Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Hvilket værtshus var det?

send fra en smart telefon

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Stort +1 til Odgaards spørgsmål så.

NO: Sidder og lytter lidt til albums fra Muse, The Rumour Said Fire og The Floor Is Made Of Lava, som vel at mærke ikke er udkommet endnu. Ved siden af mig ligger Jesper Binzers biografi, som heller ikke er udkommet, og jeg kigger lidt på, hvilke film jeg skal ind og se tirsdag og onsdag i næste uge. Selvfølgelig før de egentlig har premiere. Det har sine fordele at være på en kulturredaktion.

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Urup »

Det hedder Bierfass eller Øltønden... Det er en tysker med en dansk kæreste, som ejer Baren. Og det er fantastisk indrettet - jeg er fan.

Det ligger lige overfor La Belle (hehe).

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Urup"]Det hedder Bierfass eller Øltønden... Det er en tysker med en dansk kæreste, som ejer Baren. Og det er fantastisk indrettet - jeg er fan.

Det ligger lige overfor La Belle (hehe).[/quote]

Og Christine - som ejerens kæreste hedder - ja, der har han sgu scoret godt. Det må man sige.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Okay, det skal jeg da helt sikkert tjekke ud ved lejlighed.

NO: Soundgarden er tilbage! Jeg er sgu ret begejstret for de takter, de viser her: http://www.dr.dk/p3/programmer/smag-paa ... fter-15-ar
For pokker hvor er Matt Cameron god på de trommer.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

...barf: det lugter vel nærmest af et lille møde en dag på Bierfass :-)

send fra en smart telefon

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Urup »

Husk lige at invitere undertegnede :-)

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Det lyder som en svinegod idé. Jeg smider lige en PM ud med en doodle. Så finder vi en dato.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Barf"]Det lyder som en svinegod idé. Jeg smider lige en PM ud med en doodle. Så finder vi en dato.[/quote]

Ja tak

Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Lause »

NO: Time Capsule!!! Den er dælme rar!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Urup"]No: The Blue Van på Voxhall - det var ganske enkelt en fed koncert
[/quote]

Ja, det er var sgu´også meget fedt her til aften i Horsens - sådan på sin egen ubekymrede og feststemte facon. Men der er jo dét, de unge vil ha´... :-) (ihvertfald i Horsens)

Er der tilfældigvis nogle, der ved noget om ham forsanger/guitaristens Bassman-top med sort frontstof samt tilhørende vertikale 2x12 kabinet? Det ligner umiddelbart til forveksling "ét eller andet", som for 4-5 år siden residerede på mit loftskammer...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Sasha"][quote="Urup"]No: The Blue Van på Voxhall - det var ganske enkelt en fed koncert
[/quote]

Ja, det er var sgu´også meget fedt her til aften i Horsens - sådan på sin egen ubekymrede og feststemte facon. Men der er jo dét, de unge vil ha´... :-) (ihvertfald i Horsens)

Er der tilfældigvis nogle, der ved noget om ham forsanger/guitaristens Bassman-top med sort frontstof samt tilhørende vertikale 2x12 kabinet? Det ligner umiddelbart til forveksling "ét eller andet", som for 4-5 år siden residerede på mit loftskammer...[/quote]

Nej, ikke rigtigt. Han hedder i øvrigt Steffen Westmark. Jeg ved dog med sikkerhed, at han for ca. 3 år siden spillede primært gennem en Marshall combo (jeg tror det var en Bluesbreaker).

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Ja, og i mellemtiden brugte han en Fender Hotrod og endnu tidligere en Orange af en art. Men det kan blive en lang tråd, hvis alle skal stemme i med "Jeg ved det ikke"... :-) :-) :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="Sasha"]Ja, og i mellemtiden brugte han en Fender Hotrod og endnu tidligere en Orange af en art. Men det kan blive en lang tråd, hvis alle skal stemme i med "Jeg ved det ikke"... :-) :-) :-)[/quote]

Jeg skal gerne være den første til at istemme koret og sige "Jeg ved det ikke" ! ;)

Til gengæld ved jeg at:

NO: Tager sgu lige en uge til Egypten i morgen - Sol, strand og fri bar, here I come ! 8-)

NO2: Aftenens ballejob veloverstået - er godt træt nu !

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO//

ENDELIG har jeg fået en Peavey Rockmaster i racket! Tak til Jejak for en smertefri handel :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Hvornår skal du så have en EQ?
Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="Smittefar"]Hvornår skal du så have en EQ?
Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.[/quote]

Tja, hvornår har du tid? :)

Det skal dog også lige siges, at den der rockmaster i HØJ grad godt kan sige bøh!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Tid er et relativt begreb - du kan sagtens afhente, men jeg har ikke rigtig mulighed for at tage ud og lege med..

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jejak »

[quote="Loomer"]NO//

ENDELIG har jeg fået en Peavey Rockmaster i racket! Tak til Jejak for en smertefri handel :) [/quote]

Selvtak!

...og godt at høre at du kan lide den :)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO. Min kære Vox ac30er kan stadig overraske mig positivt.Vi har været i studio hele weekende, og hold da kæft den lyder fedt.Også selv med mig bagved til at sende lyde til den. 8-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen