Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Har modtaget mit første "rigtige" indspilningsudstyr idag: Fasttrack Pro m. Protools 9 MP, samt EZ Drummer. Det skal jeg nok få nogle sjove eksperimenter ud af :)

NO2: Og den største optur: Al installation, opdatering og få-tingene-til-at-spille-sammen har kørt aldeles problemløst. Eneste problemer jeg er stødt på, er i forbindelse med hvordan man bruger lortet, men det er jeg også allerede blevet meget klogere på.[/quote]

Der er mange gode tips og tricks her: <!-- m --><a class="postlink" href="http://therecordingrevolution.com/">htt ... on.com/</a><!-- m --> og her: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.homestudiocorner.com/">http: ... er.com/</a><!-- m -->

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af DarkoPage »

NO:
Tusind tak til SyreCorp for at donere et sæt pickup covers til undertegnede!!! Så behøver jeg ikke at vente på at Thomann får det ene af dem jeg havde bestilt på lager, hvilket også betyder at jeg kan få samlet mit flyvende V! Det er utroligt så glad man kan blive, når folk viser lidt venlighed. :happy-wavemulticolor:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="kraen"][quote="GodSpeedDK"]NO: Har modtaget mit første "rigtige" indspilningsudstyr idag: Fasttrack Pro m. Protools 9 MP, samt EZ Drummer. Det skal jeg nok få nogle sjove eksperimenter ud af :)

NO2: Og den største optur: Al installation, opdatering og få-tingene-til-at-spille-sammen har kørt aldeles problemløst. Eneste problemer jeg er stødt på, er i forbindelse med hvordan man bruger lortet, men det er jeg også allerede blevet meget klogere på.[/quote]

Der er mange gode tips og tricks her: <!-- m --><a class="postlink" href="http://therecordingrevolution.com/">htt ... on.com/</a><!-- m --> og her: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.homestudiocorner.com/">http: ... er.com/</a><!-- m -->[/quote]

Begge er nu gemt i bookmarks, til nærmere udforskning, på et mere belejligt tidspunkt. Tak for det :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Mere end almindeligt godkendt øver med morfar-bandet her til aften! Ikke fordi vi spillede federe, end vi plejer, lød bedre, eller fortalte sjovere vittigheder ... Det var bare fedt!

NA: Jeg skal seriøst lære noget sangteknik. Jeg er ved gud ikke nogen stor sanger, men når jeg tilmed kan mærke, efter en helt almindelig øver, at min stemme er godt smadret af at synge backing, så er det måske en god idé at lære lidt om dels at bruge stemmen rigtigt, og dels at varme ordentligt (og rigtigt) op først.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Nyt køkken. Det er dæleme blevet fedt - det er lige blevet indviet med en kalvekotellet. Nu må jeg hellere komme i gang med at få de sidste ting lavet ;)

Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af drmaawenz »

NO: Jeg er tilfreds med både min lyd og mit grej - behøver ikke mere/andet. :)

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : Efterlønspengene er så småt ved at melde sig på kontoen.
Der skal sgu købes en smule grej.
Jeg overvejer : Nye pickup'er til straten, attenuator, lodde kabler til pedalerne....

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO// Bolt Thrower, nu og for altid.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

http://www.wikihow.com/Play-Death-Metal-Guitar

Synes den er sød.. Den må være torsdagens lille optur..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Nyt fra Joey Ramone:

[youtube]NgJaS4mBF_w[/youtube]

Ja ja, manden har været død i en del år efterhånden, men hvis den slags detaljer ikke stopper Elvis og Tupac, så stopper de heller ikke Joey! :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Sv: Now Optur

Indlæg af Førslev »

NO: At opdage at man med lidt øvelse snart kan spille en gangbar version af thunderstruck på sin ukulele.

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Hold kæft hvor er det her gennemført fedt og sjovt:

[youtube]HSpuVsLnl1k[/youtube]

[youtube]vyHcIHssdHA[/youtube]
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="GuitaRasmus"]NO: Hold kæft hvor er det her gennemført fedt og sjovt:

[youtube]HSpuVsLnl1k[/youtube]
[/quote]
- og hvad spiller du så? Jeg spiller nyn...

NO: Debut-koncert i aftes på UnderWerket i Valby. Feedt!
See you in heaven if you make the list

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

Du må starte sådan et band, Rasmus - jeg glæder mig allerede til opslagene, når der skal skaffes bandmedlemmer:

"Vi søger en dygtig brummer til vores nye coverband. Du skal kunne din ronna-da-donna-da og din ma-ma-ma-ma, men kan du andre spændende brummeteknikker, der kan tilføre vores band noget unikt er det kun en fordel. Kontakt lead-nynner Rasmus Rask"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO-Leslie West og Mountain. Det skal jeg have dyrket lidt mere.
Sorte strater lyder bare bedst..

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Fik købt et par Haglöfs Trail GT sko på tilbud i Eventyrsport i torsdags. Sparede 50%

Billede

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Første øver med nyt partyband i dag. Damn, der er potentiale...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af mos »

NO: Jeg har fået bøllehat, fuldskæg og seler efter en eftermiddag i Rasch pakhus Rønne.

Her havde den lokale backing:
Lars Juhl trommer, Thor Backhausen klaver og Michael Friis Bas besøg af de 2 herre, Nicklas Knudsen og Søren Lee på guitar, det er normalt ikke en genre jeg beskæftiger mig voldsomt meget med, men for fanden hvor er det inspirerende at se 2 guitarister på det niveau, hvor instrumentet bare er et stykke værktøj man udtrykker sig med og ellers bare gør det som det passer en, jeg bøjer mig i støvet :-)
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="mos"]NO: Jeg har fået bøllehat, fuldskæg og seler efter en eftermiddag i Rasch pakhus Rønne.
[/quote]

Havde du ikke det i forvejen..?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Pluto"]NO-Leslie West og Mountain. Det skal jeg have dyrket lidt mere.[/quote]

Ja, jeg kan kun anbefale mere af det og så lidt mindre Gary Moore og Joe Bonamassa...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen