Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Stevi"][quote="fortytwo"]Det har de i morgen aften, når Raveonettes sparker deres US tour igang..[/quote]
Apropos Raveonettes, så så jeg en (gammel?) video hvor Sune Wagner spiller gennem en Hot Rod Deluxe/Deville - er det stadig tilfældet? I så fald kan det da give stof til eftertanke![/quote]

Det kan jeg dementere. Hvad han bruger nu, giver endnu mere stof til eftertanke, men det skal 42 næsten selv løfte sløret for, hvis det da ikke er hemmeligt :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: "Bonderøven", "So f***king special" og "Undskyld vi er her". Godt at se at DR trods alt kan få nogle fornuftige programmer ud af mine licenspenge. Og det er måske lidt en floskel, den der med at man kan lære meget af udviklingshæmmede, men når hende den ene svarer på spørgsmålet "Hvad vil du have ud af livet?" med "Så meget som muligt", så må man sgu bukke sig i støvet.

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af udepost »

[quote="Telemaster"][quote="Stevi"][quote="fortytwo"]Det har de i morgen aften, når Raveonettes sparker deres US tour igang..[/quote]
Apropos Raveonettes, så så jeg en (gammel?) video hvor Sune Wagner spiller gennem en Hot Rod Deluxe/Deville - er det stadig tilfældet? I så fald kan det da give stof til eftertanke![/quote]

Det kan jeg dementere. Hvad han bruger nu, giver endnu mere stof til eftertanke, men det skal 42 næsten selv løfte sløret for, hvis det da ikke er hemmeligt :-)[/quote]

Jeg ved ikke om det er hemmeligt, men da jeg så dem i Australien i foråret spillede han vist bare på sin the ventures jm og en deluxe reverb. og så sikkert en rat vil jeg tro

/Søren

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

Næh Søren, det du så, var at Sune spillede på sin Ventures JM, gennem nogle reverb pedaler, igennem en RAT, og ind i en Radial J48 DI, og at Deluxe'en stod og så sød ud, mens den svagt pippede med..

Normalt er det Twins der står og ser søde ud.. ;-)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af udepost »

Skandale! Det er jo en hån mod alle os der ikke laver andet end at lytte på hvilke skruer der sidder i slagpladen. Nå, jeg tænkte nu nok det var noget i den stil han gjorde... :)

/Søren

Anders B
Himmelhund
Indlæg: 35
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anders B »

NO: Så fik jeg solgt min Hot Rod Deluxe.. nu begynder jagten på en ny forstærker så..

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Følelsen af at have spillet et supergodt bryllupsjob, hvor både brudepar og gæster var ellevilde og glade :)

NN: At skulle op igen om 4 1/2 time for at tage på arbejde ..

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="fortytwo"]Næh Søren, det du så, var at Sune spillede på sin Ventures JM, gennem nogle reverb pedaler, igennem en RAT, og ind i en Radial J48 DI, og at Deluxe'en stod og så sød ud, mens den svagt pippede med..

Normalt er det Twins der står og ser søde ud.. ;-)[/quote]
Jeg får helt lyst til at købe en J48 og køre min guitar DI... Sygt?
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

Kommer an på, hvem du spørger..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: En flaske vand og en frisk pakke smøger inde ved sengen plus en stor cola og en portion carbonara ude i køleren. Det er altså ok rutineret planlægning ifm. tømmermænd, hvis jeg selv skal sige det.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : Gennemførte en halvmarathon idag, 3 måneder før deadline, i min sommerferie satte jeg mig det mål, at løbe den inden jul.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Var til min forsangers bryllup i går! Fantastisk fest og dag :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Lause »

NO: MacBook Air...

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kallum »

NO: Eftermiddagsjazz 8-)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: spillede debut koncert med mit Solo-projekt i dag!!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: Solle har lige ringet og sagt han er ved at sætte strenge på min Gibson ES-330'er! Så afsted med mig.

NA: Man har lyst til at aflyse den tandlæge aftale man har om 1 times tid, så man bare kan komme afsted!

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO//

Papirmøllen, en musiker fra Norge som er helt og aldeles bims i låget.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NO: MEGA hyggelig aften der endte lidt mere beruset end meningen var, men tilgengæld blev der jam'et lidt med Laura Mo m.fl.

NN: Det der arbejde imorgen tidligt er frygteligt tæt på...


Sent from my mønttelefon using TapaTalk
RoadHigh.dk

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Urup »

No: The Blue Van på Voxhall - det var ganske enkelt en fed koncert. Også opvarmningsbandet Gogo Berlin (?) var fede!

Og så en tur med Kræn på et nyt værtshus i Århus, som har mange mange specialøl, 365 styks, sagde den tyske ejer. Det resulterede i et visitkort... Og en mulig dannelse af en akustisk duo med navnet: Lummer Duo. Glimragende aften :-)

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Urup"]No: The Blue Van på Voxhall - det var ganske enkelt en fed koncert. Også opvarmningsbandet Gogo Berlin (?) var fede!

Og så en tur med Kræn på et nyt værtshus i Århus, som har mange mange specialøl, 365 styks, sagde den tyske ejer. Det resulterede i et visitkort... Og en mulig dannelse af en akustisk duo med navnet: Lummer Duo. Glimragende aften :-)[/quote]

Et stort +1

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen