Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Mit band har kvalificeret sig til Emergenza-finalen, og det betyder at jeg skal spille i Store Vega den 18. maj!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Steve Lukather på Fermaten i aften sammen med lillebror, Lause.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: Effectrode Tube Drive. Av for den lede, den pedal lyder godt! :grin:

send fra en smart telefon

Brugeravatar
rustie
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af rustie »

[quote="Odgaard"]NO: Effectrode Tube Drive. Av for den lede, den pedal lyder godt! :grin:

send fra en smart telefon[/quote]

Så mangler du bare tube viben :D

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Urup, Lause og jeg stødte (efter en i forvejen god bytur) ind i Søren Andersen og Mika Vandborg. De var pænt fulde og vi fulgtes med dem videre, men så skulle de ha' en slice, og så skiltes vore veje. Vi tilbød ellers flere øl, men en slice var vigtigere.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO. - Gary Moore simpelthen 8-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="rustie"][quote="Odgaard"]NO: Effectrode Tube Drive. Av for den lede, den pedal lyder godt! :grin:
send fra en smart telefon[/quote]
Så mangler du bare tube viben :D [/quote]
Jeg har aldrig haft en vibepedal, og jeg tror heller ikke, det sker foreløbigt... men så har der da været alle mulige andre slags pedaler forbi :s mile:

send fra en smart telefon

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Hele "familien" hjemme for første gang i knap et år. Det blev udnyttet til fulde i dag, og mon ikke jeg skal have en enkelt eller to af de mere sjældne gæster med på påskeferie hos forældrene.

Billede

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

Fin samling - særligt den sorte deluxe. :)

NO: Det gik op for mig for nogle dage siden, at jeg faktisk havde dele liggende til at bygge en tele (den hvide krop fra min shredder og en warmoth hals, samt nogle Suhr FL pickups og diverse hardware), så jeg købte en Dimarzio tele pickup, og skruede den sammen igår. Jeg havde den med i øvelokalet med Volt her til aften, og jeg er blæst væk over hvor godt sådan en fungerer til rock - den skærer bare igennem på den helt rigtige måde, og efterlader alligevel plads til den anden guitar og vokalen.

NA: At det tog mig 13 års guitarspil at indse at en Tele er en fed guitar.

NN: At jeg er en tøsedreng, apparently - selvom den lyder tonsefedt sådan en, så skal der altså arbejdes mere for sagen end jeg er vant til. Jeg har ikke haft en guitar uden en bridgehumbucker nogensinde før, og jeg kan godt mærke at man får en del forærende på en humbucker fremfor en tele bridge pickup - det er lidt af en workout.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

Apropos teler - Der er en Warmoth custom tele til salg på dba for en slik.. Swampash krop og hele pisset. Nøj, den ville være fin med rosewood gribebræt og strathoved. :? :s hock:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-warmoth-tele ... rmoth-tele ... -90740931/</a><!-- m -->

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Dannyboy"]Hold kæft hvor er jeg færdig med at handle guitarer![/quote]

[quote="Dannyboy"]Apropos teler - Der er en Warmoth custom tele til salg på dba for en slik.. Swampash krop og hele pisset. Nøj, den ville være fin med rosewood gribebræt og strathoved. :? :s hock:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-warmoth-tele ... rmoth-tele ... -90740931/</a><!-- m -->[/quote]


:lol:

Har godt set den - men han vil sende den med bus, eller noget. Jeg er til gengæld færdig med at købe guitarer jeg ikke har prøvet.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="GuitaRasmus"]Fin samling - særligt den sorte deluxe. :)

NO: Det gik op for mig for nogle dage siden, at jeg faktisk havde dele liggende til at bygge en tele (den hvide krop fra min shredder og en warmoth hals, samt nogle Suhr FL pickups og diverse hardware), så jeg købte en Dimarzio tele pickup, og skruede den sammen igår. Jeg havde den med i øvelokalet med Volt her til aften, og jeg er blæst væk over hvor godt sådan en fungerer til rock - den skærer bare igennem på den helt rigtige måde, og efterlader alligevel plads til den anden guitar og vokalen.

NA: At det tog mig 13 års guitarspil at indse at en Tele er en fed guitar.

NN: At jeg er en tøsedreng, apparently - selvom den lyder tonsefedt sådan en, så skal der altså arbejdes mere for sagen end jeg er vant til. Jeg har ikke haft en guitar uden en bridgehumbucker nogensinde før, og jeg kan godt mærke at man får en del forærende på en humbucker fremfor en tele bridge pickup - det er lidt af en workout.[/quote]

:thumbup:
So many assholes, so few bullets

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Telemaster"][quote="GuitaRasmus"]

NA: At det tog mig 13 års guitarspil at indse at en Tele er en fed guitar.

NN: At jeg er en tøsedreng, apparently - selvom den lyder tonsefedt sådan en, så skal der altså arbejdes mere for sagen end jeg er vant til. Jeg har ikke haft en guitar uden en bridgehumbucker nogensinde før, og jeg kan godt mærke at man får en del forærende på en humbucker fremfor en tele bridge pickup - det er lidt af en workout.[/quote]

:thumbup:[/quote]

;) :s ilent:

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="GuitaRasmus"]Fin samling - særligt den sorte deluxe. :)

NO: Det gik op for mig for nogle dage siden, at jeg faktisk havde dele liggende til at bygge en tele (den hvide krop fra min shredder og en warmoth hals, samt nogle Suhr FL pickups og diverse hardware), så jeg købte en Dimarzio tele pickup, og skruede den sammen igår. Jeg havde den med i øvelokalet med Volt her til aften, og jeg er blæst væk over hvor godt sådan en fungerer til rock - den skærer bare igennem på den helt rigtige måde, og efterlader alligevel plads til den anden guitar og vokalen.

NA: At det tog mig 13 års guitarspil at indse at en Tele er en fed guitar.

NN: At jeg er en tøsedreng, apparently - selvom den lyder tonsefedt sådan en, så skal der altså arbejdes mere for sagen end jeg er vant til. Jeg har ikke haft en guitar uden en bridgehumbucker nogensinde før, og jeg kan godt mærke at man får en del forærende på en humbucker fremfor en tele bridge pickup - det er lidt af en workout.[/quote]

Du ligger ikke tilfældigvis inde med en SUHR FL neck pickup til strat?

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Telemaster"][quote="GuitaRasmus"]Fin samling - særligt den sorte deluxe. :)

NO: Det gik op.......

NA: At det tog mig 13 års guitarspil at indse at en Tele er en fed guitar.

NN: At jeg er en tøsedreng, apparently - selvom den lyder tonsefedt sådan en, så skal der altså arbejdes mere for sagen end jeg er vant til. Jeg har ikke haft en guitar uden en bridgehumbucker nogensinde før, og jeg kan godt mærke at man får en del forærende på en humbucker fremfor en tele bridge pickup - det er lidt af en workout.[/quote]

:thumbup:[/quote]

Tommel op :s mile:

send fra en smart telefon

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO- 5 fridage og ud at spille lørdag.
Jeg syntes jeg fortjener lidt fri for jeg har haft ret vildt travlt længe efterhånden.Og spille er jo ikke arbejde. ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: The Black Crowes i HMV Forum i London i aften. Stadig mit yndlingsband og min yndlingssanger.
So many assholes, so few bullets

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: øver med Clapton Jam i dag og senere en bytur med de selvsamme røvere.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Efter en lækker påske i selskab med familien og gode venner i Løkken i lækkert vejr og en grundig påskerengøring af lejligheden i dag, er det bestemt ikke værst at kunne sidde i solen på altanen og læse i en god bog. Hverdag igen i morgen? Bring it on.

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin60 »

[quote="Telemaster"]NO: The Black Crowes i HMV Forum i London i aften. Stadig mit yndlingsband og min yndlingssanger.[/quote]

Hvordan er deres nye guitarist?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen