Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="JSThomsen"]Jeg har smidt "landsbytossen fra fårsound" ud indtil flere gange - men det virker vist desværre ikke :-(
Hvad der er årsagen findes der ud af.[/quote]

Jeg er sikker på, at der nok skal blive fundet "en løsning, som alle bliver glade for", samt at sagen er i de bedste hænder.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

Af nysgerrighed - hvad hed din bruger på det gamle GF?

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Jeg kan godt lide, hvordan du bliver ved med at snakke om os ovre på 4sound, når det du beder os om er, at vi lader være med at snakke om 4sound på Gearfreak.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

Meh - allright. Mere nysgerrig er jeg heller ikke. Jeg må sige, at det er ærgeligt at du viser dig fra denne side. Jeg har ved flere lejligheder forsvaret dig i dine tråde på aage, og syntes, at vi har talt sammen på en fornuftig måde. Har lyttet og læst tit og ofte, og taget dig alvorligt når andre har syntes at du var en idiot. Din opførsel her gør mest af alt, at jeg sidder og føler mig lidt til grin på den konto. ærgeligt...

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

[quote="Laetus"][quote="thomasrytter"]Meh - allright. Mere nysgerrig er jeg heller ikke. Jeg må sige, at det er ærgeligt at du viser dig fra denne side. Jeg har ved flere lejligheder forsvaret dig i dine tråde på aage, og syntes, at vi har talt sammen på en fornuftig måde. Har lyttet og læst tit og ofte, og taget dig alvorligt når andre har syntes at du var en idiot. Din opførsel her gør mest af alt, at jeg sidder og føler mig lidt til grin på den konto. ærgeligt...[/quote]

Behøver du ikke Thomas. Jeg giver kun svar på tiltale. Behandler du mig ordenligt, så behandler jeg dig ordenligt.[/quote]

Jeg kan bare ikke se bort fra hvordan jeg ser dig behandle andre mennesker - jeg er ikke interesseret i, at vise en person der pisser op og ned af ryggen på andre respekt. Respekt avler respekt, og jeg må sige, at lige nu har du godt nok minus på den konto. ærgeligt...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Du er velkommen til at smide en mail hvis du vil snakke sagligt Thomas... You'll see - jeg kan faktisk være ganske venlig når folk ikke pisse på mig.

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

Er sikker på, at du sagtens kan være venlig. Men hvad ved den opførsel, du lægger for dagen her, synes du skulle give mig lyst til at snakke sagligt med dig? Jeg synes ikke det er i orden når voksne mennesker opfører sig som børnehavebørn og retfærdiggør deres angreb på andre med dumme argumenter som "det var ham der startede". Jeg tror desværre, at du med din opførsel her har dummet dig mere end du lige umiddelbart kan gennemskue. ærgeligt... :(

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Kan ikke se hvad for konsekvenser det skulle have.
Men hvis vi skal opføre os som børnehave børn... Altså - det var ikke mig der startede.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Nej, det gjorde Hapsall, da han blandede sig i Dannys tråd. Hvad er årsagen til, at du skulle byde ind med dine tåbeligheder?
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

Tja... Du viser din (måske) værste side frem, og du ved jo ikke hvem der læser med. Bare det, at have set den klamme side af din person gør fx at jeg næste gang jeg ser noget, du har lavet, skrevet eller lagt ud, nok vælger at hoppe pænt videre, og bruge min tid på noget andet. Og du ved ikke hvor mange andre der læser med og tænker det samme. Du har gjort meget ud af på 4 sound, at forklare folk, at du er en rar og stille/rolig person. Jeg var faktisk begyndt at være enig. Mon ikke du godt kan starte forfra igen efter denne omgang? I modsætning til dig, ser jeg ingen forskel på Laetus på GF/aage, og sådan er jeg sikker på, at flere har det. Lur mig om ikke der også er flere moderatorer fra aage, der også jævnligt slår vejen her forbi og læser. Ligemeget hvordan du vender og drejer den, så kommer lortet fra den samme afsender, uanset hvilket forum du agerer i...

Tror at jeg vil stoppe her - synes ikke rigtig, at jeg har mere fornuftigt at bidrage med.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Da Danny lavede tråden overvejede jeg faktisk at skrive det der, men fortrød, da jeg ikke ville have at tråden skulle gå off topic.
Senere så jeg at tråden havde taget en forkert drejning, og tog derfor chancen til at sige min mening, da tråden allerede var dødsdømt på det tidspunkt.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="thomasrytter"]Tja... Du viser din (måske) værste side frem, og du ved jo ikke hvem der læser med. Bare det, at have set den klamme side af din person gør fx at jeg næste gang jeg ser noget, du har lavet, skrevet eller lagt ud, nok vælger at hoppe pænt videre, og bruge min tid på noget andet. Og du ved ikke hvor mange andre der læser med og tænker det samme. Du har gjort meget ud af på 4 sound, at forklare folk, at du er en rar og stille/rolig person. Jeg var faktisk begyndt at være enig. Mon ikke du godt kan starte forfra igen efter denne omgang? I modsætning til dig, ser jeg ingen forskel på Laetus på GF/aage, og sådan er jeg sikker på, at flere har det. Lur mig om ikke der også er flere moderatorer fra aage, der også jævnligt slår vejen her forbi og læser. Ligemeget hvordan du vender og drejer den, så kommer lortet fra den samme afsender, uanset hvilket forum du agerer i...

Tror at jeg vil stoppe her - synes ikke rigtig, at jeg har mere fornuftigt at bidrage med.[/quote]

Nej, jeg ved ikke hvem der læser dette, og jeg er aldeles ligeglad. Jeg ville ikke have noget besvær med at forsvinde, og vende tilbage i ny form.

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

NO: Brugere, der læser dette forum: AH/DK. Kom af en eller anden meget underlig årsag til at tænke på AH, da jeg cyklede gennem byen i formiddags - tror, jeg så et skilt hvor der stod noget med AH, og fik et flashback. Var slet ikke sikker på om han eksisterede som bruger mere :)

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="thomasrytter"]NO: Brugere, der læser dette forum: AH/DK. Kom af en eller anden meget underlig årsag til at tænke på AH, da jeg cyklede gennem byen i formiddags - tror, jeg så et skilt hvor der stod noget med AH, og fik et flashback. Var slet ikke sikker på om han eksisterede som bruger mere :) [/quote]
+1, go' dreng!
See you in heaven if you make the list

modabass
Himmelhund
Indlæg: 26
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af modabass »

[quote="Stevi"][quote="thomasrytter"]NO: Brugere, der læser dette forum: AH/DK. Kom af en eller anden meget underlig årsag til at tænke på AH, da jeg cyklede gennem byen i formiddags - tror, jeg så et skilt hvor der stod noget med AH, og fik et flashback. Var slet ikke sikker på om han eksisterede som bruger mere :) [/quote]
+1, go' dreng![/quote]

Fin fyr. Jeg har ham som ven på facebook, men har ikke kommunikeret med ham længe.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="modabass"][quote="Stevi"][quote="thomasrytter"]NO: Brugere, der læser dette forum: AH/DK. Kom af en eller anden meget underlig årsag til at tænke på AH, da jeg cyklede gennem byen i formiddags - tror, jeg så et skilt hvor der stod noget med AH, og fik et flashback. Var slet ikke sikker på om han eksisterede som bruger mere :) [/quote]
+1, go' dreng![/quote]

Fin fyr. Jeg har ham som ven på facebook, men har ikke kommunikeret med ham længe.[/quote]

Jeg er også fjæsbuddies med ham, men det ser sgu ud til at han har fået det man kalder et "liv". Skræmmende koncept.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Sweden Rock Festival. En uges virkelighed, der varer alt for kort - nedtællingen til næste år er begyndt :) Jeg kan se, at i har hygget jer, mens jeg var offline :lol:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO:

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... re=related</a><!-- m -->

Jeg bliver simpelthen småfed i buksen over de lyde, sådan et møbel kan diske op med...

Edit: Subsidiært tror jeg, at de danske folkekirker kunne gøres voldsomt meget mere tiltrækkende på denne konto:

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... re=related</a><!-- m -->

Jeg foreslår Jon Lord som kirkeminister - eller i det mindste som censor ved Teologisk Fakultet...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="Sasha"]NO:

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... re=related</a><!-- m -->

Jeg bliver simpelthen småfed i buksen over de lyde, sådan et møbel kan diske op med...

Edit: Subsidiært tror jeg, at de danske folkekirker kunne gøres voldsomt meget mere tiltrækkende på denne konto:

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... re=related</a><!-- m -->

Jeg foreslår Jon Lord som kirkeminister - eller i det mindste som censor ved teologisk fakultet...

:-)[/quote]

Sådan en motherfucker som står i Vor Frelser kirke er nu heller ikke helt uden sine kvaliteter:
[youtube]cnNmOCuOegI[/youtube]
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Nej, omend "not quite as funky"... :-)

Og en roadie´s mareridt.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen