Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Sammen med en bas?

Ellers gætter jeg også på brevpresser. Det er nu engang det mest oplagte.

Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af drmaawenz »

[quote="Sasha"]Brevpresser?[/quote]
Det har den også været brugt som engang, men det var den pisse dårlig til.

Jeg faldt ved et tilfælde over en lækker guitarlyd fra soundtracket til filmen 'Fritz the cat', som lød i retning af en Clapton/Allman-fan der spiller på en relativt tam fuzz (big muff, som jeg husker den) og en fenderforstærker.
Det kom til at lyde hæderligt, efter setuppet blev indstillet (SG, Muff og Showman Amp + 2x12). :)

Det kan da være jeg kommer til at holde af den engang.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : Skal til koncert med I got you on tape om lidt.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

NO: Jagten på Røde Oktober, er en fantastisk film, i mine øjne
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: Har lige fået min El Capistan tilbage fra Reparation.
Af en eller anden årsag syntes de at jeg skulle have en Strymon T-shirt med tilbage.

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

NO: Kæresten har besluttet sig for at hun vil lære at spille et instrument. hun har flere gange forsøgt guitar, men har givet op fordi hun ikke synes at hendes fingre var store nok, men efter jeg viste hende en video af en asiat der spillede temaet fra Pirates of the Caribbean på ukulele var hun helt hooked på at det skulle være det hun skulle lære. Allerede dagen efter røg vi en tur i Aage og fandt en tenor ukulele til hende (jeg gav hende halvdelen for at sikre mig at hun ikke købte en legetøjsmodel - hun skal sgu starte på noget ordentligt). og hun kan allerede dagen efter spille de første tre akkorder ordentligt og rytmehåndens evner forbedrer hun by the minute når hun sidder med den. Jeg tror sgu det var det rigtige valg for hende at starte på sådan en lille satan.

NO2: Så kan jeg stjæle den og lege hvis jeg keder mig en gang imellem. :D

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="Rasmus"]NO: Har lige fået min El Capistan tilbage fra Reparation.
Af en eller anden årsag syntes de at jeg skulle have en Strymon T-shirt med tilbage.[/quote]
Hehe, på min El Cap var en af knapperne gået i stykker, og de sendte mig en ny - sammen med en t-shirt :-D
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Så løb man lige ind i den gode Loomer ude hos Visual Service - Jeg vidste jo egentlig godt, han arbejdede der, men det havde jeg ligesom svedt ret meget ud :)
Modded guitars were crap right out of the factory

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Så er der købt billet til Paul Simon, der kommer til Herning og vil spille hele Graceland-pladen live :-)

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

[quote="Stevi"][quote="Rasmus"]NO: Har lige fået min El Capistan tilbage fra Reparation.
Af en eller anden årsag syntes de at jeg skulle have en Strymon T-shirt med tilbage.[/quote]
Hehe, på min El Cap var en af knapperne gået i stykker, og de sendte mig en ny - sammen med en t-shirt :-D[/quote]

Det er da god service, ja. Men man kan jo så undres over, at to ud af to pedaler har haft brug for reparation... ;)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Turtle"]NO: Så er der købt billet til Paul Simon, der kommer til Herning og vil spille hele Graceland-pladen live :-)[/quote]

+1

(eller rettere sagt +2. Det er i virkeligheden mest fruens projekt. Men jeg får selvfølgelig lov til at gi´ )
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Max Power »

[quote="Barf"][quote="Stevi"][quote="Rasmus"]NO: Har lige fået min El Capistan tilbage fra Reparation.
Af en eller anden årsag syntes de at jeg skulle have en Strymon T-shirt med tilbage.[/quote]
Hehe, på min El Cap var en af knapperne gået i stykker, og de sendte mig en ny - sammen med en t-shirt :-D[/quote]

Det er da god service, ja. Men man kan jo så undres over, at to ud af to pedaler har haft brug for reparation... ;) [/quote]

:o HURTIGT!
Post på samtlige gear-relaterede fora, Ekstrabladet og heste-nettet.dk at en empirisk undersøgelse viser at 100% af Strymon's produkter er defekte!! :evil:

eller......bare glem det. Det drukner nok alligevel i historien om en hund, der er løbet over til naboen :problem:

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Max Power"][quote="Barf"][quote="Stevi"]
Det er da god service, ja. Men man kan jo så undres over, at to ud af to pedaler har haft brug for reparation... ;) [/quote]

:o HURTIGT!
Post på samtlige gear-relaterede fora, Ekstrabladet og heste-nettet.dk at en empirisk undersøgelse viser at 100% af Strymon's produkter er defekte!! :evil:

eller......bare glem det. Det drukner nok alligevel i historien om en hund, der er løbet over til naboen :problem:[/quote][/quote]
Jeg er pisseligeglad med defekt raten, fordi deres pedaler lyder så pisse godt, at det ikke er vigtigt.

Jeg tror bare vi/jeg har været uheldige. Den første jeg havde røg loop funktionen på efter 1 måned, og så sendte de mig en ny, efter en uge opdagede jeg så at MIX og TAPE Age knapperne var byttet rundt. ;)

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Max Power »

[quote="Rasmus"]
Jeg er pisseligeglad med defekt raten, fordi deres pedaler lyder så pisse godt, at det ikke er vigtigt.

Jeg tror bare vi/jeg har været uheldige. Den første jeg havde røg loop funktionen på efter 1 måned, og så sendte de mig en ny, efter en uge opdagede jeg så at MIX og TAPE Age knapperne var byttet rundt. ;) [/quote]

:D Jamen selvfølgelig. Det var såmænd også bare en lille ironisk hentydning til alle de letbenede historier om diverse producenter, der lynhurtigt spreder sig på Nettet og pludselig er "sandheden".
Både når produkter ophøjes til "da shit" eller nedgøres til noget lort (ja ja, det er fine fækale nuancer i sproget, der afgør om noget er godt eller dårligt ;) )

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Nu var det jo heller ikke fordi, jeg stod på spring til at ringe til Kontant på DR og tilbyde dem historien om den store, stygge pedalproducent. Men ja, der er mange historier rundt omkring, som sagtens kunne have klaret en tur mere i research-maskinen. Nu er jeg selv i praktik som journalist, så jeg oplever det hver dag.

Men men men, man bliver da selvfølgelig lidt skeptisk (af den sunde slags, vil jeg mene), når man hører, at en af de helt dyre pedaler er gået i stykker/har haft fejl, som det beskrives her. Det kan sagtens være isolerede tilfælde, men da jeg ikke regner med, at der kommer en kvantitiv undersøgelse fra Gallup, må man jo gå efter, hvad man har og hører.
Det har ikke afskrækket mig for at købe den, hvis jeg skulle finde lyst og penge til det, og især ikke, når servicen er så god, som det forlyder.

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Max Power »

[quote="Barf"]Nu var det jo heller ikke fordi, jeg stod på spring til at ringe til Kontant på DR og tilbyde dem historien om den store, stygge pedalproducent. [/quote]

Nej, sådan opfattede jeg det bestemt heller ikke :)

[quote="Barf"]Men men men, man bliver da selvfølgelig lidt skeptisk (af den sunde slags, vil jeg mene), når man hører, at en af de helt dyre pedaler er gået i stykker/har haft fejl, som det beskrives her. Det kan sagtens være isolerede tilfælde, men da jeg ikke regner med, at der kommer en kvantitiv undersøgelse fra Gallup, må man jo gå efter, hvad man har og hører.
Det har ikke afskrækket mig for at købe den, hvis jeg skulle finde lyst og penge til det, og især ikke, når servicen er så god, som det forlyder.[/quote]

Enig. Det er jo ikke urimeligt at forlange en vis sammenhæng mellem kvalitet og pris.
Omvendt så går tingene jo bare i stykker engang imellem, og der er det jo så at en producent kan vinde endnu flere bonuspoint ved at håndtere det på en overbevisende facon, som det er sket her.

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin »

NO: Har fået købt billet til NorthSide Festival. Det bliver vidst en helt god sommer med masser af musik på Jelling Festival, NorthSide og til sidst Pearl Jam.
Five Fingers - Five Strings

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="Barf"]Nu var det jo heller ikke fordi, jeg stod på spring til at ringe til Kontant på DR og tilbyde dem historien om den store, stygge pedalproducent. Men ja, der er mange historier rundt omkring, som sagtens kunne have klaret en tur mere i research-maskinen. Nu er jeg selv i praktik som journalist, så jeg oplever det hver dag.

Men men men, man bliver da selvfølgelig lidt skeptisk (af den sunde slags, vil jeg mene), når man hører, at en af de helt dyre pedaler er gået i stykker/har haft fejl, som det beskrives her. Det kan sagtens være isolerede tilfælde, men da jeg ikke regner med, at der kommer en kvantitiv undersøgelse fra Gallup, må man jo gå efter, hvad man har og hører.
Det har ikke afskrækket mig for at købe den, hvis jeg skulle finde lyst og penge til det, og især ikke, når servicen er så god, som det forlyder.[/quote]
Altså nu har min El Cap ikke haft værre fejl end at det hvide i stregen på en af knapperne faldt ud, så jeg ikke kunne se hvor den stod. Det er nok mere knap-producenten man skal efter dér. Ud over det virker den upåklageligt også selvom jeg jævnligt betræder den med en kernelæderstøvle i størrelse 46.

FWIW, så er Rasmus' Strymon den første jeg har hørt om med en decideret fejl på.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Mine solbriller knækkede for et par uger siden, hvilket i sig selv ikke er så optursagtigt, men når der så lige er kommet alle mulige penge fra SKAT og gearhandel, så måtte man jo godt gå ud at købe et par nye uden at kigge for meget på prisen. Sommerklar? ja tak.

NO2: Jeg satte to bækkener til salg i tirsdags, og allerede i går var de begge to solgt. Endda helt uden alle mulige latterlige underbud, og hvad der ellers plejer at følge med af irritationer, når man sælger sit gear. Oven i hatten har den ene køber været ganske fin og hurtig til at overføre penge, og jeg er i gang med at aftale at mødes med den anden. Der er åbenbart stadig håb for brugtmarkedet endnu...

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO - 2 John Fogerty billetter på vej til mig.Han skal spille i Ålborg den 09-07 8-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen