Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
El Chrissos
Himmelhund
Indlæg: 29
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af El Chrissos »

NO: I går fik jeg bestilt bord på Relæ til april, og i dag får de en Michelin-stjerne. Boom!
Cuando yo me muera
enterradme con mi guitarra
bajo la arena.

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

NO: Rebecca Blacks "Friday" - Når den ellers bliver gjort ordentligt:

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: Når ens musikfagbestyrer mener, at man skal kigge på nye guitarforstærkere til skolen i en mellemtime, hvor planen ellers var at rette afleveringer.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

NO: Fødselsdag, nye All-Stars og helstegt kylling!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Malk de Koijn-koncert i morgen.

NO2: Min ene halvbror havde en billet i overskud, og den ville min anden halvbror (som teknisk set ikke har noget med den første at gøre) gerne aftage. Det bliver sgu lidt sært at have begge sine brødre med, uden de kender hinanden :crazy: Men også virkelig fedt! Dét glæder jeg mig til :)

NA: Må vist hellere holde mig nogenlunde ædru, hvis jeg ikke skal ende med at fucke rundt i hvem der er hvem ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Pickles
Johnny B. Goode
Indlæg: 189
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pickles »

NO: Nys hjemkommet fra Ribe, hvor vi lagde vokal på bandets debutalbum. I næste uge er mix og master formodentlig færdig, og dermed pladen. For satan hvor jeg glæder mig til at få den ud - vi håber, at et selskab bider på.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Pickles"]NO: Nys hjemkommet fra Ribe, hvor vi lagde vokal på bandets debutalbum. I næste uge er mix og master formodentlig færdig, og dermed pladen. For satan hvor jeg glæder mig til at få den ud - vi håber, at et selskab bider på.[/quote]

Det kan jeg godt forstå, du har optur over. Personligt laver jeg alle mine vokaler i Ribe, der udover at være landets hovedstad inden for vokaloptagelser, også er kendt for sit rige og variede kulturliv, så man kan gå en tur i lokalområdet og samle inspiration i pauserne mellem takes :-D

Spøg til side - til lykke med det, og glæd dig endelig! Det er en helt speciel følelse at udgive noget "officielt", selvom det sjældent bliver så økonomisk indbringende, som man kunne håbe :-)
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: jeg Har undervist et band fra en talentlinje af gymnasie elever 3 timer i dag. Jeg var pisse godt forberedt, og jeg spillede en af mine egne sange med dem, og de syntes det var mega fedt.
Desværre var det lidt træls at bruge en hel lørdag i konservatorie sammenhæng.:-(

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Hyggeligt besøg hos "rør-hestehviskeren" her i eftermiddag. Det ender sgu´ med, at jeg forstår l.rtet en skønne dag... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jejak »

NO1: Bare Knuckle's leveringstider - bestilte en warpig i onsdags og modtog den i går.
NO2: Warpig'en lyder lovende over computeren derhjemme - kan næsten ikke vente med at prøve den i øveren!!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Pickles"]NO: Nys hjemkommet fra Ribe, hvor vi lagde vokal på bandets debutalbum. I næste uge er mix og master formodentlig færdig, og dermed pladen. For satan hvor jeg glæder mig til at få den ud - vi håber, at et selskab bider på.[/quote]

Hos Jacob Hansen?

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="kraen"]
Hos Jacob Hansen?[/quote]

[InbeforeLoomerRant] Det må du sgu da ikke skrive! [/InbeforeLoomerRant]
Create a sense of purpose around which you base your faith

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Sasha"]NO: Hyggeligt besøg hos "rør-hestehviskeren" her i eftermiddag. Det ender sgu´ med, at jeg forstår l.rtet en skønne dag... :-)[/quote]
Ham i Lund?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Swampthing"][quote="Sasha"]NO: Hyggeligt besøg hos "rør-hestehviskeren" her i eftermiddag. Det ender sgu´ med, at jeg forstår l.rtet en skønne dag... :-)[/quote]
Ham i Lund?[/quote]

Jah. På et tidspunkt bliver man så tilpas gammel, at man kun gider at lære fra dem, der virkeligt VED, hvad de snakker om! :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: Det går rigtigt fornuftigt med det nye band, jeg øver med for tiden. 10 numre er kommet til at køre på 4 øvere. Det lugter snart af et påskud for at købe nyt gear ... :-)
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Pickles
Johnny B. Goode
Indlæg: 189
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pickles »

[quote="kraen"][quote="Pickles"]NO: Nys hjemkommet fra Ribe, hvor vi lagde vokal på bandets debutalbum. I næste uge er mix og master formodentlig færdig, og dermed pladen. For satan hvor jeg glæder mig til at få den ud - vi håber, at et selskab bider på.[/quote]

Hos Jacob Hansen?[/quote]

Yes, han er dygtig til genren og det er skidehyggeligt at indspille der. Vi fik også en god deal. Alt er indspillet derovre bortset fra guitarerne, der er lavet hjemme og så reampet hos Hansen.

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

NO: JEG KOM IND PÅ KONS! YES!!!!!!

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="itsaysvuff"]NO: JEG KOM IND PÅ KONS! YES!!!!!![/quote]
Tillykke :clap: :thumbup:

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Godt gået
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="itsaysvuff"]NO: JEG KOM IND PÅ KONS! YES!!!!!![/quote]
Fedt! Tillykke med det! Her i kbh? På guitar?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen