Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af DarkoPage »

Hvad med Caesar? Eller lidt mere dansk... Cæsar! :)

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

Man kunne da også byde ind med Christian. Det bliver han sikkert ikke mobbet med i skolen :)
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Det kan jeg bekræfte. Jeg blev mobbet med stort set alt, men aldrig mit fornavn.

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Down »

Clint! Nuff' said
Ain't found a way to kill me yet....

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Hvis det bliver en pige, skal hun helt klart hedde Constanze.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Casanova

send fra en smart telefon

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Charles eller Carlo!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

Charlie !


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO1: En lille 5 watts forstærker, jeg lige har bygget.

NN: Den skal hurtigt ud ad døren igen.

NTK: F.ck, den lyder fedt.

NO2: Den er jo heldigvis kun en stiløvelse, "ægte delmængde af" eller "Stepping Stone" på vej til den endelige version.

NO3: Ferie.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

[quote="Dannyboy"]NO: Min datter hedder Alma, min gravide kone hedder Caroline, jeg selv hedder Daniel -> jeg tænker at vores barn skal hedde noget med C, hvad det end bliver, så vi kan vi skrive AC/DC på døren![/quote]

Udover Charlie (som min egen søn hedder), så stemmer jeg for Calvin.
Her en liste med andre ideer: http://www.acthon.dk/bettina/nyttigt/na ... renge.html
Tror aldrig gear-rejsen ender....

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af DarkoPage »

NO1: Den Morley dåse-delay (EVO-1), jeg har fået hjem er i rigtig pæn stand, og der er ikke noget som helst galt med elektronikken! Den lugtede faktisk helt ny da jeg åbnede motorhjelmen. Eureka!

NN1: Remmen som driver maskineriet rundt er sprød som en chips, og formentlig grunden til at sælger konstaterede den død, da den overhovedet ikke kan dreje noget som helst rundt. Så er det klart ekkoet ikke virker. Problemet er så "bare" at finde en tilsvarende rem. Ca. 7-7,5 cm. i diameter og lidt under 1 cm. bred. Anyone?

NN2: Jeg synes det gik så godt med at "restaurere", at jeg blev lidt cocky og åbnede selve "dåse-delen", hvor "the magic happens". Det skulle jeg aldrig ha' gjort... Resultatet var olie ud over det hele. En lille optur er da, at jeg var forberedt på en smule olie, så der lå en klud til at ta' det værste.

NN3: Det ser ud til at der, i mangel på den rigtige væske, er blevet fyldt noget random hobbyoile i, og alt, alt for meget endda, så jeg må i gang med en lille rengøring. Problemet er bare at hele mekanikken er sat så indviklet sammen, så jeg ved ikke hvor jeg skal starte med at skille det ad.

NO2: Jeg har fundet den magiske væske. Dog til 300,-. Men så er der også til et par påfyldninger.

Brugeravatar
munch_30
Still Got The Blues
Indlæg: 288
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af munch_30 »

He he ... Lyder lidt spændende det "olie-projekt" ... God stil der- respekt !

Har du evt. et billede af den sprøde rem ?

Og efter at have set lidt billeder på nettet er det for mig at se en slags gummibånd/-rem, du skal på jagt efter :D .
Et langskud: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.hc-jacobsen.dk/default.asp?A ... ault.asp?A ... s&Item=276</a><!-- m -->

Nøj et "apparat" sådan en Morley: <!-- m --><a class="postlink" href="http://s67.beta.photobucket.com/user/su ... om/user/su ... egacy=true</a><!-- m -->
Kim

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af DarkoPage »

Ja, det er lidt af et projekt!

Jeg tror jeg prøver med en rem herfra: http://pc-elektronik.dk/shop/ De fleste af dem koster 5,-, så jeg kan prøve lidt forskellige størrelser uden at skulle punge for meget ud. Men læste mig til at der er andre der har haft succes med elastikker.

Hvis man forresten vil læse lidt om dem, er det her forum perfekt: <!-- m --><a class="postlink" href="http://telrayoilcanaddicts.yuku.com">http://telrayoilcanaddicts.yuku.com</a><!-- m -->

Jeg fandt også lige ud af at det slet ikke er så svært at komme ind i selve dåsen (som man siger :lol: ), så nu kan jeg få gjort den ordentlig ren. Projektet ser pt. ikke ud til at blive så svært, som jeg først havde regnet med... En ny rem, allover rengøring og ny olie på dyret. Så burde den i teorien virke. Så er det bare at teori ikke altid holder. :)

Jeg kan poste lidt billeder af processen, hvis der er nogen der er interesserede i det.

Brugeravatar
munch_30
Still Got The Blues
Indlæg: 288
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af munch_30 »

Super.

Jeg vil glæde mig til at se billeder ! Også gerne med lidt lyd for den sags skyld, hvis du lyster :)

Lyttede lige lidt her på YT:

[youtube]xiiJzPBda8o[/youtube]
Kim

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="DarkoPage"]Så er det bare at teori ikke altid holder. :)

[/quote]

Ja, er det ikke noget med, at det er i spændet mellem teori og praksis, at den sande visdom findes?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af DarkoPage »

NN: Fandt så ud af at den olie jeg fjernede meget vel ku' ha' været den jeg skulle bruge. D'oh! :yawn: Oh, well... Den trængte til at blive renset alligevel.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO- Min nye Lovepedal plexi 800 er vist den distorsion jeg længe har manglet.Ja måske hele livet selv om det er store ord.Men den lyder satmer godt især sammen med les paul.
Na. Jeg vil have byttet min replica ud med en Mxr carbon copy men cc kommer først på lager sidst i marts ved Thomann. Skal man bøffe 210 kr. mere og købe den ved 4sound eller bare beholde replicaen.
Det sidste var nok det nemmest på kort sigt men carbon copy er nok fedests for mig på lang sigt sigt da den bare er ufattelig simpel.Plug and play.Skru lige på den et par gange først.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af udepost »

NO gange 10: My Bloody Valentine i Melbourne i går! Det er få bands der når dem til anklerne...

/Søren

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Endelig fik jeg taget mig sammen til at tage ned på vaskeriet, så nu er der rent tøj i rå mængder.

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="Pluto"]NO- Min nye Lovepedal plexi 800 er vist den distorsion jeg længe har manglet.Ja måske hele livet selv om det er store ord.Men den lyder satmer godt især sammen med les paul.
Na. Jeg vil have byttet min replica ud med en Mxr carbon copy men cc kommer først på lager sidst i marts ved Thomann. Skal man bøffe 210 kr. mere og købe den ved 4sound eller bare beholde replicaen.
Det sidste var nok det nemmest på kort sigt men carbon copy er nok fedests for mig på lang sigt sigt da den bare er ufattelig simpel.Plug and play.Skru lige på den et par gange først.[/quote]

Carbon Copy lyder (i mine ører) LANGT bedre end en Replica, ved alle indstillinger - fortryder i den grad at jeg solgte min CC og beholdt min Replica, da jeg havde mere behov for tap-tempo end analog lækkerhed .. :cry:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen