Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="Smittefar"]Fedt Morten - jeg bliver nok den eneste, der ikke har metal t-shirt på :P [/quote]

En medarbejder fra min lokale ungdomsskole havde sweater på til Slayerkoncerten i 2008. Det kan godt lade sig gøre.
Cogito sumere potum alterum

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"][quote="MacG"]

Hmm: Jeg lægger nu mest mærke til den smukke mand der prøvekører apparatet foran båthornene...[/quote]

Ja-ja, man kender typen: Udnytter straks guitarens oplagte potentiale for at gøre indtryk på de nette damer... :-)

"I´m gonna buy me a bulldog to watch my old lady whilst I sleep..."

:-)[/quote]

Outside Woman Blues handler jo netop om problemerne med at når man holder øje med konen kan man ikke samtidig holde øje med sine Outside Womens... Det er ikke nemt. Som Jørgen Leth siger det: Flere kvinder på én gang er ikke et moralsk problem. Det er et logistisk...

Men jeg tror Bulldoggen har luret mig. Den fnyser hvergang jeg kommer.... Klog hund.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Smittefar"]Fedt Morten - jeg bliver nok den eneste, der ikke har metal t-shirt på :P [/quote]

We'll see about that.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="MacG"][quote="Sasha"][quote="MacG"]

Hmm: Jeg lægger nu mest mærke til den smukke mand der prøvekører apparatet foran båthornene...[/quote]

Ja-ja, man kender typen: Udnytter straks guitarens oplagte potentiale for at gøre indtryk på de nette damer... :-)

"I´m gonna buy me a bulldog to watch my old lady whilst I sleep..."

:-)[/quote]

Outside Woman Blues handler jo netop om problemerne med at når man holder øje med konen kan man ikke samtidig holde øje med sine Outside Womens... Det er ikke nemt. Som Jørgen Leth siger det: Flere kvinder på én gang er ikke et moralsk problem. Det er et logistisk...

Men jeg tror Bulldoggen har luret mig. Den fnyser hvergang jeg kommer.... Klog hund.[/quote]

Ja. Det hævdes jo ofte, at en hund ligner sin ejer. Eller også er det omvendt...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Søren, tillykke med guitaren. Den ser flot ud, synes jeg. Den er helt sin egen. Og det må da være specielt at have gået og ventet sådan på den. Er du umiddelbart tilfreds med dine valg (afvigelserne fra standardmodellen)? Dem har du vel ikke kunne afprøve på forhånd.

Off topic: og så bliver jeg helt glad ved at se en velholdt Saab 96 :-)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Umiddelbart ja - meget tilfreds. Nu var jeg allerede ret imponeret over halsen på hans testeksemplarer, som havde 12" radius og jumbobånd. Og da jeg igennem de sidste 25-30 år konsekvent har syntes, at det var en klar forbedring, når både radius og bånd blev mindre på alle andre guitarer, turde jeg nu godt kaste mig ud i det store ukendte rum også med denne guitar.

Og jo, det er sgu´ fornemt at blive fragtet til og fra nærmeste trinbræt i et så vintage-korrekt stykke køretøj!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: 10 i mundtlig musik på trods af, at jeg havde været vågen hele natten, fordi jeg ikke kunne falde i søvn.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Fint, fint... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="K-P"]NO: 10 i mundtlig musik på trods af, at jeg havde været vågen hele natten, fordi jeg ikke kunne falde i søvn.[/quote]

Tillykke !

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="K-P"]NO: 10 i mundtlig musik på trods af, at jeg havde været vågen hele natten, fordi jeg ikke kunne falde i søvn.[/quote]

Tillykke ! Hvilket nummer havde du valgt at fremføre og hvad var du oppe i ved anden del af eksamen ? :)

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="K-P"]NO: 10 i mundtlig musik på trods af, at jeg havde været vågen hele natten, fordi jeg ikke kunne falde i søvn.[/quote]

Tillykkelations! :-)

NO: Mine kære små elever, der nu ikke længere går i 3. klasse, som da jeg overtog dem, har været til folkeskolens afgangsprøve i kristendomskundskab i dag og i går. Det er en ret speciel oplevelse at sidde på den anden side af bordet med nogle mennesker, man kender så godt. På 23 elever fik jeg lov til at give 12 syv gange og 10 fem gange. Det er sgu ret god statistik. Og når kun tre fik 02 og ingen mindre end det, må dagene siges at være brugt godt, selvom det er ret hårdt arbejde :-)

NO2. Jeg har ikke sommerferie endnu, men det føles fandeme sådan :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Tak alle sammen!

[quote="Jacob"][quote="K-P"]NO: 10 i mundtlig musik på trods af, at jeg havde været vågen hele natten, fordi jeg ikke kunne falde i søvn.[/quote]

Tillykke ! Hvilket nummer havde du valgt at fremføre og hvad var du oppe i ved anden del af eksamen ? :) [/quote]

Til sammenspil var det en lidt tungere udgave af Genesis - Land of Confusion. Mit solonummer var Dick Dale - Misirlou. I det teoretiske trak jeg Beach Boys - California Girls, som jeg skulle perspektivere til Rolling Stones - Jumping Jack Flash under titlen "Beat og rock i 60'erne".
Jeg ville egentlig gerne have været oppe i Mozart-sonater, men det her emne var også ganske udmærket.
Cogito sumere potum alterum

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="K-P"]Tak alle sammen!

[quote="Jacob"][quote="K-P"]NO: 10 i mundtlig musik på trods af, at jeg havde været vågen hele natten, fordi jeg ikke kunne falde i søvn.[/quote]

Tillykke ! Hvilket nummer havde du valgt at fremføre og hvad var du oppe i ved anden del af eksamen ? :) [/quote]

Til sammenspil var det en lidt tungere udgave af Genesis - Land of Confusion. Mit solonummer var Dick Dale - Misirlou. I det teoretiske trak jeg Beach Boys - California Girls, som jeg skulle perspektivere til Rolling Stones - Jumping Jack Flash under titlen "Beat og rock i 60'erne".
Jeg ville egentlig gerne have været oppe i Mozart-sonater, men det her emne var også ganske udmærket.[/quote]

:wtf:

Det er godt gået... Jeg ka´li´det !

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Vi valgte primært Land of Confusion på grund af koret. Det var tilstrækkeligt til, at man kunne opfylde kravet om vokal præstation :lol:
Cogito sumere potum alterum

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="K-P"]Tak alle sammen!

[quote="Jacob"][quote="K-P"]NO: 10 i mundtlig musik på trods af, at jeg havde været vågen hele natten, fordi jeg ikke kunne falde i søvn.[/quote]

Tillykke ! Hvilket nummer havde du valgt at fremføre og hvad var du oppe i ved anden del af eksamen ? :) [/quote]

Til sammenspil var det en lidt tungere udgave af Genesis - Land of Confusion. Mit solonummer var Dick Dale - Misirlou. I det teoretiske trak jeg Beach Boys - California Girls, som jeg skulle perspektivere til Rolling Stones - Jumping Jack Flash under titlen "Beat og rock i 60'erne".
Jeg ville egentlig gerne have været oppe i Mozart-sonater, men det her emne var også ganske udmærket.[/quote]

Personligt ville jeg nok føle mig mere sikker i Beach Boys end Mozart ! ;)

Skal selv op på fredag, håber det kommer til at gå godt !

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="Jacob"]

Personligt ville jeg nok føle mig mere sikker i Beach Boys end Mozart ! ;)

Skal selv op på fredag, håber det kommer til at gå godt ![/quote]

Mit indtryk er lidt, at det er ret svært at få 12, men også ret svært at dumpe i. Umiddelbart ville jeg tro, at jeg, udover at have sovet, skulle have valgt et meget mere avanceret solonummer, før et 12-tal var muligt. Så jeg er egentlig fint tilfreds med 10, selvom jeg havde fået 12 i årskarakter.
Cogito sumere potum alterum

Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Søren »

Har lige modtaget mit 6 måneders visum til New Zealand. For SATAN jeg glæder mig! Den tur har også indtil videre bl.a. krævet en Suhr Standard som offer for finanseringen :)

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af udepost »

[quote="Søren"]Har lige modtaget mit 6 måneders visum til New Zealand. For SATAN jeg glæder mig! Den tur har også indtil videre bl.a. krævet en Suhr Standard som offer for finanseringen :) [/quote]

Det lyder fedt, hvad skal du lave dernede? Jeg har været i Australien 3 gange på 1,5 år, og det koster lidt på gearkontoen ja :)

/Søren

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Fed weekend - startede med 20-års studenter-jubilæum. Det var fedt at se alle de gamle kammerater igen :) Og så en hyggelig grillaften med familien. Og nu er der snart bank til tyskerne. Skøn weekend :)

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

Shit jeg hyggede mig på Copenhell!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen