Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="Sasha"]NTK: Den danske gymnasieskole lader til at være i en sørgelig forfatning.[/quote]

Jeg tror, at det har noget at gøre med, at de offentlige gymnasier får penge for at lukke så mange som muligt ind og lade dem bestå. Kvantitet er åbenbart vigtigere end kvalitet.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="sørendybdal"][quote="CobraPizza"][quote="Sasha"]NTK: Den danske gymnasieskole lader til at være i en sørgelig forfatning.[/quote]

Det er den! Vi har en, der har biologi på højniveau på STX og spurgte det geniale spørgsmål, om hvordan man fik energi ud til fx armene, da man jo ikke havde tarme i armene.. Ikke fora t være højrøvet, men det burde man vide efter 2½ år med biologi, som linjefag..[/quote]

Og man burde vel også vide, at man ikke kan 'spørge et spørgsmål' ... ;) [/quote]

Grammatik er desværre ikke en af mine spidskompetencer..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="sørendybdal"][quote="CobraPizza"][quote="Sasha"]NTK: Den danske gymnasieskole lader til at være i en sørgelig forfatning.[/quote]

Det er den! Vi har en, der har biologi på højniveau på STX og spurgte det geniale spørgsmål, om hvordan man fik energi ud til fx armene, da man jo ikke havde tarme i armene.. Ikke fora t være højrøvet, men det burde man vide efter 2½ år med biologi, som linjefag..[/quote]

Og man burde vel også vide, at man ikke kan 'spørge et spørgsmål' ... ;) [/quote]
- og betydningen af 'højrøvet' burde man vel også kende?
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Det er blot et eksempel på det gammelkendte fortælletekniske princip "Don´t tell it, show it".
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Har ferie og nyder det...

NO2: Vi indførte en vigtig regel i morges: Hvis man har drukket for tæt og sover så længe, at hotellet har lukket for morgenmad, så må man godt gå ud og spise barbecue-ribs til morgenmad. Men det skal være den ekstra store portion!

NO3: Judas Priest live i morgen. De siger, det er deres sidste store turné, så det kan blive min sidste Priest-koncert. De har bare at gøre det mindeværdigt!

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Endelig betaler det sig at have svaret på alle mulige spørgeskemaer fra sådan noget markedsanalysevæsen. De har lige ringet om, at jeg skal være med i en produkttest, hvilket betyder gratis smøger i 20 dage og et gavekort på en tusse til et eller andet.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="k_50"]NO: Endelig betaler det sig at have svaret på alle mulige spørgeskemaer fra sådan noget markedsanalysevæsen. De har lige ringet om, at jeg skal være med i en produkttest, hvilket betyder gratis smøger i 20 dage og et gavekort på en tusse til et eller andet.[/quote]

Jeg har tjent omkring 1000 kroner på spørgeskemaer de sidste 3-4 år, så ja, det kan godt betale sig.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Skunk Anansie kommer til DK d.28/11 og billetsalget starter fredag!


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="K-P"][quote="k_50"]NO: Endelig betaler det sig at have svaret på alle mulige spørgeskemaer fra sådan noget markedsanalysevæsen. De har lige ringet om, at jeg skal være med i en produkttest, hvilket betyder gratis smøger i 20 dage og et gavekort på en tusse til et eller andet.[/quote]

Jeg har tjent omkring 1000 kroner på spørgeskemaer de sidste 3-4 år, så ja, det kan godt betale sig.[/quote]

Ja, med en ekstra månedlig indkomst på 28kr, er det da en loppetjans :P
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="Kimling"][quote="K-P"][quote="k_50"]NO: Endelig betaler det sig at have svaret på alle mulige spørgeskemaer fra sådan noget markedsanalysevæsen. De har lige ringet om, at jeg skal være med i en produkttest, hvilket betyder gratis smøger i 20 dage og et gavekort på en tusse til et eller andet.[/quote]

Jeg har tjent omkring 1000 kroner på spørgeskemaer de sidste 3-4 år, så ja, det kan godt betale sig.[/quote]

Ja, med en ekstra månedlig indkomst på 28kr, er det da en loppetjans :P [/quote]

Det er nok nærmere 50 om måneden egentlig. Det er ikke særligt meget, men efterhånden bliver det alligevel til en sjat, specielt når man jo stort set ikke laver noget for dem.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="efrandsen"]NO: Skunk Anansie kommer til DK d.28/11 og billetsalget starter fredag!


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Fucking aye, man!!!

Thanks for posting!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Forældrene og bedsteforældrene var på besøg her til aften. Udover gratis pizza, så efterlader mine kære bedsteforældre sig altid et spor af økonomisk gavmildhed og nogle specialvarer fra Norge. Det er nu rart en gang imellem.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Barf"]NO: Forældrene og bedsteforældrene var på besøg her til aften. Udover gratis pizza, så efterlader mine kære bedsteforældre sig altid et spor af økonomisk gavmildhed og nogle specialvarer fra Norge. Det er nu rart en gang imellem.[/quote]

Specialvarer fra Norge? Tørret elg?

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Sasha"][quote="efrandsen"]NO: Skunk Anansie kommer til DK d.28/11 og billetsalget starter fredag!


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Fucking aye, man!!!

Thanks for posting![/quote]

Nej nu må i sgu' godt nok lige..

Det er da den vildeste nedtur.. Det band burde aldrig ha' været signet.. De ligger helt oppe ved siden af Nickleback på min liste over øregangs forgiftning.. :twocents-02cents:
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="Sasha"][quote="efrandsen"]NO: Skunk Anansie kommer til DK d.28/11 og billetsalget starter fredag!


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Fucking aye, man!!!

Thanks for posting![/quote]

Jeg har købt billet - skunkanansie.net har presale!


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="efrandsen"]

Jeg har købt billet - skunkanansie.net har presale!


[/quote]

Me too!

Edit: Noget vrøvl.

Har jeg forstået det rigtigt, at man bare skal medbringe ordrebekræftelsen og så "indløse" billetten ved indgangen til koncerten?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

Sender de den ikke? Det skal jeg lige have undersøgt!


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Så vidt jeg lige kan greje, falder disse billetter ind under kategorien "WILL CALL/BOX OFFICE COLLECTION", som ikke bliver sendt.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Judas Priest! For h.... hvor var det en fed koncert. Jeg håber på, at deres afskedsturne varer en del år endnu...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="fortytwo"][quote="Sasha"][quote="efrandsen"]NO: Skunk Anansie kommer til DK d.28/11 og billetsalget starter fredag!


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Fucking aye, man!!!

Thanks for posting![/quote]

Nej nu må i sgu' godt nok lige..

Det er da den vildeste nedtur.. Det band burde aldrig ha' været signet.. De ligger helt oppe ved siden af Nickleback på min liste over øregangs forgiftning.. :twocents-02cents:[/quote]

Mjøøhh, det var godt nok en hård dom. Bevares, jeg står heller ikke i kø nede på billetkontoret, men jeg kan dog komme i tanke om de første 1000 andre bands, jeg hellere ville være fri for. Moonjam, Toto og Simply Red ligger alle langt højere på dén liste, bare for at tage et par eksempler ...

Edit: ... og det er endda stadig i kategorien "bands, andre ellers relativt begavede mennesker ville smide penge efter at se live". Skal vi også tage bands og artister med, som ungdommen nu, og til andre tider, helt ukritisk har danset rundt til, på diverse diskoteker og clååbs, så er det lige før Skunk Anansie virker helt tiltrækkende.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen