Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Selv om man måske ikke er så "stor og kendt", kan man jo godt tage et respektabelt backing-band med...

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]Selv om man måske ikke er så "stor og kendt", kan man jo godt tage et respektabelt backing-band med...

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

:-)[/quote]

FEDT! Jeg troede ikke der fandtes noget fra de koncerter i DK, som er de første de spillede sammen. George trængte til at komme lidt ud, så han tog med på et par jobs... Hmm: Er det George´s rosewood Tele fra Beatles sidste livekoncert på taget af Apple-bygningen Delaney har lånt ? 8-) Jeg tror det er det eneste hvor George spiller på "Rocky", hans psykedeliste Strat, live.

Senere stjal Eric det meste af bandet + backingsangerinden...

Så det er Eric ude med vennerne før det band blev til Derek and the Dominoes.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Ja, man kan jo godt trænge til at komme lidt ud somme tider. Ikke mindst hvis man er ved at være træt af at høre på John og Paul samt ikke mindst hende den japanske jammerskinke. Men jo, hvis man ikke regner truthornene med, har du ret.

Og ja, jeg synes også at halsen på den Tele ser sådan lidt rosewood-agtig ud. Så tanken strejfede også mig. Jeg tror, den er go´ nok! Men hvad: Mon ikke den er tung som et ondt år. Så George har sikkert ikke haft noget imod at låne den ud...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"]Selv om man måske ikke er så "stor og kendt", kan man jo godt tage et respektabelt backing-band med...

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

:-)[/quote]

For fanden, hvor er det fedt. Gad godt at have jammet med det band :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: 3 par Vans for 600kr. Det er da lige til at overkomme, selv oven på en halvdyr festival.

NO2: Selv oven på nævnte skoindkøb og halvdyre festival er min konto i plus og bliver sandsynligvis ved med at være det indtil næste lønningsdag.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="k_50"]NO: 3 par Vans for 600kr. Det er da lige til at overkomme, selv oven på en halvdyr festival.

NO2: Selv oven på nævnte skoindkøb og halvdyre festival er min konto i plus og bliver sandsynligvis ved med at være det indtil næste lønningsdag.[/quote]

Hvor har du støvet vans op til den pris?


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Pearl Jam i går. Det var super fedt at opleve et af mine absolut yndlingsbands. Og en rigtig hyggelig tur med min kammerat oveni.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

[quote="efrandsen"][quote="k_50"]NO: 3 par Vans for 600kr. Det er da lige til at overkomme, selv oven på en halvdyr festival.

NO2: Selv oven på nævnte skoindkøb og halvdyre festival er min konto i plus og bliver sandsynligvis ved med at være det indtil næste lønningsdag.[/quote]

Hvor har du støvet vans op til den pris?


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Sådan en restparti-/lagersalgsbutik på Gammel Kongevej. Der er billigt i forvejen, og så var der ekstra udsalg. Til gengæld havde de kun størrelse 42 (og vist nok 37 til piger), men det er jo fint, når man har pigefødder, og Vans er små i størrelserne.

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Urup »

Barf, misundelse er en grim ting... Men der er ingen tvivl om, at jeg var helt grøn i hovedet i går aftes..! :-)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Urup"]Barf, misundelse er en grim ting... Men der er ingen tvivl om, at jeg var helt grøn i hovedet i går aftes..! :-)[/quote]

+1
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Urup"]Barf, misundelse er en grim ting... Men der er ingen tvivl om, at jeg var helt grøn i hovedet i går aftes..! :-)[/quote]

Og så fik vi også Esben med på GF-vognen igen. Dit skarn!

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="Barf"]NO: Pearl Jam i går. Det var super fedt at opleve et af mine absolut yndlingsbands. Og en rigtig hyggelig tur med min kammerat oveni.[/quote]

Ja det var fedt, og Pearl Jam leverede igen varen.
Men hvor er forum bare nedtur til sådan en koncert.
Bah

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Har lige købt billetter til Beach Boys - nøj, jeg glæder mig.
NO2: Tingenes tilstand sådan helt overordnet.

NA: At have fået et arbejde. Dejligt med lidt ekstra indkomst, men jeg skal så også lige læse op på 2-3 programmeringssprog, før jeg sådan rigtigt kan komme i gang - og har en opgave, der skal være færdig på lørdag, som skal laves objektorienteret PHP, som jeg ikke rigtigt har arbejdet med før.
Resultat: Jeg er virkelig træt i hovedet hver aften.

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin »

[quote="AnotherDan"][quote="Barf"]NO: Pearl Jam i går. Det var super fedt at opleve et af mine absolut yndlingsbands. Og en rigtig hyggelig tur med min kammerat oveni.[/quote]

Ja det var fedt, og Pearl Jam leverede igen varen.
Men hvor er forum bare nedtur til sådan en koncert.[/quote]

+1 til begge dele.
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Det var min første gang i Forum, men jeg havde hørt en del negative ting om lyden forinden. Men så igen, hører man ikke det om alle steder? Måske lige med undtagelse af Vega, som jeg også er meget begejstret for.

Nå, men der var noget bulder og brag med bas og storetromme ingen tvivl om det. Om det gik for meget ud over hele lydbilledet, det synes jeg egentlig ikke. Der var bestemt plads til forbedring, men i forhold til hvad jeg havde forventet, så var det okay. Og for satan hvor lyder McCreadys gamle Strat altså bare fantastisk.

En helt igennem fed musikoplevelse og jeg kan godt forstå misundelsen. Jeg tror også, at der kommer til at gå en håndfuld år, før Pearl Jam er i landet igen, og med kvaliteten af deres sidste albumudspil for øje (øre), så bliver det måske en af den slags koncerter, som bare lever i fortiden, hvor jeg trods alt synes, at Pearl Jam virkede som et "aktivt" band i tirsdags.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Barf"]Det var min første gang i Forum, men jeg havde hørt en del negative ting om lyden forinden. Men så igen, hører man ikke det om alle steder? Måske lige med undtagelse af Vega, som jeg også er meget begejstret for.

[/quote]

Jeg har aldrig oplevet dårlig lyd i Falconer Salen - det er sgu rigtig, rigtig godt hver gang. Vega plejer også at være fint!
So many assholes, so few bullets

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Urup »

[quote="kraen"][quote="Urup"]Barf, misundelse er en grim ting... Men der er ingen tvivl om, at jeg var helt grøn i hovedet i går aftes..! :-)[/quote]

Og så fik vi også Esben med på GF-vognen igen. Dit skarn![/quote]

Og jeg har savnet det! :)

NO: Dagens etape!!
NO2: Jeg har lige købt billet til Skanderborg til om søndagen.

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Rolling Stones har i dag (d. 12/7) 50 års jubilæum. Imponerende!!!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://gaffa.dk/nyhed/62630">http://gaf ... d/62630</a><!-- m -->
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="kraen"]NO: Har lige købt billetter til Beach Boys - nøj, jeg glæder mig.[/quote]

Den koncert ville jeg satme også gerne til! Men jeg er i Berlin ... hvor de så spiller samme dag, som jeg skal hjem derfra :s ad-roulette: Nå, men det kan da være jeg kan nå at vinke til dem et sted på autobahn'en ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Telemaster"][quote="Sasha"]Selv om man måske ikke er så "stor og kendt", kan man jo godt tage et respektabelt backing-band med...

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

:-)[/quote]

For fanden, hvor er det fedt. Gad godt at have jammet med det band :-)[/quote]

Her er en version med nogen lidt yngre herrer, der også kan svinge. Og der er én der har en SG... ;)

[youtube]XP7Dse0Fyr4[/youtube]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen