Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Den nye Les Paul Deluxe var med på job i går for første gang, og der er ingen tvivl: det er en keeper! Jeg spillede kun på den, selvom min trofaste og højt elskede SG stod i stativet et par meter væk. Jeg savnede sgu ikke engang et vibratosystem, så jeg ved da egentlig ikke, om jeg gider have monteret Bigsby, som det ellers var planen. Måske lød den endda lige en tand federe end min SG? Wow.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"]Jeg savnede sgu ikke engang et vibratosystem, så jeg ved da egentlig ikke, om jeg gider have monteret Bigsby, som det ellers var planen. [/quote]

Nej, vær nu et godt menneske og red en garanteret fin Les Paul fra "dalrekæp-skæbnen"... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"][quote="Telemaster"]Jeg savnede sgu ikke engang et vibratosystem, så jeg ved da egentlig ikke, om jeg gider have monteret Bigsby, som det ellers var planen. [/quote]

Nej, vær nu et godt menneske og red en garanteret fin Les Paul fra "dalrekæp-skæbnen"... :-)[/quote]

Det med at være et godt menneske burde jeg sgu nok have taget hul på for længe siden, hvis det var en ambition, jeg tog alvorligt ;-) Bruger du aldrig "dalrekæppen" på dine Strater? Jeg synes virkelig, det kan give noget farve og nogle muligheder. TIl gengæld kan jeg ikke komme i tanker om ret meget andet, der giver mig lige så lange løg som at skifte strenge på en spade med Bigsby, så det er da værd at overveje.
So many assholes, so few bullets

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Billede
hmm ... dum da da ... hmmm ... da da dum ...

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="SustainerPlayer"][billed med unævneligt indhold]
hmm ... dum da da ... hmmm ... da da dum ...[/quote]

Hæhæ - ja, den måtte jo komme :-) Det er ikke baseret på hjernedøde fordomme, når jeg siger, at Floyd Rose ikke lige er tingen for mig. Jeg har faktisk ejet to guitarer med FR samt en enkelt med et lignende Kahler-system. Ingen af dem fungerede helt, som det vist er meningen, og så holder jeg meget af, at der ikke er flere skruer og dimser på en guitar end højst nødvendigt. Så - denne LP kommer ikke til at stifte bekendtskab med FR, før I vrister den ud af mine stive, døde fingre ;)
So many assholes, so few bullets

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Funkis »

[quote="Telemaster"][quote="Sasha"][quote="Telemaster"]Jeg savnede sgu ikke engang et vibratosystem, så jeg ved da egentlig ikke, om jeg gider have monteret Bigsby, som det ellers var planen. [/quote]

Nej, vær nu et godt menneske og red en garanteret fin Les Paul fra "dalrekæp-skæbnen"... :-)[/quote]

Det med at være et godt menneske burde jeg sgu nok have taget hul på for længe siden, hvis det var en ambition, jeg tog alvorligt ;-) Bruger du aldrig "dalrekæppen" på dine Strater? Jeg synes virkelig, det kan give noget farve og nogle muligheder. TIl gengæld kan jeg ikke komme i tanker om ret meget andet, der giver mig lige så lange løg som at skifte strenge på en spade med Bigsby, så det er da værd at overveje.[/quote]
jeg kan vise dig tricket næste gang jeg er i kbh. det er sq nemt nok.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Funkis"]
jeg kan vise dig tricket næste gang jeg er i kbh. det er sq nemt nok.[/quote]

Så giver jeg sgu en kop et-eller-andet :)

NO: The Band/It makes no difference. Nøj, hvor kan de gutter synge... Selv saxofonen kan jeg tilgive.
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Funkis"]

jeg kan vise dig tricket næste gang jeg er i kbh. det er sq nemt nok.[/quote]

Jeg lægger gerne guitar og bigsby til! Jeg synes ikke det er røvhamrende besværligt, men det tager bare lige lidt længere tid!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"][quote="Sasha"][quote="Telemaster"]Jeg savnede sgu ikke engang et vibratosystem, så jeg ved da egentlig ikke, om jeg gider have monteret Bigsby, som det ellers var planen. [/quote]

Nej, vær nu et godt menneske og red en garanteret fin Les Paul fra "dalrekæp-skæbnen"... :-)[/quote]

Det med at være et godt menneske burde jeg sgu nok have taget hul på for længe siden, hvis det var en ambition, jeg tog alvorligt ;-) Bruger du aldrig "dalrekæppen" på dine Strater? Jeg synes virkelig, det kan give noget farve og nogle muligheder. TIl gengæld kan jeg ikke komme i tanker om ret meget andet, der giver mig lige så lange løg som at skifte strenge på en spade med Bigsby, så det er da værd at overveje.[/quote]

Nu er der jo pokkers til forskel på et veldesignet vibratosystem og så en dalrekælling... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"]

Det med at være et godt menneske burde jeg sgu nok have taget hul på for længe siden, hvis det var en ambition, jeg tog alvorligt ;-) Bruger du aldrig "dalrekæppen" på dine Strater? Jeg synes virkelig, det kan give noget farve og nogle muligheder. TIl gengæld kan jeg ikke komme i tanker om ret meget andet, der giver mig lige så lange løg som at skifte strenge på en spade med Bigsby, så det er da værd at overveje.[/quote]

Nu er der jo pokkers til forskel på et veldesignet vibratosystem og så en dalrekælling... :-)[/quote]

Ja, det skulle jeg nok mene. Til gengæld er vi næppe ganske enige om hvad, der er hvad i denne sammenhæng ;) Jeg skal ikke arbejde ret meget med vibratoen på en Strat, før jeg skal stemme guitaren. Det fungerer bedre med Bigsby, men det kan jo både hænge sammen med mine vaner og med individuelle guitarers set up.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"][quote="Sasha"]

Det med at være et godt menneske burde jeg sgu nok have taget hul på for længe siden, hvis det var en ambition, jeg tog alvorligt ;-) Bruger du aldrig "dalrekæppen" på dine Strater? Jeg synes virkelig, det kan give noget farve og nogle muligheder. TIl gengæld kan jeg ikke komme i tanker om ret meget andet, der giver mig lige så lange løg som at skifte strenge på en spade med Bigsby, så det er da værd at overveje.[/quote]

Nu er der jo pokkers til forskel på et veldesignet vibratosystem og så en dalrekælling... :-)[/quote]

Ja, det skulle jeg nok mene. Til gengæld er vi næppe ganske enige om hvad, der er hvad i denne sammenhæng ;) .[/quote]

Nej, det er jo dét... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Panang med kylling fra Thai Away lige på den anden side af gaden. Det føles næsten som hjemmelavet, sund mad :-)
NO2: Lige om lidt går jeg på Nansensgades eneste bodega og ser FCK klaske OB :-)
So many assholes, so few bullets

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

[quote="Telemaster"]NO: Panang med kylling fra Thai Away lige på den anden side af gaden. Det føles næsten som hjemmelavet, sund mad :-)
NO2: Lige om lidt går jeg på Nansensgades eneste bodega og ser FCK klaske OB :-)[/quote]

Ahh ja, Thai Away er grunden til, at man savner at bo på frederiksborggade. Hold kæft det smager godt!
:D

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

Telemester også kendt som Quotemaster ... :D
Bah

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="AnotherDan"]Telemester også kendt som Quotemaster ... :D [/quote]

Det er virkelig ikke det værste, man har kaldt mig :)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Rasmus"][quote="Funkis"]

jeg kan vise dig tricket næste gang jeg er i kbh. det er sq nemt nok.[/quote]

Jeg lægger gerne guitar og bigsby til! Jeg synes ikke det er røvhamrende besværligt, men det tager bare lige lidt længere tid![/quote]
Ikke ret meget..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Jon Dahl Tomasson stopper på landsholdet. Hold kæft, hvor var han sej engang, men det er ikke rart at se på længere. Respekt for den beslutning - jeg ville ønske, han havde taget den tidligere, men kan godt sætte mig ind i, at han gerne ville med til VM.
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"][quote="Rasmus"][quote="Funkis"]

jeg kan vise dig tricket næste gang jeg er i kbh. det er sq nemt nok.[/quote]

Jeg lægger gerne guitar og bigsby til! Jeg synes ikke det er røvhamrende besværligt, men det tager bare lige lidt længere tid![/quote]
Ikke ret meget..[/quote]

Så skulle du se mig gøre det... ;)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="Telemaster"]NO: Jon Dahl Tomasson stopper på landsholdet. Hold kæft, hvor var han sej engang, men det er ikke rart at se på længere. Respekt for den beslutning - jeg ville ønske, han havde taget den tidligere, men kan godt sætte mig ind i, at han gerne ville med til VM.[/quote]

Så mangler vi bare Rommedahl!
Nå nej, han spillede jo én god kamp til VM mod en pisseringe modstander... Han er jo weltklasse :thumbdown:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Johannes
Smoke On The Water
Indlæg: 70
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Johannes »

NO: Imorgen er der kun 2 dage tilbage af min ferie (hvilket ikke i sig selv er en optur) men så begynder jeg med at løbe, træne og leve sundt igen. Nu hvor familie, venner og andet godtfolk ikke hele tiden kommer forbi til en øl, kage, is ja... whatever.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen