Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Laetus"][quote="Kimling"]@Laetus

Kan du virkelig ikke selv se i tråden på soundcheck, at du opfører dig som en kværulerende kæmpenar? Kan du slet ikke se, at det fandme ikke er helt normalt, hvad du har gang i?
Hvis der er nogen i denne verden, der ikke kan modtage kritik, er det sgu da dig?! Det kan godt være, at du gemmer dig bagved at være "særligt dygtig til at diskutere", men du indser overhovedet ikke, at du bare ævler og bævler og nægter at forholde dig til, hvad folk egentlig siger til dig. Så er det sgu også en nem udvej at overbevise sig selv om ,at folk ikke gider diskutere med én, fordi man er supergod til det og derfor altid vinder diskussionen (i hvert fald i sit eget hoved). Få dig en realitetssans! Det ville sgu klæde dig[/quote]

Og hvis du læser nogle indlæg tilbage - så kan du læse at det var ganske bevidst det jeg lavede på Soundcheck - ligeså bevidst som at Smittefar nævnte at han trollede på 4sound.
Hvad er forskellen om jeg må spørge? Det har samme formål.. At provokere.

Hvis vi skal tale realitets sans..
Hvad opnår du egentlig ved at flame mig? Det er jo ikke ligefrem fordi at det vil ændre på tingenes tilstand.. En dialog ville nok nærmere være mere effektiv. Jeg tager den gerne - endda også i det private.

Jow jow.. Jeg er bestemt ikke fin i kanterne, og har været/er skyldig i en del, hvad kan man kalde det, knapt så pæne ting på 4sound, og nu på Soundcheck.
Det indrømmer jeg gerne. Kan da godt undskylde over for stakkels Søren som var udsat for det - men det ville ikke rigtigt være til nogen nytte, hvis jeg kender hans internet personlighed ret.

Definer desuden kritikken...
Det eneste jeg har modtaget de seneste par indlæg har været forsøg på at fornærme mig, fremfor at være nyttige kritiske vurderinger, inklusiv dit indlæg. Altså, jeg eksploderer ikke fordi folk kalder mig en idiot, jeg er en voksen mand, og jeg er blevet kaldet værre i mine 30 år på denne jord. :) [/quote]

Undskyld mig, men skrev du ikke lige..
[quote="Laetus"]Jeg har ikke mere at tilføje[/quote]

Den der han sagde/hun sagde diskussions ting, den er man vist blevet for gammel til, når man har rundet de 30..

Skal vi så ikke bare lade den ligge der, og så bevæge os videre.. Alt andet ville da være idioti..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Naah.. Jeg tog bare fejl - troede jeg var færdig, men det var jeg ikke. :D
Men jeg er dog enig med dig...

Moving on, tror jeg. :p

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Laetus"][quote="Kimling"]@Laetus

Kan du virkelig ikke selv se i tråden på soundcheck, at du opfører dig som en kværulerende kæmpenar? Kan du slet ikke se, at det fandme ikke er helt normalt, hvad du har gang i?
Hvis der er nogen i denne verden, der ikke kan modtage kritik, er det sgu da dig?! Det kan godt være, at du gemmer dig bagved at være "særligt dygtig til at diskutere", men du indser overhovedet ikke, at du bare ævler og bævler og nægter at forholde dig til, hvad folk egentlig siger til dig. Så er det sgu også en nem udvej at overbevise sig selv om ,at folk ikke gider diskutere med én, fordi man er supergod til det og derfor altid vinder diskussionen (i hvert fald i sit eget hoved). Få dig en realitetssans! Det ville sgu klæde dig[/quote]

Og hvis du læser nogle indlæg tilbage - så kan du læse at det var ganske bevidst det jeg lavede på Soundcheck - ligeså bevidst som at Smittefar nævnte at han trollede på 4sound.
Hvad er forskellen om jeg må spørge? Det har samme formål.. At provokere.

Hvis vi skal tale realitets sans..
Hvad opnår du egentlig ved at flame mig? Det er jo ikke ligefrem fordi at det vil ændre på tingenes tilstand.. En dialog ville nok nærmere være mere effektiv. Jeg tager den gerne - endda også i det private.

Jow jow.. Jeg er bestemt ikke fin i kanterne, og har været/er skyldig i en del, hvad kan man kalde det, knapt så pæne ting på 4sound, og nu på Soundcheck.
Det indrømmer jeg gerne. Kan da godt undskylde over for stakkels Søren som var udsat for det - men det ville ikke rigtigt være til nogen nytte, hvis jeg kender hans internet personlighed ret.

Definer desuden kritikken...
Det eneste jeg har modtaget de seneste par indlæg har været forsøg på at fornærme mig, fremfor at være nyttige kritiske vurderinger, inklusiv dit indlæg. Altså, jeg eksploderer ikke fordi folk kalder mig en idiot, jeg er en voksen mand, og jeg er blevet kaldet værre i mine 30 år på denne jord. :) [/quote]

Ja, det er s..me også utroligt "voksent" at oprette indlæg udelukkende med dét formål at provokere og "trolle". Det´ fandme flot, du pragteksemplar af en fuldvoksen og moden mand!

Du skal sgu´ ikke sige undskyld til mig. Vi er langt forbi dét stadie, hvor den slags hjælper ret meget. Men jeg synes, at du skulle vise dig som den voksne modne mand, du praler af at være, ved at holde dit ord, når du lover os at lukke din dertil indrettede. Nu har vi så rigeligt fået en smagsprøve på, hvordan det går, når du ikke holder de dertil indrettede organer lukkede. Så gør os lige den tjeneste (dét med at holde ord...), ikke? Jeg tror, at en hel del mennesker ville værdsætte det.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

Stram op, gutter...

:thumbdown:

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[Moderator ON]
Ja, det er vist længe siden, der har været nogle indlæg i den debat med interesse for alle os andre, så vi gider ikke høre mere - hvis Laetus vil provokere mere, eller i andre vil svine ham mere til, så gør det via private beskeder, flere indlæg i den stil her ryger altså i skraldespanden!
Har i noget af reel interesse for os andre at diskutere herinde, så lav en tråd til det, så kan folk selv bestemme om de gider læse med eller ej...

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Back on track

NO: Vildeste Premier League-afslutning i mange, mange år. Arsenal fik sikret tredjepladsen, og med den forfærdelige sæsonstart de havde, er det godkendt. Hvordan var det nu, det gik for Man U, Kimling? :D

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Et par fantastiske dage på Bornholm hos Mos og familien.

NA: At karte "Verdens bedste Marshall" med under armen i de offentlige transportmidler herovrefra hovedlandet og så til "Sverige"... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="Barf"]Back on track

NO: Vildeste Premier League-afslutning i mange, mange år. Arsenal fik sikret tredjepladsen, og med den forfærdelige sæsonstart de havde, er det godkendt. Hvordan var det nu, det gik for Man U, Kimling? :D [/quote]

Jeg kan ikke lige huske, hvor mange point I fik? ;) Men vi fik da ligeså mange som mestrene.
Men ja, fy for hulan da ikke også en afslutning! Det var sateme spændende. Det er sgu dét, det handler om. Kan ikke huske noget så spændende. Hold kæft nogle rutcheture, jeg fik mig hertil eftermiddag. Jeg kan jo desværre ikke sige, at det er ufortjent at City står med trofæet. Men jeg vil sgu stadig glæde mig over, at det lykkedes United at få ligeså mange point som Oliedrengene.
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: AGF! Det ser sgu da maje godt ud mht. den 5. plads.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af mos »

[quote="Sasha"]NO: Et par fantastiske dage på Bornholm hos Mos og familien.

NA: At karte "Verdens bedste Marshall" med under armen i de offentlige transportmidler herovrefra hovedlandet og så til "Sverige"... :-)[/quote]

NO: At have haft super hyggeligt besøg af Sasha + hans bedre halvdel + at Sasha havde lyst, mod og kræfter til at transportere "Verdens bedste Marshall" + et par andre interessante ting med til stenen i Østersøen :clap: :banana-guitar:
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

[quote="Kimling"]Jeg kan ikke lige huske, hvor mange point I fik? ;) Men vi fik da ligeså mange som mestrene.
Men ja, fy for hulan da ikke også en afslutning! Det var sateme spændende. Det er sgu dét, det handler om. Kan ikke huske noget så spændende. Hold kæft nogle rutcheture, jeg fik mig hertil eftermiddag. Jeg kan jo desværre ikke sige, at det er ufortjent at City står med trofæet. Men jeg vil sgu stadig glæde mig over, at det lykkedes United at få ligeså mange point som Oliedrengene.[/quote]

Ja ja, det er jo bare lidt venligt drilleri blandt venner. En andenplads er jo bedre end tilsvarende tredje, det er der ikke meget at rafle om. Ja, desværre har City indfriet forventningerne til holdet, og de har endda spillet godt fodbold for det meste. Så må de andre hold bare oppe sig lidt til næste sæson, og så skal de nok blive vippet af pinden. Personligt tror jeg, at Chelsea rejser sig til næste sæson. Tottenham og Newcastle kommer til gengæl ikke til at blande sig nævneværdigt i toppen, og Liverpool må gerne rykke ned for min skyld :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="mos"][quote="Sasha"]NO: Et par fantastiske dage på Bornholm hos Mos og familien.

NA: At karte "Verdens bedste Marshall" med under armen i de offentlige transportmidler herovrefra hovedlandet og så til "Sverige"... :-)[/quote]

NO: At have haft super hyggeligt besøg af Sasha + hans bedre halvdel + at Sasha havde lyst, mod og kræfter til at transportere "Verdens bedste Marshall" + et par andre interessante ting med til stenen i Østersøen :clap: :banana-guitar:[/quote]

Ja, det var sgu´ superhyggeligt!

Næste gang tror jeg, at jeg bygger en båd og bruger forstærkeren som en del af ballasten... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="Barf"]Ja ja, det er jo bare lidt venligt drilleri blandt venner. [/quote]

I know :D

[quote="Barf"]Liverpool må gerne rykke ned for min skyld :) [/quote]

:dance:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Sasha"]NO: Et par fantastiske dage på Bornholm hos Mos og familien.

NA: At karte "Verdens bedste Marshall" med under armen i de offentlige transportmidler herovrefra hovedlandet og så til "Sverige"... :-)[/quote]

Hvad er det for en? En gammel JTM-45 oder?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Narh, det er det nu ikke. Det er jo min "Startede sit liv som en ´71 Park 75, men er nu et EL34-bestykket, rørensrettet sammensurium af Marshall-typiske detaljer, sat sammen i en kombination, som Marshall faktisk aldrig selv har produceret", som så selvfølgelig også lige har fået et par "tweaks" for at kringle sig udenom Marshall´s "børnesygdomme"... :-)

Jeg "lavede" den for en fyr for et års tid siden, efter han i årevis havde haft den stående til salg oppe i Akustikken (den lød virkelig skidt i sin oprindelige form!). Og det er den eneste gang, jeg har sagt til en "klient": "Hvis du nogensinde overvejer at sælge, så ring lige til mig først". Det gjorde han så et halvt års tid senere (og købte sig en kinesisk Vox AC30 istedet).
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Spøjst, jeg har prøvet den Park, da den stod i Akustikken. Den pressede heller ikke på for at komme med mig hjem for at sige det mildt. Spændende, at man kan få så god en forstærker ud af den, hvis man ved, hvad der skal ændres på.

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

NO: DIA 3
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Kaptajn Kropp"]NO: DIA 3[/quote]

Sjovt, som alle der har erhvervet sig Diablo III idag, har haft mere travlt med at fortælle om det på Facebook og alle vegne - og nu også her - i stedet for bare at spille lortet :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Bestod stop-prøve i engelsk i dag på seminariet. Fik meget ros. Next up: en måneds forberedelse til næste eksamen, hvor jeg allerede har afleveret en opgave om det, jeg skal snakke om.

NO2: Al den betyder så, at jeg kan få spillet en masse guitar, rodet med pedalboard, lavet indspilninger

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jackie van Hippie »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Kaptajn Kropp"]NO: DIA 3[/quote]

Sjovt, som alle der har erhvervet sig Diablo III idag, har haft mere travlt med at fortælle om det på Facebook og alle vegne - og nu også her - i stedet for bare at spille lortet :D [/quote]

Præcis fordi alle har erhvervet sig det i dag er serverne gået ned, så nu er det eneste man kan, at spille frisbee med cd-rommen.. :lol:
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen