Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Kimling"][quote="Turtle"]NO: V, EMG og Silverburst. Fuck Yeah![/quote]

2/3 er jo sådan set også okay ;) [/quote]

Hater du på mine pickupper eller er du bare misundelig? :lol:

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

Begge dele :lol:
Create a sense of purpose around which you base your faith

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af DarkoPage »

[quote="Smittefar"]NO2: Jeg har ikke rigtig noget at lave her på arbejde, så jeg sidder og hygger mig med at trolle lidt over på 4sound - Det er altsammen udmærket - og der er flere basser tilbage.[/quote]

Hvad sker der?! Hvad er det for en tråd?

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

NO: Er ved at være fuld!

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Laetus"]NO: I får mig sgu sådan til at le. :) [/quote]

Jeg har nu læst tråden på soundcheck igennem, og er nået til følgende konklusion: Du er jo helt blank for omverdenen, social omgang og almindelige saglig argumentation. Man kunne være fristet til at kalde dig idiot, men jeg tror ikke det er dækkende. Jeg er fantastisk glad for at chancen for at vi nogensinde mødes i virkeligheden er meget lille.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Torben
Johnny B. Goode
Indlæg: 121
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Torben »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Laetus"]NO: I får mig sgu sådan til at le. :) [/quote]

Jeg har nu læst tråden på soundcheck igennem, og er nået til følgende konklusion: Du er jo helt blank for omverdenen, social omgang og almindelige saglig argumentation. Man kunne være fristet til at kalde dig idiot, men jeg tror ikke det er dækkende. Jeg er fantastisk glad for at chancen for at vi nogensinde mødes i virkeligheden er meget lille.[/quote]
Hold da op du rammer sømmet på hovedet, Rasmus! Jeg kunne ikke være mere enig....

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Laetus"]NO: I får mig sgu sådan til at le. :) [/quote]

Jeg har nu læst tråden på soundcheck igennem, og er nået til følgende konklusion: Du er jo helt blank for omverdenen, social omgang og almindelige saglig argumentation. Man kunne være fristet til at kalde dig idiot, men jeg tror ikke det er dækkende. Jeg er fantastisk glad for at chancen for at vi nogensinde mødes i virkeligheden er meget lille.[/quote]

Ork, ligesom Smittefar trollede Hapsall på 4sound - så trollede jeg Søren Alwan på Soundcheck. Det var da ganske åbenlys trolling. :)

Du skal være velkommen til at kalde mig idiot alt det du lyster - selvom chancen er lille for at vi mødes en dag, så glem ikke at vi befinder os i samme felt..
Altså, musikken, så der er trods alt en chance. Og tror du ville blive overrasket. Kan da sige at Nordam blev positiv overrasket da han mødte mig første gang, og jeg gav ham da også en is fordi jeg satte ham på overarbejde på 4sounds forum i hans ferie. :)

Det sjove er.. At jeg bærer sgu ikke nag over nogle af jeres tilsvininger i det virkelige liv. Jeg er sgu bedre end det. :)

Ha' det sjovt. :p

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Laetus"][quote="GuitaRasmus"][quote="Laetus"]NO: I får mig sgu sådan til at le. :) [/quote]

Jeg har nu læst tråden på soundcheck igennem, og er nået til følgende konklusion: Du er jo helt blank for omverdenen, social omgang og almindelige saglig argumentation. Man kunne være fristet til at kalde dig idiot, men jeg tror ikke det er dækkende. Jeg er fantastisk glad for at chancen for at vi nogensinde mødes i virkeligheden er meget lille.[/quote]

Ork, ligesom Smittefar trollede Hapsall på 4sound - så trollede jeg Søren Alwan på Soundcheck. Det var da ganske åbenlys trolling. :)

Du skal være velkommen til at kalde mig idiot alt det du lyster - selvom chancen er lille for at vi mødes en dag, så glem ikke at vi befinder os i samme felt..
Altså, musikken, så der er trods alt en chance. Og tror du ville blive overrasket. Kan da sige at Nordam blev positiv overrasket da han mødte mig første gang, og jeg gav ham da også en is fordi jeg satte ham på overarbejde på 4sounds forum i hans ferie. :)

Det sjove er.. At jeg bærer sgu ikke nag over nogle af jeres tilsvininger i det virkelige liv. Jeg er sgu bedre end det. :)

Ha' det sjovt. :p[/quote]

@Laetus:
Jeg tager ikke parti her - men dit råderum her på Gear-Freak er meget mindre end det er på 4Sound!
Og hvis du er "så god at du ikke bærer nag over tilsvininger", så ved du også hvornår man trækker følehornene til sig.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="JSThomsen"]@Laetus:
Jeg tager ikke parti her - men dit råderum her på Gear-Freak er meget mindre end det er på 4Sound!
Og hvis du er "så god at du ikke bærer nag over tilsvininger", så ved du også hvornår man trækker følehornene til sig.[/quote]

Jow, men jeg bør da give svar på tiltale når en person udnævner mig som idiot, om jeg bærer nag eller ej. Tror jeg de fleste ville. :p
Altså, jeg mener ikke det samme om Rasmus på trods af hans holdning. :)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

Kan Dannyboy eller Peter c ikke flashe lidt af deres nye gear ;) ,så vi kan få lidt godt at se på istedet for at se hvad de der ce mærkede idioter skriver på diverse foraer, og som elsker at føle sig udforudrettet
i tide og utide.Damn godt jeg skal ud og spille og drikke imorgen :(
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

[quote="Turtle"]NO: V, EMG og Silverburst. Fuck Yeah![/quote]
Øh, har du fået en Silverburst?
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

Jeg har sgu da ikke tid! Jeg har lånt Peters Kemper med hjem her til aften :) :) :) :) :) :)

@Laetus - Det er sjældent jeg for alvor har det sådan her med nogen, men hold kæft hvor fremstår du uheldigt mand. Jeg håber sgu ikke jeg møder dig irl. Du nævnte på et tidspunkt hvor svært det var for dig, at finde et band hvor du passede ind - man begynder så småt at forstå hvorfor. Held og lykke med dit one-man lorteband. Må dit gear brænde sammen i morgen!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Morten M"][quote="Turtle"]NO: V, EMG og Silverburst. Fuck Yeah![/quote]
Øh, har du fået en Silverburst?[/quote]

Ja, jeg har købt Peter C's

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

Way cool, - velkommen i klubben for ejerne af samtlige Gibson Flying V Silverburst i DK LOL
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Har godt nok lidt svært ved at se, hvorfor folk skal ytre deres meninger om Laetus på den måde. Især her på forummet, hvor han ikke befinder sig så ofte (ikke aktivt i hvert fald). Bevares, jeg synes da også, at han/du opfører dig lidt som en hat fra tid til anden, men ved at holde det for mig selv, så holdes tonen desto mere munter og rolig. Og det er måske kun mig, som logger på gearfreak i håb om at slippe for mudderkastning og negative udtalelser om folk, som man dybest set ikke kender.
På den anden side, så er holdningen til din væremåde på internettet kendt herinde, Laetus, så jeg kan ikke se, hvorfor du overhovedet skulle have lyst til at skrive her, medmindre det kun handler om at provokere det ekstra.

Gode venner, plads til alle og alt det der hippie- og pædagogævl behøves jeg vel ikke at komme ind på, men slå lige koldt vand i blodet, gå en tur og vend så tilbage og se, om I overhovedet gider smide mere benzin på det bål.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Dannyboy"]Jeg har sgu da ikke tid! Jeg har lånt Peters Kemper med hjem her til aften :) :) :) :) :) :)

@Laetus - Det er sjældent jeg for alvor har det sådan her med nogen, men hold kæft hvor fremstår du uheldigt mand. Jeg håber sgu ikke jeg møder dig irl. Du nævnte på et tidspunkt hvor svært det var for dig, at finde et band hvor du passede ind - man begynder så småt at forstå hvorfor. Held og lykke med dit one-man lorteband. Må dit gear brænde sammen i morgen![/quote]


LOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!11111oneoneoneone :clap:

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: Jeg er lige kommet hjem fra en 2½ timer lang koncert med Red Warszawa. Det var en af de bedre!
Cogito sumere potum alterum

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

NO: fed øver i aften med min Chieftain tilbage - den har fået monteret noget så gyseligt som en (helt ny :-o) Vintage30. Men hold da kæft hvor lyder den godt nu!
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: På baggrund af de seneste dages heftige debat på div. Fora har jeg fået usædvanligt mange henvendelser fra folk, som gerne vil have "rodet med" deres forstærkeren på den ene eller anden måde...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Sasha"]NO: På baggrund af de seneste dages heftige debat på div. Fora har jeg fået usædvanligt mange henvendelser fra folk, som gerne vil have "rodet med" deres forstærkeren på den ene eller anden måde...[/quote]

Gad vide om det var det, Tim prøvede på? Havde du hyret ham til en slags marketingsstunt? :lol: (Eller har han måske fået stød af den forstærker, jeg har fixet for ham, og prøver at finde ud af, om det er mit ansvar? :o ).

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen