Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
SeniorFisker
Johnny B. Goode
Indlæg: 134
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af SeniorFisker »

NO: John Hiatt med band i morgen aften i Amager Bio - skal derover sammen med mine sønner

Og vores trommeslager har indprentet mig at jeg skal huske at kalde det Amar' hvis jeg skulle møde en indfødt :)
det må jeg jo så huske - sært når det nu hedder 'Amager'

SeniorFisker

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Fin weekend som bød på endnu et veloverstået job med ballebandet. Det begynder efterhånden at se rigtig fint ud med det. En tidligere ansat fra et større bookingbureau kom op til os og anbefalede, at vi tog kontakt til bureauet. Hun skulle nok "sige god for os".
Derudover er der kommet et par gode jobs i kalenderen, som blandt andet sender os til Radisson i København.

NN: Til gengæld må jeg efterhånden indse, at det nok er ved at være slut med originalbandet. De længere pauser, vi har haft, har været for ødelæggende, og vi kommer bare ikke i gang igen på samme måde. Nu skal vi selvfølgelig lige have en snak om det, men jeg er ikke optimistisk.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: iViva España!
So many assholes, so few bullets

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

NO: Opeth

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.moshcam.com/opeth/enmore-the ... enmore-the ... of-melinda</a><!-- m -->

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Billy Idol live i aften. Damn, jeg glæder mig...

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

NO: At finde en gammel rusten finérskærer i sin fars redskabsskur.
Den skærer næsten nøjagtig 0,6mm, hvilket er perfekt til at lave riller til bånd på et gribebræt :D
NO2: At slippe for at betale 7mia. for en japansk "higga-hugga-hopsasa"-sav til samme formål :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"]NO: Billy Idol live i aften. Damn, jeg glæder mig...[/quote]

Ihhhh, det ville jeg også gerne! :(
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jejak »

NO: Min nye Rivera over mit nye (brugte) Marshall 1960 kabinet - for satan det lyder godt!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Turtle"]NO: Billy Idol live i aften. Damn, jeg glæder mig...[/quote]

Ihhhh, det ville jeg også gerne! :( [/quote]

Du gik så glip af en helt og aldeles fantastisk koncert. Tredje gang, jeg ser ham live, og han er bare en af verdens bedste på en scene :)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO- Jeg er vildt imponeret af min nye Fender pro Junior.Det er min første amp med 10 tommer højtaler også.Det lyder sku bedre end forventet herhjemme anyway. 8-)

No- Jeg har lige smidt tykkere strenge på Gallagher strat og justeret den.Den lyder fandmer også godt.
Sorte strater lyder bare bedst..

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Får en stak penge for at være musikinstruktør i næste uge på Silkeborg Højskole, hvor jeg skal undervise et blues-rock hold. Pengene går ubeskåret til at få gennemjusteret mine guitarer - det er tiltrængt på nogle af dem.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="kraen"]NO: Får en stak penge for at være musikinstruktør i næste uge på Silkeborg Højskole, hvor jeg skal undervise et blues-rock hold. Pengene går ubeskåret til at få gennemjusteret mine guitarer - det er tiltrængt på nogle af dem.[/quote]

Er det et fedt sted? En af mine venner, der står uden arbejde har snakket om at tage derned på musiklinjen til efteråret...

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO1: Jeg fik rigtig meget ros af mine to nærmeste chefer den anden dag. Jeg vidste godt, at det går godt på arbejde, men det er jo altid rart at få at vide. Min øverste chef vil rigtig gerne skrive en anbefaling, når jeg engang når dertil.

NO2: Havde den bedste løbetur længe her til aften. Det er bare fedt, når det hele går op i en højere enhed, og man bare har nærmest uendelig energi.

NO3: Glæder mig voldsomt meget til tirsdag, hvor jeg tager til København med en kammerat og skal se Pearl Jam. Er begyndt at høre albums igennem, finde live-videoer, læse anekdoter på nettet osv. Det bliver fedt.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Roskilde Festival. Jeg kan ikke rigtig forestille mig at blive træt af det nogensinde. Alison Krauss & Union Station, Springsteen og Jack White var nogle af de musikalske højdepunkter, men der var mange flere end dem.
So many assholes, so few bullets

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Turtle"][quote="kraen"]NO: Får en stak penge for at være musikinstruktør i næste uge på Silkeborg Højskole, hvor jeg skal undervise et blues-rock hold. Pengene går ubeskåret til at få gennemjusteret mine guitarer - det er tiltrængt på nogle af dem.[/quote]

Er det et fedt sted? En af mine venner, der står uden arbejde har snakket om at tage derned på musiklinjen til efteråret...[/quote]

Altså jeg var rigtig glad for at gå der, og de har nogle sindssygt dygtige musiklærere, som jeg også er så heldig at kunne kalde gode venner.
Jeg kan varmt anbefale stedet, da man, udover at få god musikundervisning, også er blandet med ikke-musikere og også har kulturfag.
Han kan jo aftale en rundvisning og få en snak med nogle af lærerne.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Så blev der lige planlagt en tur til Wacken Open Air :)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: En af mine Gibsoner er lige kommet hjem efter et par uges ferie ovre ved Onkel Jens. Han har monteret en Kahler på den :)

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Tror lige jeg har haft de 2 bedste uger i mit liv nogensinde, som student og med en efterfølgende Roskilde-festival - gid man kunne få lov at opleve alt det en gang til ! :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Det er de dér to uger, der hedder "din ungdom"... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="Sasha"]Det er de dér to uger, der hedder "din ungdom"... :-)[/quote]

Min ungdom feljer sgu ikke noget - det er jo ikke sådan at jeg holder op med at have det sjovt, bare fordi de to uger har været ekstraordinært gode, for ikke at sige fuldstændigt fantastiske. Snarere tværtimod ;)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen