Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: 17 dage med snooker fra the Crucible :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="CobraPizza"]NO: har lillebror med på bar, lige fyldt 18.. Så spørg han mig sådan lidt lavmælt "psst.. score man egentlig på at kunne spille guitar".. jeg var flad af grin.. måtte lige skrive det på GF, så jeg kan huske det imrogen når jeg har tømmermænd.. og griner af min bror der sikekrt har ditto..[/quote]

Jeg synes nu da, at det ville være mere interessant at høre, hvad du svarede...

"Jo, nu skal du høre bette bror: Jeg gik egentlig rundt og troede, at jeg fik optimalt meget fisse. Men efter jeg købte mig en guitar, er det faktisk blevet fordoblet."

???
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Sasha"][quote="CobraPizza"]NO: har lillebror med på bar, lige fyldt 18.. Så spørg han mig sådan lidt lavmælt "psst.. score man egentlig på at kunne spille guitar".. jeg var flad af grin.. måtte lige skrive det på GF, så jeg kan huske det imrogen når jeg har tømmermænd.. og griner af min bror der sikekrt har ditto..[/quote]

Jeg synes nu da, at det ville være mere interessant at høre, hvad du svarede...

"Jo, nu skal du høre bette bror: Jeg gik egentlig rundt og troede, at jeg fik optimalt meget fisse. Men efter jeg købte mig en guitar, er det faktisk blevet fordoblet."

???[/quote]

[attachment=0]
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"]

[attachment=0][/quote]

Hvis billedet dér skal stå til troende, så er der vel teknisk set mere fisse i ikke at spille guitar?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

Ja, der var vel sådan set et kvantitativt spørgsmål...

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Krydderboller. De smager jo herregodt, mand!
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"][quote="CobraPizza"]NO: har lillebror med på bar, lige fyldt 18.. Så spørg han mig sådan lidt lavmælt "psst.. score man egentlig på at kunne spille guitar".. jeg var flad af grin.. måtte lige skrive det på GF, så jeg kan huske det imrogen når jeg har tømmermænd.. og griner af min bror der sikekrt har ditto..[/quote]

Jeg synes nu da, at det ville være mere interessant at høre, hvad du svarede...

"Jo, nu skal du høre bette bror: Jeg gik egentlig rundt og troede, at jeg fik optimalt meget fisse. Men efter jeg købte mig en guitar, er det faktisk blevet fordoblet."

???[/quote]

Nu er det ikke så forfærdeligt mange hunkønsvæsner, der befærder sig i metal genren, så på den groupie-mæssige front, måtte jeg jo svare nej.

Derimod, har det været det bedste forspil (hø hø forspil :banana-blonde: ) når en pige spørger til, om man kan spille guitar, at give dem "Tears in Heaven" på en akustisk.. At man nok ryger i Helved, for at slå plat på Slowhands sang til sin afdøde søn er en helt anden sag. Heldigvis er mange af dem så uvidende om både Clapton og historien bag sangen, at du nemt kunne slippe af sted med at bilde dem ind, det var et stykke selvkomponeret. Røg vi lige en ring længere ind i Dantes Inferno, det tror jeg nok vi gjorde!
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="CobraPizza"][quote="Sasha"][quote="CobraPizza"]NO: har lillebror med på bar, lige fyldt 18.. Så spørg han mig sådan lidt lavmælt "psst.. score man egentlig på at kunne spille guitar".. jeg var flad af grin.. måtte lige skrive det på GF, så jeg kan huske det imrogen når jeg har tømmermænd.. og griner af min bror der sikekrt har ditto..[/quote]

Jeg synes nu da, at det ville være mere interessant at høre, hvad du svarede...

"Jo, nu skal du høre bette bror: Jeg gik egentlig rundt og troede, at jeg fik optimalt meget fisse. Men efter jeg købte mig en guitar, er det faktisk blevet fordoblet."

???[/quote]

Nu er det ikke så forfærdeligt mange hunkønsvæsner, der befærder sig i metal genren, så på den groupie-mæssige front, måtte jeg jo svare nej.

Derimod, har det været det bedste forspil (hø hø forspil :banana-blonde: ) når en pige spørger til, om man kan spille guitar, at give dem "Tears in Heaven" på en akustisk.. At man nok ryger i Helved, for at slå plat på Slowhands sang til sin afdøde søn er en helt anden sag. Heldigvis er mange af dem så uvidende om både Clapton og historien bag sangen, at du nemt kunne slippe af sted med at bilde dem ind, det var et stykke selvkomponeret. Røg vi lige en ring længere ind i Dantes Inferno, det tror jeg nok vi gjorde![/quote]

Jeg ved ikke, hvor du finder så uintelligente piger henne :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Nej, jeg ville også lede videre! Så desperat kan jeg ikke mindes nogensinde at have været...

:-)

Edit: Men det forklarer måske lidt af, hvorfor alle de dér metalfolk altid går rundt og er så vrede og frustrerede?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"


Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Almost Famous. Udover at være en ganske fin film, så får jeg den der mærkelige fornemmelse i maven og drømmer mig væk til et liv for 40 år siden.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Telemaster"]

Jeg ved ikke, hvor du finder så uintelligente piger henne :-)[/quote]

De fleste af landets 3.g gymnasie-klasser sørgeligt nok..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="CobraPizza"][quote="Telemaster"]

Jeg ved ikke, hvor du finder så uintelligente piger henne :-)[/quote]

De fleste af landets 3.g gymnasie-klasser sørgeligt nok..[/quote]

Jeg går i klasse med en, der tror, at "smørebrødsjomfru" er når man endnu ikke har fået den i røven.
Cogito sumere potum alterum

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="K-P"][quote="CobraPizza"][quote="Telemaster"]

Jeg ved ikke, hvor du finder så uintelligente piger henne :-)[/quote]

De fleste af landets 3.g gymnasie-klasser sørgeligt nok..[/quote]

Jeg går i klasse med en, der tror, at "smørebrødsjomfru" er når man endnu ikke har fået den i røven.[/quote]

Hvordan i himlen navn er han/hun/den/det kommet frem til den overrumplende konklusion ?

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="MacG"][quote="K-P"][quote="CobraPizza"]

De fleste af landets 3.g gymnasie-klasser sørgeligt nok..[/quote]

Jeg går i klasse med en, der tror, at "smørebrødsjomfru" er når man endnu ikke har fået den i røven.[/quote]

Hvordan i himlen navn er han/hun/den/det kommet frem til den overrumplende konklusion ?[/quote]

Det spørgsmål stiller jeg mig selv, hver gang hun åbner munden. Jeg tror, man kunne lave årelange studier af hende og stadigvæk ikke finde et svar.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="K-P"]Jeg går i klasse med en, der tror, at "smørebrødsjomfru" er når man endnu ikke har fået den i røven.[/quote]

Er hun norsk..?

Morgenbrød betyder jo noget helt andet på norsk, end på dansk, så smørebrød kunne jo godt være i samme retning.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Nej, hun er vist etnisk dansker. Men hun er til gengæld ret forgabt af realityshows, så måske er der en sammenhæng der.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NTK: Den danske gymnasieskole lader til at være i en sørgelig forfatning.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"]NTK: Den danske gymnasieskole lader til at være i en sørgelig forfatning.[/quote]

Det er den! Vi har en, der har biologi på højniveau på STX og spurgte det geniale spørgsmål, om hvordan man fik energi ud til fx armene, da man jo ikke havde tarme i armene.. Ikke fora t være højrøvet, men det burde man vide efter 2½ år med biologi, som linjefag..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="CobraPizza"][quote="Sasha"]NTK: Den danske gymnasieskole lader til at være i en sørgelig forfatning.[/quote]

Det er den! Vi har en, der har biologi på højniveau på STX og spurgte det geniale spørgsmål, om hvordan man fik energi ud til fx armene, da man jo ikke havde tarme i armene.. Ikke fora t være højrøvet, men det burde man vide efter 2½ år med biologi, som linjefag..[/quote]

Og man burde vel også vide, at man ikke kan 'spørge et spørgsmål' ... ;)
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen