Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

Gode billeder. Fed guitar. Prøvede en selv i London - unik oplevelse. Meeen prisskiltet - håber den kom hjem til en fornuftig pris.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Sasha"]
<!-- m --><a class="postlink" href="https://picasaweb.google.com/SorenAlwan ... SorenAlwan ... qL6pvHZYw#</a><!-- m -->

:-)[/quote]
Den er da faktisk meget fed - altså af udseende, ved af gode grunde ikke hvordan den lyder og er at spille på... :) MEn den minder mig altså om denne, om det er godt eller skidt må du selv vurdere:

Billede
RoadHigh.dk

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

Er den bulldog godkendt?
Bah

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="DarkoPage"][quote="Sasha"]Til ære for Vajhøj kan det ære forum hermed - for better or worse - vælge at belemre sig selv sig med Fru Alwans feriefotos, hvis man deri skulle have interesse:

<!-- m --><a class="postlink" href="https://picasaweb.google.com/SorenAlwan ... SorenAlwan ... qL6pvHZYw#</a><!-- m -->

:-)[/quote]

Hæhæ! Den er godt nok grim! Tillykke! :thumbup:

Hvad lyder sådan en henad?

Og hvad er det for nogle funky højtalere der står i baggrunden på de sidste par billeder?[/quote]

Vrøvl! Den er pisseflot!

I don´t know... perheaps somewhat like a Strat, only way different...

Det er sådan et par "tysker-horn" :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Michael Vajhøj"][quote="Sasha"]
<!-- m --><a class="postlink" href="https://picasaweb.google.com/SorenAlwan ... SorenAlwan ... qL6pvHZYw#</a><!-- m -->

:-)[/quote]
Den er da faktisk meget fed - altså af udseende, ved af gode grunde ikke hvordan den lyder og er at spille på... :) MEn den minder mig altså om denne, om det er godt eller skidt må du selv vurdere:

Billede[/quote]

Nix. Den har humbucker. Doesn´t qualify..!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Morten M"]Gode billeder. Fed guitar. Prøvede en selv i London - unik oplevelse. Meeen prisskiltet - håber den kom hjem til en fornuftig pris.[/quote]

Tak-tak!

Hvad har fornuft med sagen at gøre?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="AnotherDan"]Er den bulldog godkendt?[/quote]

Øøøhh... om bulldog´en er godkendt?

Altså den har ikke stamtavle - både p.g.a. prisen og p.g.a. den sorte "fejlfarve" ned ad ryggen, hvis det er dét, du mener? Men den er avlet af sunde, danske forældre og er født naturligt (de fleste engelske bulldogs skal fødes ved kejsersnit p.g.a. en "pervers" avlspolitik, der resulterer i hoveder, der er så brede, at de ikke kan føde naturligt). Af samme grund lider hun heller ikke af de meget udbredte (især hos de stakkels hunde, der produceres på polske "avlsfabrikker" ) åndedrætsproblemer. Det sorte islæt i pelsen kan jeg nu sagtens leve med, selv om det er et uønsket karaktertræk ved racen, hvis man har tænkt sig at avle på den. Sorte aftegninger i ansigtet er dog helt OK - ja, endda ønsket af mange.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Sasha"]

Til ære for Vajhøj kan det ære forum hermed - for better or worse - vælge at belemre sig selv sig med Fru Alwans feriefotos, hvis man deri skulle have interesse:

<!-- m --><a class="postlink" href="https://picasaweb.google.com/SorenAlwan ... SorenAlwan ... qL6pvHZYw#</a><!-- m -->

:-)[/quote]

Altså, jeg er all in for anderledes guitarer, men den der er godt nok liiiiige en kende for "særlig" til min smag. På den anden side, kan det vel næppe overraske at vi har ret forskellig smag, også i guitarformer? ;)

Anyway, jeg har engang prøvet en i London, og det er rigtig fede guitarer. Du endte med kun en toneknap? Hvad er pickupperne for nogle?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Det er hans egne - singlecoils med en Alnico V-stangmagnet. Ret meget mere ved jeg faktisk ikke om dem. De har et fladmast kønshår mere output end en vintage Strat-pickup. Men absolut stadig, hvad du nok ville kalde "low output"... :-) Jeg synes, de lyder fedt. Og jeg tror, at de også ville komplimentere mangen en Strat.

Og alle hans standard-guitarer har kun en tonekontrol. Men eftersom jeg alligevel næsten altid hægter den bagerste pickup på mine Strat´er på den nederste tonekontrol, er det nu meget fint. Jeg bruger nu heller ikke tonekontrollen ret meget. Til gengæld har jeg jo "kompromiteret" hans design ved at have fået en almindelig "Strat-omskifter" til pickupper og de deraf nødvendige to skruer i fronten. Men jeg KAN altså ikke med min bedste vilje komme overens med sådan en fem-seks positioners drejeomskifter til at vælge pickupper med, som ellers er standard på disse guitarer.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="Sasha"]
Øøøhh... om bulldog´en er godkendt?

Altså den har ikke stamtavle - både p.g.a. prisen og p.g.a. den sorte "fejlfarve" ned ad ryggen, hvis det er dét, du mener? Men den er avlet af sunde, danske forældre og er født naturligt (de fleste engelske bulldogs skal fødes ved kejsersnit p.g.a. en "pervers" avlspolitik, der resulterer i hoveder, der er så brede, at de ikke kan føde naturligt). Af samme grund lider hun heller ikke af de meget udbredte (især hos de stakkels hunde, der produceres på polske "avlsfabrikker" ) åndedrætsproblemer. Det sorte islæt i pelsen kan jeg nu sagtens leve med, selv om det er et uønsket karaktertræk ved racen, hvis man har tænkt sig at avle på den. Sorte aftegninger i ansigtet er dog helt OK - ja, endda ønsket af mange.[/quote]

Haha nej nej...
Du havde på et tidspunkt posted et billede af en af dine strats hvor bulldog'en "godkendte" den :D

Men det er godt at høre at det er en af de sunde du ejer, møder tit nogle af de meget gryntende (det lyder nu sjovt at de grynter halvt som en gris) når jeg går tur med mit gadekryds.
Bah

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"][quote="Michael Vajhøj"][quote="Sasha"]NO: Min nye guitar er da ganske enkelt det mest inspirerende instrument, jeg nogensinde har haft imellem mine små fedtede fingre.[/quote]
:text-worthless:

;) [/quote]

Til ære for Vajhøj kan det ære forum hermed - for better or worse - vælge at belemre sig selv sig med Fru Alwans feriefotos, hvis man deri skulle have interesse:

<!-- m --><a class="postlink" href="https://picasaweb.google.com/SorenAlwan ... SorenAlwan ... qL6pvHZYw#</a><!-- m -->

:-)[/quote]

Hmm: Jeg lægger nu mest mærke til den smukke mand der prøvekører apparatet foran båthornene...

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

Jeg melder mig i koret, og synes at den er grim :D
Men hvis den lige er guitaren for dig, er det ikke mindre end pissefedt.

Den dér vovse, må du snart gerne glemme i Århus, så skal jeg nok redde den er passe den godt. Nøj, hun er sød!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
rustie
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af rustie »

guitaren giver asociacioner til noget forgyldt nede fra swingerklubben,måske en pokal for bedste horn :D

men spændende valg,især taget din konservatisme i betragtning :thumbup:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="rustie"]...især taget din konservatisme i betragtning [/quote]

???
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="AnotherDan"][quote="Sasha"]
Øøøhh... om bulldog´en er godkendt?

Altså den har ikke stamtavle - både p.g.a. prisen og p.g.a. den sorte "fejlfarve" ned ad ryggen, hvis det er dét, du mener? Men den er avlet af sunde, danske forældre og er født naturligt (de fleste engelske bulldogs skal fødes ved kejsersnit p.g.a. en "pervers" avlspolitik, der resulterer i hoveder, der er så brede, at de ikke kan føde naturligt). Af samme grund lider hun heller ikke af de meget udbredte (især hos de stakkels hunde, der produceres på polske "avlsfabrikker" ) åndedrætsproblemer. Det sorte islæt i pelsen kan jeg nu sagtens leve med, selv om det er et uønsket karaktertræk ved racen, hvis man har tænkt sig at avle på den. Sorte aftegninger i ansigtet er dog helt OK - ja, endda ønsket af mange.[/quote]

Haha nej nej...
Du havde på et tidspunkt posted et billede af en af dine strats hvor bulldog'en "godkendte" den :D

Men det er godt at høre at det er en af de sunde du ejer, møder tit nogle af de meget gryntende (det lyder nu sjovt at de grynter halvt som en gris) når jeg går tur med mit gadekryds.[/quote]

Arh, OK - nu er jeg med... :-) Den skulle lige rotere en gang til... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="MacG"]

Hmm: Jeg lægger nu mest mærke til den smukke mand der prøvekører apparatet foran båthornene...[/quote]

Ja-ja, man kender typen: Udnytter straks guitarens oplagte potentiale for at gøre indtryk på de nette damer... :-)

"I´m gonna buy me a bulldog to watch my old lady whilst I sleep..."

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Runem »

Ahh... Så kom den. Du fortalte godt om, at du havde et projekt i gang hos en eller anden filejs i England. Spændende! Og jeg er sikker på, at Hendrix ville have ejet sådan en, havde han været aktiv den dag i dag!

Cool man, yeah!

Og så spiller han vist squash, ham du hentede den hos?

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Jeg synes sgu egentlig, at den ser meget fed ud. Men jeg er bange for, at jeg nok ville blive skuffet, hvis jeg hørte den i levende live, for jeg har en eller anden forventning om, at den kan et eller andet helt vildt spacy.
Cogito sumere potum alterum

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

[quote="Smittefar"][quote="itsaysvuff"]NO: KODA, du er min evige elskerinde! Hold fast jeg fik mange penge![/quote]

Hvad er det for nogle elskerinder, man får penge af - Det er min klare erfaring, at regnskabet går den anden vej :P [/quote]

Betaler du penge til KODA? ;)

Lige et spørgsmål - er indtægten fra KODA det samme som almindelig b-ankomst i den forstand at man kan trække gear fra det? Jeg reddede min røv fra skattefar fordi jeg var så god til at trække ting fra her sidst og jeg vil gerne vide om jeg kan bruge nogle af mine dejlige KODA-penge på gear

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Runem"]Ahh... Så kom den. Du fortalte godt om, at du havde et projekt i gang hos en eller anden filejs i England. Spændende! Og jeg er sikker på, at Hendrix ville have ejet sådan en, havde han været aktiv den dag i dag!

Cool man, yeah!

Og så spiller han vist squash, ham du hentede den hos?[/quote]

Nu skal jeg afstå fra at forsøge at byde på, hvad Jimi ville have spillet på i dag, hvis han havde levet. Synthesizer måske..?

Om Simon Farmer spiller squash, skal jeg heller ikke kunne sige. Jeg ved, at han cykler, har hund, interesserer sig - udover guitarer - for industrielt design, gamle biler og motorcykler og så i øvrigt går og banker på sit gamle hus. Men hvad får dig til at tro, at han spiller squash?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen