Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="Turtle"][quote="Sasha"]NO: På baggrund af de seneste dages heftige debat på div. Fora har jeg fået usædvanligt mange henvendelser fra folk, som gerne vil have "rodet med" deres forstærkeren på den ene eller anden måde...[/quote]

Gad vide om det var det, Tim prøvede på? Havde du hyret ham til en slags marketingsstunt? :lol: (Eller har han måske fået stød af den forstærker, jeg har fixet for ham, og prøver at finde ud af, om det er mit ansvar? :o ).[/quote]
Måske er Hapsall i virkeligheden Sørens alter ego?
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

Det kan være det er ved at være tid til at blive CE godkendt ,så du stadig kan have lidt fritid. :?
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
rustie
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af rustie »

:clap: :clap: en trio med søren tim og jakob

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

[quote="rustie"]:clap: :clap: en trio med søren tim og jakob[/quote]
... and now we present: The Flaming Disaster :D :D :D
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="K-P"]NO: Jeg er lige kommet hjem fra en 2½ timer lang koncert med Red Warszawa. Det var en af de bedre![/quote]

...ud fra devisen om at dårlige jokes bliver gode hvis bare de gentages nok gange!?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Pluto"]Det kan være det er ved at være tid til at blive CE godkendt ,så du stadig kan have lidt fritid. :?[/quote]

Nu er CE ikke en godkendelse...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="Loomer"][quote="K-P"]NO: Jeg er lige kommet hjem fra en 2½ timer lang koncert med Red Warszawa. Det var en af de bedre![/quote]

...ud fra devisen om at dårlige jokes bliver gode hvis bare de gentages nok gange!?[/quote]

Nej, de havde lavet nogle nye.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Turtle"][quote="Sasha"]NO: På baggrund af de seneste dages heftige debat på div. Fora har jeg fået usædvanligt mange henvendelser fra folk, som gerne vil have "rodet med" deres forstærkeren på den ene eller anden måde...[/quote]

Gad vide om det var det, Tim prøvede på? Havde du hyret ham til en slags marketingsstunt? :lol: (Eller har han måske fået stød af den forstærker, jeg har fixet for ham, og prøver at finde ud af, om det er mit ansvar? :o ).[/quote]

Det KAN jeg - med afsæt i den nævnte "debat", mine egne erfaringer med Tims måde at gebærde sig på ude i virkeligheden samt adskillige andre folks beretninger om samme - garantere dig for, at jeg ikke har!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Dannyboy"]Det er sjældent jeg for alvor har det sådan her med nogen, men hold kæft hvor fremstår du uheldigt mand. Jeg håber sgu ikke jeg møder dig irl. Du nævnte på et tidspunkt hvor svært det var for dig, at finde et band hvor du passede ind - man begynder så småt at forstå hvorfor. Held og lykke med dit one-man lorteband. Må dit gear brænde sammen i morgen![/quote]

Heldigt for mig, så har jeg fundet musikere der vil spille med mig - og kan finde rigtigt mange andre.. Tilbud har jeg fået nok af. :)
Jeg er dog ikke så "priviligeret", at bo i nærheden af en storby eller have bil, så den med at 'passe ind' er vidst en drejet sandhed, når det omhandler transport og stedet man bor. :p

Har aldrig helt forstået den med at ønske andre ulykke. Jeg er ofte blevet kaldet usympatisk - men så langt har jeg dog aldrig gået. Jeg ønsker kun folk det bedste.
Ærgerligt at nogle kan have det sådan blot ved at læse nogle sølle ord.. Men jeg tror nu meget af det er spil for galleriet - det er jo farligt at tabe ansigt. :p

Jeg har desuden mødt dig i virkeligheden Danny, selvom det er en del tid siden. Et eller andet festivals gejl eller sådan på Fyn, hvis jeg husker korrekt..
Det er en lille verden og et meget lille land vi bor i. :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Laetus"]Jeg er ofte blevet kaldet usympatisk[/quote]

Og jeg skal da gerne gentage dette udsagn.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="Laetus"]Jeg ønsker kun folk det bedste.[/quote]

Hippie!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Du gentager bare som du lyster Søren. :p

[quote="Loomer"][quote="Laetus"]Jeg ønsker kun folk det bedste.[/quote]

Hippie![/quote]

Bestemt! Lige på det her område ihvertfald.. ;)

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

[quote="Sasha"][quote="Pluto"]Det kan være det er ved at være tid til at blive CE godkendt ,så du stadig kan have lidt fritid. :?[/quote]

Nu er CE ikke en godkendelse...[/quote]
Er det så en ISO certificering vi mangler ;)
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Laetus"][quote="Dannyboy"]Det er sjældent jeg for alvor har det sådan her med nogen, men hold kæft hvor fremstår du uheldigt mand. Jeg håber sgu ikke jeg møder dig irl. Du nævnte på et tidspunkt hvor svært det var for dig, at finde et band hvor du passede ind - man begynder så småt at forstå hvorfor. Held og lykke med dit one-man lorteband. Må dit gear brænde sammen i morgen![/quote]

Heldigt for mig, så har jeg fundet musikere der vil spille med mig - og kan finde rigtigt mange andre.. Tilbud har jeg fået nok af. :)
Jeg er dog ikke så "priviligeret", at bo i nærheden af en storby eller have bil, så den med at 'passe ind' er vidst en drejet sandhed, når det omhandler transport og stedet man bor. :p

Har aldrig helt forstået den med at ønske andre ulykke. Jeg er ofte blevet kaldet usympatisk - men så langt har jeg dog aldrig gået. Jeg ønsker kun folk det bedste.
Ærgerligt at nogle kan have det sådan blot ved at læse nogle sølle ord.. Men jeg tror nu meget af det er spil for galleriet - det er jo farligt at tabe ansigt. :p

Jeg har desuden mødt dig i virkeligheden Danny, selvom det er en del tid siden. Et eller andet festivals gejl eller sådan på Fyn, hvis jeg husker korrekt..
Det er en lille verden og et meget lille land vi bor i. :) [/quote]

Kunne vi ikke bare enes om at klikke på "ignore" for den her idiot ? Når nu moderatorerne ikke vil smide ham ud i glemslen hvor han hører hjemme. Så slipper vi for at læse de barnlige skriblerier fra den på alle måder lille tåbelige dreng ? Han er nu på min liste over folk jeg ignorerer. Også hvis jeg skulle rende på ham ude i virkeligheden..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

"Anyone who has declared someone else to be an idiot, a bad apple, is annoyed when it turns out in the end that he isn't."
- Friedrich Nietzsche

Jeg har ikke mere at tilføje - mods må gøre hvad de vil. :)

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"][quote="Laetus"]Jeg er ofte blevet kaldet usympatisk[/quote]

Og jeg skal da gerne gentage dette udsagn.[/quote]

Og tilføj umusikalsk...

http://www.soundclick.com/player/single ... i&newref=1

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="MacG"][quote="Sasha"][quote="Laetus"]Jeg er ofte blevet kaldet usympatisk[/quote]

Og jeg skal da gerne gentage dette udsagn.[/quote]

Og tilføj umusikalsk...

http://www.soundclick.com/player/single ... i&newref=1[/quote]

Uha, det er sgu noget gammelt lort du har fundet frem der. :)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

@Laetus

Kan du virkelig ikke selv se i tråden på soundcheck, at du opfører dig som en kværulerende kæmpenar? Kan du slet ikke se, at det fandme ikke er helt normalt, hvad du har gang i?
Hvis der er nogen i denne verden, der ikke kan modtage kritik, er det sgu da dig?! Det kan godt være, at du gemmer dig bagved at være "særligt dygtig til at diskutere", men du indser overhovedet ikke, at du bare ævler og bævler og nægter at forholde dig til, hvad folk egentlig siger til dig. Så er det sgu også en nem udvej at overbevise sig selv om ,at folk ikke gider diskutere med én, fordi man er supergod til det og derfor altid vinder diskussionen (i hvert fald i sit eget hoved). Få dig en realitetssans! Det ville sgu klæde dig
Create a sense of purpose around which you base your faith

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Kimling"]@Laetus

Kan du virkelig ikke selv se i tråden på soundcheck, at du opfører dig som en kværulerende kæmpenar? Kan du slet ikke se, at det fandme ikke er helt normalt, hvad du har gang i?
Hvis der er nogen i denne verden, der ikke kan modtage kritik, er det sgu da dig?! Det kan godt være, at du gemmer dig bagved at være "særligt dygtig til at diskutere", men du indser overhovedet ikke, at du bare ævler og bævler og nægter at forholde dig til, hvad folk egentlig siger til dig. Så er det sgu også en nem udvej at overbevise sig selv om ,at folk ikke gider diskutere med én, fordi man er supergod til det og derfor altid vinder diskussionen (i hvert fald i sit eget hoved). Få dig en realitetssans! Det ville sgu klæde dig[/quote]

Og hvis du læser nogle indlæg tilbage - så kan du læse at det var ganske bevidst det jeg lavede på Soundcheck - ligeså bevidst som at Smittefar nævnte at han trollede på 4sound.
Hvad er forskellen om jeg må spørge? Det har samme formål.. At provokere.

Hvis vi skal tale realitets sans..
Hvad opnår du egentlig ved at flame mig? Det er jo ikke ligefrem fordi at det vil ændre på tingenes tilstand.. En dialog ville nok nærmere være mere effektiv. Jeg tager den gerne - endda også i det private.

Jow jow.. Jeg er bestemt ikke fin i kanterne, og har været/er skyldig i en del, hvad kan man kalde det, knapt så pæne ting på 4sound, og nu på Soundcheck.
Det indrømmer jeg gerne. Kan da godt undskylde over for stakkels Søren som var udsat for det - men det ville ikke rigtigt være til nogen nytte, hvis jeg kender hans internet personlighed ret.

Definer desuden kritikken...
Det eneste jeg har modtaget de seneste par indlæg har været forsøg på at fornærme mig, fremfor at være nyttige kritiske vurderinger, inklusiv dit indlæg. Altså, jeg eksploderer ikke fordi folk kalder mig en idiot, jeg er en voksen mand, og jeg er blevet kaldet værre i mine 30 år på denne jord. :)

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Billede
Cogito sumere potum alterum

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen