Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

NO: har lige fået lidt optagelser fra Bagdad Beats sidste koncert - vi spiller sgu'da maje' godt hvis jeg selv skal sige det ;)

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Leif Panduro

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: Boardnørderi. Efter at mine pedaler har boet i plasticposer i mindst et års tid er der endelig en lejlighed til at få dem sat ordentligt op igen.

NA: Jeg havde glemt, hvor bøvlet det kan være at få afstanden mellem pedalerne til at passe med længden (eller mangel på samme) på kablerne.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

[quote="sørendybdal"]NO: Boardnørderi. Efter at mine pedaler har boet i plasticposer i mindst et års tid er der endelig en lejlighed til at få dem sat ordentligt op igen.

NA: Jeg havde glemt, hvor bøvlet det kan være at få afstanden mellem pedalerne til at passe med længden (eller mangel på samme) på kablerne.[/quote]


Ja det er lidt spookie at de enten er for lange eller for korte de pis kabler. ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af nerøs »

så er det frem med lode kolben... eller samlemuffer :-)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Rare billeder ovre fra England...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Torben
Johnny B. Goode
Indlæg: 121
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Torben »

[quote="Sasha"]NO: Rare billeder ovre fra England...[/quote]
Skulle det tilfældigvis være noget med en guitar, der er ved at blive bygget? ;)

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Torben"][quote="Sasha"]NO: Rare billeder ovre fra England...[/quote]
Skulle det tilfældigvis være noget med en guitar, der er ved at blive bygget? ;) [/quote]
:text-worthless:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Én ting er flash. Det er hvad, det er. Men flash af halvfærdige ting...???

Narh, vel..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Var til 30 års jubilæums-reception for Akustikken og mødte min "åndelige vejleder" fra for 25 år siden, som jeg ikke har set siden dengang. Sjældent er tre-fire timer fløjet så hurtigt forbi med så højt et indhold.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Hvidsten Gruppen. Alle med bare en smule respekt for sig selv skal se den film. Den er så flot og rørende, og skildrer noget utrolig vigtig Danmarkshistorie set fra den almindelige danske families perspektiv.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="kraen"]NO: Hvidsten Gruppen. Alle med bare en smule respekt for sig selv skal se den film. Den er så flot og rørende, og skildrer noget utrolig vigtig Danmarkshistorie set fra den almindelige danske families perspektiv.[/quote]

Narh, de var kommunister...
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="CobraPizza"][quote="kraen"]NO: Hvidsten Gruppen. Alle med bare en smule respekt for sig selv skal se den film. Den er så flot og rørende, og skildrer noget utrolig vigtig Danmarkshistorie set fra den almindelige danske families perspektiv.[/quote]

Narh, de var kommunister...[/quote]

Nej, så hellere nazisme da...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="CobraPizza"][quote="kraen"]NO: Hvidsten Gruppen. Alle med bare en smule respekt for sig selv skal se den film. Den er så flot og rørende, og skildrer noget utrolig vigtig Danmarkshistorie set fra den almindelige danske families perspektiv.[/quote]

Narh, de var kommunister...[/quote]

Så de fik hvad de fortjente..? :crazy:

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="kraen"]NO: Hvidsten Gruppen. Alle med bare en smule respekt for sig selv skal se den film. Den er så flot og rørende, og skildrer noget utrolig vigtig Danmarkshistorie set fra den almindelige danske families perspektiv.[/quote]

Selvom det er Anne-Grethe Bjarup Riis, der var instruktør for den og som ellers er kendt for at være en skinger kælling, så var det sgu en ret god film.
Cogito sumere potum alterum

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: Fibernet!!! Det er kun en 20/20Mbit forbindelse, men hold kæft der er knald på!

El Chrissos
Himmelhund
Indlæg: 29
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af El Chrissos »

NO: To dages festival afviklet med stor succes, både hvad angår kvaliteten af oplæg, workshops, foredrag og koncerter, og også hvad angår økonomien. Det første er klart det vigtigste og dejligste, men det andet er også rart.
NO2: Masser af tid til at få fokuseret på studiet igen. Pyyh.
Cuando yo me muera
enterradme con mi guitarra
bajo la arena.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Når det nu ikke går så godt med musikken, så er det da godt, at der er fuld knald på studiet/arbejdet. En stille dag med et par artikler om en lokal biografs ansøgning til kommunen om penge, stigning i antallet af dyreværnssager og overdrevet markedsføring af Stygge Krumpen bliver hurtigt smidt bag i køen, når der ligger en død hval på stranden ved Nørre Lyngby.

Virker måske ikke som noget voldsomt, når man læser det, men tilsammen udgør det altså en dejlig varieret hverdag.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Og nu kørte brandbiler og ambulancer forbi redaktionen i fuld udrykning. En bus og en lastbil er åbenbart kørt sammen, og så er alle på redaktionen på den anden ende lige pludselig. Det går sgu stærkt selv heroppe i Vendsyssel

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : Kursus hele dagen i Nyborg.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen