Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Hverken tøj- eller hårmode lader til at have ændret sig meget i mellemtiden... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Sv: Now Optur

Indlæg af Førslev »

NO: We will rock you musical i London! Sikke en fed oplevelse!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="MacG"]Her er en version med nogen lidt yngre herrer, der også kan svinge. Og der er én der har en SG... ;)

[/quote]

The Black Crowes er jo mit all time yndlingsband, så det der er sgu meget godt ramt, synes jeg :-) Hele deres nyeste album er indspillet live med publikum i Levon Helms studie. Heldigvis er indspilingerne også filmet og lagt på nettet. Det ligner 1970, men er faktisk 2009 :-) Den her er rigtig fed:


<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Weekend! Når man har gået arbejdsløs i et halvt år, glemmer man lidt, hvor helt fantastisk fredag kan være. Allerede nu her efter 3 uger, tilbage i den aktive arbejdsstyrke, er jeg hele 3 gange blevet mindet om, hvorfor weekend er et koncept, der ikke bare er kommet for at blive, men i virkeligheden bør udviddes.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Daniel Lanois kommer til Aalborg og spiller på Skråen til december. Har aldrig "dyrket" manden, men han virker som en interessant musiker, og så er det da en god mulighed for at tjekke Aalborgs største spillested ud.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

Ahh noget pis - i Aalborg, der kommer jeg ikke afsted - ham kan jeg ellers skide godt li'.
Står der hvem han har med som musikere?
Bah

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Brian Blade på trommer og Jim Wilson på bas. Han er åbenbart på en 8 dages tour i Skandinavien, så hold da lige øje med, om han ikke også kommer til København.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NTK: Jeg tror da minsandten, at jeg skal en tur til Aalborg til vinter... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Næ hvor hyggeligt. Så kan det jo være, vi lige får lejlighed til at "løfte på hatten". Hvis jeg kan få overtalt mine kommende arbejdsgivere på kulturredaktionen om, at det da er nyhedsværdigt og vigtigt for læserne at høre om, så får jeg måske endda billetten betalt. Ellers er det ikke værre end, at jeg gerne selv punger ud.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Barf"]Næ hvor hyggeligt. Så kan det jo være, vi lige får lejlighed til at "løfte på hatten". Hvis jeg kan få overtalt mine kommende arbejdsgivere på kulturredaktionen om, at det da er nyhedsværdigt og vigtigt for læserne at høre om, så får jeg måske endda billetten betalt. Ellers er det ikke værre end, at jeg gerne selv punger ud.[/quote]

Når man har produceret Dylan's to bedste albums i nyere tid og er co-producer på The Joshua Tree og Achtung Baby, så skulle jeg nok mene, det kunne udløse en lille omtale i et dagblad :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO.- Det er lykkedes mig at samle en trio til et blues/rock projekt jeg har drømt om længe.
Na. Jeg skal til at synge igen og i det hele taget fylde mere.Det er trods alt nemmere bare at gemme sig bag guitaren og lade sangeren promovere.
Nå det er mit eget ønske da trio gør det hele lidt nemmere forhåbentlig.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Min dejlige røde Gibson Midtown Standard - Jeg havde ikke lige fået brugt den så meget derhjemme de sidste par uger, men den var med i øveren i går, og hvor lyder den dog dejligt, og hvor er den da nem at spille på - Og så er jeg blevet helt forelsket i dens Bigsby - Det er dejligt med et ordentligt håndtag at gribe i, frem for stratens eller Ibbernissens dalreværk af en tynd arm.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Smittefar"]NO: Min dejlige røde Gibson Midtown Standard - Jeg havde ikke lige fået brugt den så meget derhjemme de sidste par uger, men den var med i øveren i går, og hvor lyder den dog dejligt, og hvor er den da nem at spille på - Og så er jeg blevet helt forelsket i dens Bigsby - Det er dejligt med et ordentligt håndtag at gribe i, frem for stratens eller Ibbernissens dalreværk af en tynd arm.[/quote]

Jeg føler mig provokeret til med en let hovedrysten at bemærke:

NO: GUS G F.CKING 1 VIBRATO!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

hæhæ :P
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Telemaster"][quote="Barf"]Næ hvor hyggeligt. Så kan det jo være, vi lige får lejlighed til at "løfte på hatten". Hvis jeg kan få overtalt mine kommende arbejdsgivere på kulturredaktionen om, at det da er nyhedsværdigt og vigtigt for læserne at høre om, så får jeg måske endda billetten betalt. Ellers er det ikke værre end, at jeg gerne selv punger ud.[/quote]

Når man har produceret Dylan's to bedste albums i nyere tid og er co-producer på The Joshua Tree og Achtung Baby, så skulle jeg nok mene, det kunne udløse en lille omtale i et dagblad :-)[/quote]

Jojo.. Men han er også manden, der har fået at vide af Dylan, at han ikke gad at høre det som Lanois havde lavet siden gårsdagens session, og han godt kunne slette det, da Dylan havde lavet den regel, at der ikke blev indspillet før efter kl.16 hver dag. ;-)

Jeg syn's klart han er interessant, og har interessante idéer, men jeg syn's ikke han laver specielt fed musik..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: MacG´s vedholdne insisteren på, at min nye krop passer perfekt.

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]NO: MacG´s vedholdne insisteren på, at min nye krop passer perfekt.

:-)[/quote]

Now I just need to turn the head around...

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af mos »

Og jeg som troede bodybuilding var et 80er fænomen???

Men jeg vil da se frem til at skulle tage din nye krop under kyndig behandling senere på året:-)
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

- Uuuh, du er så fræk... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"][quote="Telemaster"][quote="Barf"]Næ hvor hyggeligt. Så kan det jo være, vi lige får lejlighed til at "løfte på hatten". Hvis jeg kan få overtalt mine kommende arbejdsgivere på kulturredaktionen om, at det da er nyhedsværdigt og vigtigt for læserne at høre om, så får jeg måske endda billetten betalt. Ellers er det ikke værre end, at jeg gerne selv punger ud.[/quote]

Når man har produceret Dylan's to bedste albums i nyere tid og er co-producer på The Joshua Tree og Achtung Baby, så skulle jeg nok mene, det kunne udløse en lille omtale i et dagblad :-)[/quote]

Jojo.. Men han er også manden, der har fået at vide af Dylan, at han ikke gad at høre det som Lanois havde lavet siden gårsdagens session, og han godt kunne slette det, da Dylan havde lavet den regel, at der ikke blev indspillet før efter kl.16 hver dag. ;-)

Jeg syn's klart han er interessant, og har interessante idéer, men jeg syn's ikke han laver specielt fed musik..[/quote]

Ja, Dylan er ikke kendt som nogen stor diplomat :-)

Jeg mener da også, at Lanois' karriere som musiker med rette har gjort mere væsen af sig, end hans egen musik. Men der er sgu fine ting på hans soloskiver. The Messenger fra For the Beauty of Wynona er et cool nummer, synes jeg.

http://www.youtube.com/watch?v=Er1d2MtglWw
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen