Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

[quote="modabass"][quote="kraen"][quote="FunkyValle"]NO: I morgen tidlig kl. 7.05 letter vores fly (forhåbentligt med os om bord) mod en uge solferie på Skopelos i Grækenland. Fyfferpyffer, hvor jeg glæder mig!!!

NO2: Vi har i dag været til 3D/4D scanning for at se vores kommende søn, som kommer til verden i september. Fantastisk oplevelse, som alle vordende forældre skulle prøve![/quote]

Hvad er den 4. dimension på et foster?[/quote]

Tiden.[/quote]

Det er nemlig rigtigt. Vi har også fået et par videosekvenser med hjem.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO:

Konservatoriets årlige fodboldturnering med efterfølgende sommerfest i aften.

Vi spiller 7-mands mod hinanden og lærerne, og for en gang skyld, så er jeg kommet på et hold der har udskiftere. :thumbup: Lærerne plejer at vinde hele lortet, så det må vi prøve at sætte en stopper for.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Jobsamtale i morgen. Og jeg ved ikke engang helt rigtigt, hvad det er for noget, jeg har sagt ja til, men det finder jeg vel ud af i morgen :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

sweet - held og lykke
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

Tak :) "Facility Service" kan jo dække over mange ting - bla. rengøring, men der skulle mere være tale om pedelarbejde/alt-mulig-mand, og det passer mig umiddelbart glimrende :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: sommerferie fra skolen med et 7-tal på trods af at jeg nærmest undgik at snakke om pensum overhovedet.

NO2: Starter på deltidsjob i morgen hos Redia, hvor min storebror arbejder. Skal sidde med front end udvikling (HTML, CSS, jQuery)

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

NO: "Live After Deaf" ser ud til at være på vej fra Ryan Adams. Så får jeg da rigeligt at sætte på grammofonen når den pakke lander! ;)

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Jeg har oss været til eksamen - et 10-tal blev det til i førsteårsprøve på seminariet. Så må man godt gå ned og købe en flaske vin og en pizza, når nu man ikke skal i øveren og give øl alligevel.

NO2: God dag i postkassen. To bøger var der (Duff's bog og The Dirt) plus to bækkener fra en bytter, hvoraf i hvert fald det ene virker som om, det kunne passe ret så fint ind i mit setup.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="Starcaster"]NO: "Live After Deaf" ser ud til at være på vej fra Ryan Adams. Så får jeg da rigeligt at sætte på grammofonen når den pakke lander! ;) [/quote]

Øv! Jeg nåede ikke at få fingre i den :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: FIk pulsen op på den naturlige måde, da jeg cyklede over Valby Bakke med en Les Paul på ryggen og en SG på styret.
NO2: GuitaRasmus, der i vanlig MacGyver-stil fik mine to stakkels, udpinte lorteguitarer til at springe som økokvæg den første dag på græs :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Telemaster"]NO: FIk pulsen op på den naturlige måde, da jeg cyklede over Valby Bakke med en Les Paul på ryggen og en SG på styret.
NO2: GuitaRasmus, der i vanlig MacGyver-stil fik mine to stakkels, udpinte lorteguitarer til at springe som økokvæg den første dag på græs :-)[/quote]

NO1: Et tiltrængt besøg fra den gode Telemaster, med tilhørende røverhistorier, og et godt grin.

NO2: Guitarnørderi er altid rart.

NO3: At fikse hans Jibson Lé Paul med en skrue fra en PRS - oh, the irony.

NO4: At more sig lidt over at intonationen på SG'en var pænt ude at skide, fordi tossen har vendt tune-o-matic'en forkert.

NO5: At se hans ansigstudtryk da han skulle skifte strenge på sin Bigsby-udstyrede Les Paul.

NA: At se ham more sig kosteligt over at opdage at jeg er lige så ringe til at skifte strenge på sådan en.

NO6: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-gibson-sg-tr ... bson-sg-tr ... -83929342/</a><!-- m --> :lol:
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Bigsby er noget hejs at skifte strenge på - jeg er også kun lige ved at lære det - jeg har en halv aftale med Rasmus Skov om en workshop om emnet (med te og kaffe) - måske skulle I joine?
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

Vi kan da bare afholde en Masterclass, hvis der er nogen der har brug for hjælp.. ;-)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Jeg har ingen guitarer med Bigsby, men kommer da gerne forbi og kalder jer fimsedrenge fordi i skal have unødigt pynt på jeres guitarer.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

MasterClass ville være velkomment.

Og hvis Lumse vil rende rundt og kalde os for fimsedrenge, så kan jeg jo overrække ham hans Behringer RackEQ, der åbenbart er nødvendigt for at få hans set up til at lyde godt - FLAME ON
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

Jeg er lidt hængt op, fra fredag, og en uges tid frem, men ellers så burde vi godt kunne finde ud af noget.. Nu er det jo også snart ferie tid for de fleste, så burde der være ekstra mulighed..

Med mindre folk kan midt på dagen torsdag i næste uge..

Og vi ligger jo gerne lokaler til her ude på øen..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="Smittefar"]MasterClass ville være velkomment.

Og hvis Lumse vil rende rundt og kalde os for fimsedrenge, så kan jeg jo overrække ham hans Behringer RackEQ, der åbenbart er nødvendigt for at få hans set up til at lyde godt - FLAME ON[/quote]

Du har jo TOTALT misforstået hensigten med det setup :D
Det skal jo ikke lyde godt; det skal lyde af lige dele basset mudderhelvede, harsk bisværm, 15 Rotten Sound-plader spillet oven i hinanden og et næsehorn der brækker sig ned i en megafon.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Loomer"]Det skal jo ikke lyde godt; det skal lyde af lige dele basset mudderhelvede, harsk bisværm, 15 Rotten Sound-plader spillet oven i hinanden og et næsehorn der brækker sig ned i en megafon.[/quote]

Ja... Er det ikke en god lyd..? :D
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="fortytwo"][quote="Loomer"]Det skal jo ikke lyde godt; det skal lyde af lige dele basset mudderhelvede, harsk bisværm, 15 Rotten Sound-plader spillet oven i hinanden og et næsehorn der brækker sig ned i en megafon.[/quote]

Ja... Er det ikke en god lyd..? :D [/quote]

Tjo, jeg er da meget godt tilfreds indtil videre :D

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Sidder lige og lytter til gårsdagens øvelokaleoptagelse af vores første skud udi et julehit, med The Lingertones (ja ja, vi er lidt tidligt ude), og hold fest, jeg tror det bliver godt. Der er dømt pompøs og svulstig ballade, for alle pengene :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen