Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="kraen"][quote="andefeldt"]NO: Blev i går far til en dejlig lille dreng. Storebror har ikke helt forstået konceptet endnu, men det kommer snart :)

NOv2: lillebror deler fødselsdag med Gilmour. Hvor er det smukt ;) [/quote]

Tillykke med ham! Han deler også fødselsdag med mig.[/quote]
Og mig !
Jeg blev 40 i går.
Det er ikke så slemt som jeg regnede med.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Urup"]NO: Jeg har fået arbejde fra på mandag. Det bliver rart at komme i gang igen![/quote]
Tillykke. At være i gang med noget er dejligt. Hvem er den heldige arbejdsgiver?

Og tillykke med barn nr. to, Kraen, Gilmour og de 40 :grin:

send fra en smart telefon

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Urup"]NO: Jeg har fået arbejde fra på mandag. Det bliver rart at komme i gang igen![/quote]

Og dermed ved vi godt, hvem der står for bandets grejindkøb :-)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Avs - Hvis den der har job i bandet automatisk står for alle indkøb, må det da stå lidt sløjt til ;)
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="Smittefar"]Avs - Hvis den der har job i bandet automatisk står for alle indkøb, må det da stå lidt sløjt til ;) [/quote]

Velkommen til alle bands i Dansk metal.

Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Lause »

[quote="Smittefar"]Avs - Hvis den der har job i bandet automatisk står for alle indkøb, må det da stå lidt sløjt til ;) [/quote]

Haha.. Jeg kan så oplyse at 2 af os, på en SU, har skrabet sammen til en Presonus StudioLive og op til flere mikrofoner, på under 3 måneder.. Det krævede så også 3 måneder efterfølgende med grød og smatøl..

Nu må dem med størst indtægtskilde spæde til... ;)


Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NA: Jeg har weekendvagt denne weekend, så den står på arbejde både lørdag og søndag. Det er heldigvis gode penge.

NO: Når man alligevel skal sidde hjemme fredag aften, så er det ikke det værste at sidde og lytte til David Bowies kommende album, som skal anmeldes til mandag. Han er sgu god ham Bowie.

NO: I morgen skal jeg dog ikke sidde hjemme. Inden jeg skal til Peter Sommer-koncert (igen til anmeldelse), svinger jeg lige forbi en medpraktikant og spiser lidt mad. Så smutter vi til koncert og slår derefter et smut forbi en anden praktikants fest. Selvom jeg nok primært er på vandvognen i morgen, tvivler jeg ikke på, at det nok skal blive en god aften.

NA: Jeg får travlt søndag med to anmeldelser plus det normale arbejde.

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Urup »

[quote="Lause"][quote="Smittefar"]Avs - Hvis den der har job i bandet automatisk står for alle indkøb, må det da stå lidt sløjt til ;) [/quote]

Haha.. Jeg kan så oplyse at 2 af os, på en SU, har skrabet sammen til en Presonus StudioLive og op til flere mikrofoner, på under 3 måneder.. Det krævede så også 3 måneder efterfølgende med grød og smatøl..

Nu må dem med størst indtægtskilde spæde til... ;) [/quote]

Hov hov, jeg kommer selv i første række! :)


Det er en projektansættelse. 110 andelsboliger skal have skiftet vinduer - jeg skal stå for at lave registrering, skadesudbedrelse og udbudsmateriale. Happy days! :)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Så fik jeg tid til at samle mit nye board - jeg endte med at gå all-in på Mooers mini-pedaler. Det er ikke verdens fedeste lyd, men fint til prisen - det er i hvert fald både bedre og mindre end de multieffekt-boards, jeg har haft leget med :)

5 pedaler og en switch til forstærkeren. 35x14 cm :lol:

Billede

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Fedt.

NO: På vej til julefrokost

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af drmaawenz »

NO: En fungerende, men grim prototype af et pid-reguleret 20W varmeapparat til min fuzz face opstillet i min kolde udestue; den har klaret stuetesten, og ser ud til også at kunne klare open-air-koncert-om-aftenen-testen. :)
Nu mangler jeg lige den sidste stump, men den må snart dukke op i posten.

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="drmaawenz"]NO: En fungerende, men grim prototype af et pid-reguleret 20W varmeapparat til min fuzz face opstillet i min kolde udestue; den har klaret stuetesten, og ser ud til også at kunne klare open-air-koncert-om-aftenen-testen. :)
Nu mangler jeg lige den sidste stump, men den må snart dukke op i posten.[/quote]

Haha - Hvor er det bare topnørdet, på den fede måde :D

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="Turtle"]NO: Så fik jeg tid til at samle mit nye board - jeg endte med at gå all-in på Mooers mini-pedaler. Det er ikke verdens fedeste lyd, men fint til prisen - det er i hvert fald både bedre og mindre end de multieffekt-boards, jeg har haft leget med :)

5 pedaler og en switch til forstærkeren. 35x14 cm :lol:

Billede[/quote]


Haha! Hvor er det nuttet!

Abaddon
Smoke On The Water
Indlæg: 58
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Abaddon »

NO: Har i dag stillet pant i førstefødte og købt billet til Neil og den gale hest! Måske sidste chance ever for at opleve den combo...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Abaddon"]... og købt billet til Neil og den gale hest! Måske sidste chance ever for at opleve den combo...[/quote]

Aaarrrh, for fa´en da! Nu kom jeg sgu´ også til det..! :-)

Og det er ikke længere siden end i forgårs, at jeg ellers lænsede kontoen for billetter til Portishead i Århus til juni...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Abaddon"]NO: Har i dag stillet pant i førstefødte og købt billet til Neil og den gale hest! Måske sidste chance ever for at opleve den combo...[/quote]

Jeg har også købt.

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: cafefrokost på firmaets regning. Når jeg nu skulle op kl kvart i kvalme og være i Vordingborg kl 0900, så er det ikke det værste at slutte arbejdsdagen med.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: Læssevis af politisk ukorrekt guitar på Fermaten i aften ved d´herrer Vandborg og Andersen. Som Vandborg selv sagde: "det er jo ikke skaklandsholdet, det her" ... Men hvor var de unge henne? Fremtiden ser grum ud, hvis det kun er 30-40+-publikummet, der kan klare 20 guitarsoloer på en aften.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="sørendybdal"]... Men hvor var de unge henne? Fremtiden ser grum ud, hvis det kun er 30-40+-publikummet, der kan klare 20 guitarsoloer på en aften.[/quote]

De unge var vel ude og høre noget musik, der passer til deres generation? Lissom vi var, da vi var unge. Og dem før os.

Fremtiden ser da først grum ud, hvis den ligner fortiden?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen