="itsaysvuff"]
darkopage - omkvædet er fyldt med rotte, men bassen har også fuzz på - bassen blev faktisk indspillet line + at den også blev spillet igennem en blues junior der blev skruet helt op for.[/quote]

Er det en nyere Rat eller en ældre sag?

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

Jeg har både en gammel og en af de "helt forfærdelige" nye.. Men jeg bruger faktisk den nye mest fordi den bare støjer og sprutter mere hvilket passer bedre til os.. Ellers bruger jeg en analogman king of tone, holy grail, memory man og diamond tremolo + forskellige fuzz bokse - mest en pharaoh, crazy horse eller spaghetti western fuzz.. Mit trick er bare at jeg putter rumklangen foran forvrængeren - så eksploderer det helt.. Dog ikke på den sang der, men de fleste andre ting..

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

NO: Er kommet frem til at jeg vil genoptage min uddannelse i Musik på Aalborg Universitet.
Nogle gange skal man lidt væk fra ting før man opdager, hvor meget man savner dem
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="itsaysvuff"][quote="Sasha"][quote="itsaysvuff"]Nu har vi endelig offentliggjort vores nye musikvideo til Get Your Gun - <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

fe'![/quote]

Jeg kan sgu´ godt li´det.[/quote]

Mange tak Søren! Håber både det er musikken og videoen..

[/quote]

Det var nu egentlig mest musikken, der lige talte til mig i første omgang...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NO: Huskoncert med Morten Kjær i går aftes: <!-- m --><a class="postlink" href="http://kiermusic.com/2012/03/day-6-hjor ... orring/</a><!-- m -->
Jeg har de sidste mange år været fuldstændigt fortabt i Morten's evne til at bruge sin vokal - ja ja det er ham fra BaSix, men FUCK hvor er han dygtig - og det bliver bare ikke mere intimt og nærværende end en huskoncert. Eneste downside var at det var Renée og ikke mig der havde fornøjelsen med at hænge ud med med han resten af dagen i går, pyt... :)
RoadHigh.dk

Dale
Smoke On The Water
Indlæg: 80
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dale »

[quote="El Chrissos"]NO: Demo/EP/whatever er færdig - efter en lidt lang proces, takket være mange bolde i luften fra mange sider, men nu er lortet sgu færdigt og ikke mindst på internettet. Now Flash: <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/La-Mesa- ... s/La-Mesa- ... 2917831437</a><!-- m -->[/quote]SUPER fedt. Jeg er mest til det første nummer, da jeg virkelig synes i har fat i den lange ende der. De andre synes jeg stadig er fede, men de har lidt det der tidlig QOTSA monotone udtryk.
When You see W. C. Fields.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Mit forhåndsgæt på, hvad jeg skulle betale i restskat, var mindre end 1 promille fra det rigtige resultat. Det er da meget godt klaret med lidt gætteri og købmandsregning :)

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Endnu en fabelagtig Apple-dag
NO2: Havde et utrolig godt møde med en kammerat, som jeg skal til at være kreativ sammen med
NO3: Er næsten rask igen

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

[quote="Sasha"]

Jeg kan sgu´ godt li´det.[/quote]

Mange tak Søren! Håber både det er musikken og videoen..

[/quote]

Det var nu egentlig mest musikken, der lige talte til mig i første omgang...[/quote]

I min optik er det også det vigtigste..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Højt solskin og fem fridage forude... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anders B
Himmelhund
Indlæg: 35
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anders B »

NO: Har nu været lidt over to uger på Musik og Teaterhøjskolen i Toftlund og jeg elsker det. Får spillet en masse fedt musik og har mødt en masse nye flinke mennesker..

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: Jeg skal mødes med et muligt nyt band på mandag!
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen