Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jeg ved snart ikke... jeg synes egentlig nærmere, at det er til at græde over, at man har dén slags inkompetente/beregnende idioter til at stå bag en disk og rådgive folk om deres instrumenter og disses skæbne.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

Griner fordi, jeg tror udmærket jeg ved, hvem det er. Blir han ikke klogere - og jo, - det kunne lige ligne ham at tilbyde at smide den ud.
Edit: Og ved man ikke om man skal grine eller græde, er det unægtelig mest opløftende at grine.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Morten M"]... fordi, jeg tror udmærket jeg ved, hvem det er.[/quote]

Så ved du mere end jeg...

Men ellers har du ret i dine betragtninger.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

[quote="Sasha"][quote="Morten M"]... fordi, jeg tror udmærket jeg ved, hvem det er.[/quote]

Så ved du mere end jeg...

[/quote]
Næh, - men jeg kender alle musikhandlerne i Odense. Det er helt sikkert ikke ham jeg spiller sammen med. Og har svært ved se de skulle gøre noget så fjollet i FårSound. Så er der kun en tilbage, hvis du altså ikke hentyder til en af de to andre, som har lukket inden for de seneste mdr.
Godt du fik reddet forstærkeren i øvrigt.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO:

[youtube]xCxHvNl9MmQ[/youtube]

:clap:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

[quote="Michael Vajhøj"][quote="Barf"]NO: Skulle anmelde Tina Dickow her til aften, og jeg var en smule skeptisk, men det viste sig faktisk at være en rigtig god koncert.[/quote]
Nu har jeg lige læst anmeldelsen, og den formåede faktisk at få mig til at tænke - "ej, det der gad jeg da egentligt godt have oplevet". Så thumbs up for godt arbejde. :) [/quote]

Tak for de pæne ord. Jeg er glad for at høre, at min entusiasme smitter af, når man læser anmeldelsen - det er jo meningen.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Morten M"][quote="Sasha"][quote="Morten M"]... fordi, jeg tror udmærket jeg ved, hvem det er.[/quote]

Så ved du mere end jeg...

[/quote]
Næh, - men jeg kender alle musikhandlerne i Odense. Det er helt sikkert ikke ham jeg spiller sammen med. Og har svært ved se de skulle gøre noget så fjollet i FårSound. Så er der kun en tilbage, hvis du altså ikke hentyder til en af de to andre, som har lukket inden for de seneste mdr.
Godt du fik reddet forstærkeren i øvrigt.[/quote]

Som sagt, jeg ved ikke, hvem der er tale om, eller om vedkommende har lukket biksen i løbet af de sidste par måneder. Jeg kan kun stemme i med den generelle og eviggyldige sandhed om, at "imod dårskab kæmper selv Vorherre forgæves"...

Og jo, hvad angår at gøre forstærkeren "funktionsdygtig" skulle der såmænd ikke så meget til. Et sæt nye udgangsrør klarede sådan set dén side af sagen. Men nu er den gennemrenoveret fra inderst til yderst. Og den forsøger heldigvis ikke længere at ligne en Mesa - til nødt en anelse Marshall... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Uforudsete ting, der sker, når man er lidt åben og imødekommende, og som efter et par dage viser sig at være en god ting.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: DADGAD-tuning. Har aldrig rigtig leget med det før, men jeg har ligget syg et par dage, og det er blevet til tre skitser til numre.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: 4Sound - BUM - Den havde I ikke set komme. Jeg har simpelthen i dag været udsat for udstrakt og god service. De har simpelthen indvilget i at tage den mixer tilbage som vi har spillet hele julefrokostsæsonen på. Der var tale om den absolut ikke anbefalesværdige Phonic Summit Mixer. Den har fede features, men den går i stykker hele tiden. Da jeg tredje gang var inde til reparation med min, spurgte de, om vi ikke bare skulle finde en anden mixer (altså andet mærke/model), da De ville have, at jeg skulle have noget, jeg kunne blive glad for og stole på, så nu har jeg ...

NO2: Mackie DL1608 - Ultrakompakt mixer, der styres fra en eller flere iPads. Ind til nu kan jeg kun sige - Det virker bare (Det sagde jeg også om phonic'en i sin tid men lad min nu)

NA: Det betyder jo, at jeg har været nødt til at anskaffe mig et Apple produkt - nemlig den dersens iPad (2, 16GB Wi-Fi). Den er da OK uden at imponere.

NN: For at få Mackiens indspilninger ud af iPatten har jeg været nødt til at installere iTunes. Jeg håber, det går bedre end sidst, men jeg har ikke meget tiltro til det.
Modded guitars were crap right out of the factory

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Toto i Falconer salen d. 27. juni

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

[quote="kraen"]NO: Toto i Falconer salen d. 27. juni[/quote]

NA: Det er samme dag som Beyoncé spiller i Forum.... :D :D :D
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Og hun er trods alt kønnere... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Fik den åbenbaring at mine kabelstrips af velcro kan sættes på mit velcroboard når jeg bruger kablerne. Det er livets små glæder!

Og Rust om et par timer!

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Sound City. Det er sgu en lækker film! Og så blev jeg endnu engang bekræftet i, at min kæreste er den helt rigtige, da det var hende, som bad mig sætte den på, uden at have sagt andet, end, at jeg havde købt den :) Hurra!

NO2: Det nye QOTSA album bliver godtnok spændende at høre - Elton John er gæstevokalist på et af numrene!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.antiquiet.com/news/2013/02/q ... /2013/02/q ... ea-lately/</a><!-- m -->
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

@QOTSA: Glæder mig også sindssygt meget til den plade ... forhåbentlig er den et stykke bedre end den sidste, som var en lidt blandet kop te ... og forhåbentlig har de ham den flinke Hr. Dave med på Roskilde ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="FunkyValle"][quote="kraen"]NO: Toto i Falconer salen d. 27. juni[/quote]

NA: Det er samme dag som Beyoncé spiller i Forum.... :D :D :D [/quote]

Så er det da rart, at man kan opholde sig på en græsmark nogle kilometer længere vestpå i den uge ... og gøre sit bedste for at finde udenom Orange, når der går strømlinet MTV-pop i den.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Urup »

[quote="FunkyValle"][quote="kraen"]NO: Toto i Falconer salen d. 27. juni[/quote]

NA: Det er samme dag som Beyoncé spiller i Forum.... :D :D :D [/quote]

Øv, så er det ikke til at få en plads i toget :/

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="sørendybdal"][quote="FunkyValle"][quote="kraen"]NO: Toto i Falconer salen d. 27. juni[/quote]

NA: Det er samme dag som Beyoncé spiller i Forum.... :D :D :D [/quote]

Så er det da rart, at man kan opholde sig på en græsmark nogle kilometer længere vestpå i den uge ... og gøre sit bedste for at finde udenom Orange, når der går strømlinet MTV-pop i den.[/quote]

Hold nu op, Rihanna bliver jo en åndssvagt stor fest :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

Bare de hyrer Soundgarden til at spille bagefter, så er alt forladt :-) Det ku de godt lige, når nu de gamle lurendrejere har lavet en ny plade.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen