Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af nerøs »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Sasha"]Det var faktisk ikke så koldt, som man kunne have frygtet. Jeg havde egentlig forestillet mig, at jeg blot lige skulle ud at dyppe mig. Men jeg tog da med stor fornøjelse flere svømmeture...[/quote]

Men vi er stadig enige om, at det var under 37 grader, ik'? Ergo, koldt vand ...[/quote]



det er 100 % bare et spørgsmål ( som med alt andet ) at havde det rette grej :-)

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

NO: <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Kæft de spiller godt allesammen.

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

NO: Har lige fået en mail ang. min Flying V på dba.dk og han virker super reel :D :s hock: :?

"Hej.

Tak for den hurtige reaktion, mit navn er Jim fætter, jeg er tilfreds med tilstanden af emnet, men jeg vil gerne vide den nuværende tilstand af artiklerne, og jeg ønsker du at vide, at jeg vil betale dig via bank til bank overføre wire eller PayPal overførsel, som er en hurtig, sikker og pålidelig metode til betaling .. Og jeg vil tage sig af alle forsendelse Forberedelse til artikler til mit hjem i England:

Name: Jim Cousin
Address:1/1 32 Turnlaw street
Zip code:G5 0NN
City:Glasgow
State:Scotland
Country:U.K

Så jeg skal du venligst komme tilbage til mig med dit fulde rigtige adresse, så jeg nemt kan sende det til min pick up middel til at beregne den nøjagtige afhente gebyrer en e-mail mig med den faktiske pris, du er villig til at sælge den.

Vær Advice.
Jim fætter"

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: Tak til Max Power for at sende mig i fængsel på onsdag ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Max Power »

[quote="sørendybdal"]NO: Tak til Max Power for at sende mig i fængsel på onsdag ...[/quote]

No worries. Når nogen foretager en så elendig disposition at springe fra i sidste øjeblik til sådan en koncert, så skal andre jo selvfølgelig have chancen.
Det skal nok blive godt.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="Dannyboy"]NO: Har lige fået en mail ang. min Flying V på dba.dk og han virker super reel :D :s hock: :?

"Hej.

Tak for den hurtige reaktion, mit navn er Jim fætter, jeg er tilfreds med tilstanden af emnet, men jeg vil gerne vide den nuværende tilstand af artiklerne, og jeg ønsker du at vide, at jeg vil betale dig via bank til bank overføre wire eller PayPal overførsel, som er en hurtig, sikker og pålidelig metode til betaling .. Og jeg vil tage sig af alle forsendelse Forberedelse til artikler til mit hjem i England:

Name: Jim Cousin
Address:1/1 32 Turnlaw street
Zip code:G5 0NN
City:Glasgow
State:Scotland
Country:U.K

Så jeg skal du venligst komme tilbage til mig med dit fulde rigtige adresse, så jeg nemt kan sende det til min pick up middel til at beregne den nøjagtige afhente gebyrer en e-mail mig med den faktiske pris, du er villig til at sælge den.

Vær Advice.
Jim fætter"
[/quote]

Jim fætter er virkelig et fedt navn.
Cogito sumere potum alterum

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Elvis Costello.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: 12 i AT er altså ikke helt skidt.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Hvad er AT?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

Anal Torture.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Aaarh, OK! Så er jeg med. Takker!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="Sasha"]Hvad er AT?[/quote]

Det er der ingen, der ved. Men det står for Almen Studieforberedelse.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

En meget logisk forkortelse må man sige. Jeg kan nu bedre lide Daniels forslag, som både er mere logisk og giver mere mening. Så det er denne betydning, jeg fremtiden vil forholde mig til, når der skrives AT.

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Grunden til, at det hedder AT, og ikke AS, er, at astronomi allerede har taget den forkortelse. Derudover så er der et andet fag, der hedder Almen Sprogforståelse (AP), som AT også må konkurrere med.
Cogito sumere potum alterum

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

Og nogen har åbenbart fundet på et system, hvor alle fagbetegnelser SKAL presses ind i en tobogstavers forkortelse?

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Det er sikkert ikke et krav, men eftersom AT og AP først er kommet med gymnasiereformen i 2004 og at de er de eneste fag, der har det problem, så har man sikkert valgt at følge tobogstavssystemet af æstetiske grunde.
Cogito sumere potum alterum

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="K-P"]Det er sikkert ikke et krav, men eftersom AT og AP først er kommet med gymnasiereformen i 2004 og at de er de eneste fag, der har det problem, så har man sikkert valgt at følge tobogstavssystemet af æstetiske grunde.[/quote]

Nogen må have fundet på det engang, da jeg (for så vidt jeg husker ikke ret længe siden) gik i gymnasiet havde fagene bare navne...

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Man har nok indført det i forbindelse med at man har lavet skemaer elektronisk. Det kan måske også have noget at gøre med, at man også kan læse fagens niveau ud fra størrelsen af bogstaver, så f.eks. matematik kunne være ma for C-niveau, Ma for B-niveau og MA for A-niveau og derfor har man ikke behov for mere end 2 bogstaver for at følge det system.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

AT = Anal Tortur.

EOD!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO1: Danelectro Cool Cat Vibe.

F..´me imponerende vellyd for 250 kroner! Med den sat til mellem sin hvide Strat og den gamle Marshall kan man faktisk, hvis man lige kniber øjnene sammen på den rigtige måde, godt narre sig selv til at tro, at man stod på Woodstock i ´69... :-)

NO2: Jeg er begyndt at gå til heksedoktor. Det et godt nok lidt noget hokus-pokus noget af det. Men for s... man har det godt bagefter!

NO3: At starte sin ferie med at følge heksedoktorens råd om at få hvilet godt ud. Mon ikke ca. 10 timers nattesøvn fulgt op af en god morfar på sofaen her til eftermiddag skulle være forsvarligt? :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Majestic-12 [Bot]