Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

N-måske-O: Måske Klaus' gamle slidte stakkels Behringer powermixer så er til salg??

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Christian Mogensen"]N-måske-O: Måske Klaus' gamle slidte stakkels Behringer powermixer så er til salg??[/quote]

Hæhæ, det ved jeg sgu ikke rigtig :lol: Det er faktisk ikke min, men det kan da godt være, ejermanden vil sælge den. Den er cool til en akustisk trio, men alt derover er ufedt. Du kan da sende mig et bud, og så skal jeg videreformidle :)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Fruen og jeg kommer så sjældent i biografen, men nu er der bestilt billetter til Inception, til i morgen. Folk lader til at være vældig begejstrede, så jeg håber det er money well spent.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Fin tur rundt i Valbyparken, langs vandet, i Rosenhaven osv ... det er sgu en maksimalt lækker tid på året.

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

NO: "Why don't you do right" - Jessica Rabbit.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Min SU er endelig gået igennem, så der ruller små 10k ind på min konto nu (jeg var lidt sent på den med at søge, så det er for både juli og august). Så kender jeg fandmer en, der skal betale sin husleje og have en tur til frisøren (og måske også købe de der fede cowboystøvler, han så på dba forleden)...

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

Det er torsdag, jeg har fri og har fødselsdag :) Så kæresten og jeg vil til bageren og hente brød og kager og "fejre", at jeg nu er tættere på 50 end 0.. :D
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="efrandsen"]Det er torsdag, jeg har fri og har fødselsdag :) Så kæresten og jeg vil til bageren og hente brød og kager og "fejre", at jeg nu er tættere på 50 end 0.. :D [/quote]

Tillykke med dagen! :)

NO: Jeg har modtaget ikke mindre end to nye pedaler med posten; én i går, og én i dag. Hhv. T-Rex Tremster og T-Rex Reptile. Jeg forudser en tur i øvelokalet til larm og halløj senere i dag :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Johannes
Smoke On The Water
Indlæg: 70
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Johannes »

NO: Min nye telefon skulle være på vej med posten. Fik dog først mit trace nummer da jeg ringede ind til 3
NA: Når man tracker den, siger post DK den ikke findes. Men giver lige en Chance til imorgen. Før jeg ringer ind og forstyrrer det stakkels pigebarn i deres kundeservice igen.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Johannes"]NO: Min nye telefon skulle være på vej med posten. Fik dog først mit trace nummer da jeg ringede ind til 3
NA: Når man tracker den, siger post DK den ikke findes. Men giver lige en Chance til imorgen. Før jeg ringer ind og forstyrrer det stakkels pigebarn i deres kundeservice igen.[/quote]

Det er ikke spor unormalt, at den først dukker op i T&T enten sent på aftenen eller næste dag. Deres modem er ikke så hurtigt.

Brugeravatar
gajda
Smoke On The Water
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af gajda »

NO: Leonard Cohen i Malmö Arena i går aftes - Fedt på den tilbagelænede måde!
We all came out to montreux, on the lake geneva shoreline

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="gajda"]NO: Leonard Cohen i Malmö Arena i går aftes - Fedt på den tilbagelænede måde![/quote]
Godt at høre. Jeg skal se ham på lørdag i næste uge.

NO: Har samlet en kanalomskifter, der er mindre, end den kæmpestore kasse, som Orange har valgt at bruge. Nu kan jeg måske få klemt min boostpedal ind på boardet.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: 'Rock gennem syv årtier' på DR2 i aften: <a href="http://www.tvguide.dk/programmer/DR2/20 ... C3%A5rtier" rel="nofollow">http://www.tvguide.dk/programmer/DR2/20 ... A5rtier</a>

Denne gang om punkrock, og hvad dertil hører. Afsnittet om glam-/art-rock i går var ganske udemærket, og dét i forgårs var også, så mon ikke også dette viser sig at være et fint stykke historisk dokumentar?

NO2: Var lige i biffen og se Inception. Glimrende film. Ikke et filmisk mesterværk, som den mange steder er blevet udråbt til, men ganske udmærket måde, at fordrive 2½ time på.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Ved et regulært mirakel lykkedes det mig i dag at købe ind OG lave mad. Det er edderhuggemig længe siden. Sikkert festmåltid! Hakkedrenge, nye danske kartofler, brun sovs, salat og brød til. Man skulle næsten have inviteret nogen forbi for at have vidner, men det gad jeg ikke :-)
NO2: I morgen skal jeg have rester!
NA: Hvis denne syge udvikling fortsætter, kommer det til at koste stillinger hos take out-stederne i Nansensgade og omegn. Trist.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

[quote="GodSpeedDK"]
NO2: Var lige i biffen og se Inception. Glimrende film. Ikke et filmisk mesterværk, som den mange steder er blevet udråbt til, men ganske udmærket måde, at fordrive 2½ time på.[/quote]

Jeg har også set den i aften, og jeg er ret meget oppe og ringe. Nolan er for vild...

Jeg faldt over denne lille artikel der kommer med et ret godt bud på en fortolkning der giver mening. NB: Spoiler alert!

<a href="http://chud.com/articles/articles/24477 ... Page1.html" rel="nofollow">http://chud.com/articles/articles/24477 ... e1.html</a>

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="thomasrytter"][quote="GodSpeedDK"]
NO2: Var lige i biffen og se Inception. Glimrende film. Ikke et filmisk mesterværk, som den mange steder er blevet udråbt til, men ganske udmærket måde, at fordrive 2½ time på.[/quote]

Jeg har også set den i aften, og jeg er ret meget oppe og ringe. Nolan er for vild...

Jeg faldt over denne lille artikel der kommer med et ret godt bud på en fortolkning der giver mening. NB: Spoiler alert!

<a href="http://chud.com/articles/articles/24477 ... Page1.html" rel="nofollow">http://chud.com/articles/articles/24477 ... e1.html</a> [/quote]

Jeg læste halvvejs igennem ... jeg er bare ikke den rigtige til at sidde og holde diskussionsgruppemøder hver torsdag med, over en eller anden film. Enten funger den right away, eller også giver jeg den en lunken anmeldelse, må jeg nok indrømme.

Jo jo, idéen er da original, og udførelsen er finfin, men det er jo stadig bare en film. Det er altså ikke noget, der rykker særlig vildt i min verden. For mig er en god film, når den udnytter filmmediets forcer; det visuelle. Og det gør denne film ikke meget bedre, end alle mulige andre action-knallerter. Er jeg ude efter en god historie, vil jeg faktisk hellere have den i bogform, og det er jo ikke Karl Marx' "Det Politiske Manifest 2" eller "Mein Kamph - the sequel", det her. Det er jo bare en film, med et marginalt bedre plot, end "Scary Movie 4" ...

Jeg ser bare slet ikke filmmediet som en kunstform, som forfatteren til ovenstående artikel åbenbart gør. Ikke før der for alvor bliver trukket nogle originalitetskort, i hvert fald.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: Så går turen til Kbh og familiebesøg. Hvem ved, måske også et smut ind i et par butikker.

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

NO: The Police - Message in a bottle; fantastisk nummer - og har et fedt arrangement for guitar/sanger på plads nu
NN: The Police - Da do do do, de da da da - eller hvad det nummer nu hedder.. For satan, det er skidt!

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af andkrup »

[quote="GodSpeedDK"][quote="thomasrytter"][quote="GodSpeedDK"]
NO2: Var lige i biffen og se Inception. Glimrende film. Ikke et filmisk mesterværk, som den mange steder er blevet udråbt til, men ganske udmærket måde, at fordrive 2½ time på.[/quote]

Jeg har også set den i aften, og jeg er ret meget oppe og ringe. Nolan er for vild...

Jeg faldt over denne lille artikel der kommer med et ret godt bud på en fortolkning der giver mening. NB: Spoiler alert!

<a href="http://chud.com/articles/articles/24477 ... Page1.html" rel="nofollow">http://chud.com/articles/articles/24477 ... e1.html</a> [/quote]

Jeg læste halvvejs igennem ... jeg er bare ikke den rigtige til at sidde og holde diskussionsgruppemøder hver torsdag med, over en eller anden film. Enten funger den right away, eller også giver jeg den en lunken anmeldelse, må jeg nok indrømme.

Jo jo, idéen er da original, og udførelsen er finfin, men det er jo stadig bare en film. Det er altså ikke noget, der rykker særlig vildt i min verden. For mig er en god film, når den udnytter filmmediets forcer; det visuelle. Og det gør denne film ikke meget bedre, end alle mulige andre action-knallerter. Er jeg ude efter en god historie, vil jeg faktisk hellere have den i bogform, og det er jo ikke Karl Marx' "Det Politiske Manifest 2" eller "Mein Kamph - the sequel", det her. Det er jo bare en film, med et marginalt bedre plot, end "Scary Movie 4" ...

Jeg ser bare slet ikke filmmediet som en kunstform, som forfatteren til ovenstående artikel åbenbart gør. Ikke før der for alvor bliver trukket nogle originalitetskort, i hvert fald.[/quote]
http://disneycomics.free.fr/Ducks/Rosa/ ... 033&s=date
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen