Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Martin60"][quote="Telemaster"]NO: The Black Crowes i HMV Forum i London i aften. Stadig mit yndlingsband og min yndlingssanger.[/quote]

Hvordan er deres nye guitarist?[/quote]

Helt sikkert rigtig god, men også noget grøn i sammenhængen. Han havde et nodestativ stående, og virkede ikke fuldstændig overskudsagtig. Det er selvfølgelig fair nok efter kun en lille håndfuld jobs, men lige præcis i et rock and roll-band er det altså fedest, hvis leadguitaristen er totalt overbevisende. Han havde ikke en eneste "wow-solo", så det var lidt ærgerligt. Til gengæld synger han rigtig fedt, og tilføjede på den måde noget nyt, da de nu ind imellem har trestemmige harmonier - det klæder dem godt!

Hans stil er måske også lidt mere folk'et end de tidligere leadguitarister. Jeg savnede Marc Ford, men det har jeg jo gjort i mange år, og det kan Jamie Greene vel ikke gøre for. Altså godkendt med visse forbehold :-)
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"][quote="Martin60"][quote="Telemaster"]NO: The Black Crowes i HMV Forum i London i aften. Stadig mit yndlingsband og min yndlingssanger.[/quote]

Hvordan er deres nye guitarist?[/quote]

Helt sikkert rigtig god, men også noget grøn i sammenhængen. Han havde et nodestativ stående, og virkede ikke fuldstændig overskudsagtig. Det er selvfølgelig fair nok efter kun en lille håndfuld jobs, men lige præcis i et rock and roll-band er det altså fedest, hvis leadguitaristen er totalt overbevisende. Han havde ikke en eneste "wow-solo", så det var lidt ærgerligt. Til gengæld synger han rigtig fedt, og tilføjede på den måde noget nyt, da de nu ind imellem har trestemmige harmonier - det klæder dem godt!

Hans stil er måske også lidt mere folk'et end de tidligere leadguitarister. Jeg savnede Marc Ford, men det har jeg jo gjort i mange år, og det kan Jamie Greene vel ikke gøre for. Altså godkendt med visse forbehold :-)[/quote]

Er han med på den der Cabin Fever Session? Det virker ret nodestativs agtigt, men hvor det egentlig er ret fedt! Det er også mere Folk en rock'n'roll.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"]
Er han med på den der Cabin Fever Session? Det virker ret nodestativs agtigt, men hvor det egentlig er ret fedt! Det er også mere Folk en rock'n'roll.[/quote]

Nix. Det er Luther Dickinson. Før ham var det Paul Stacey, inden ham kortvarigt Marc Ford, der afløse Audley Freed, som før havde afløst samme Marc Ford, der opfindeligt afløste Jeff Cease. Så vidt jeg husker :-)

Hvis Cabin Fever er nodestativsagtig, skyldes det sikkert, at det er nye numre, bandet indspiller i et studie med publikum - Levon Helms studie. Der er også en ekstra gut med på pedal steel, og stilen er mere folk end tidligere, hvor det har været meget mere jam-agtigt.
So many assholes, so few bullets

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin60 »

Min opfattelse af Greene ud fra de videoer jeg har set, er også at han ikke er den mest udpræget lead guitarist, men at han synger fedt.

Jeg savner også Marc Ford, men jeg synes at Luther passede bedre med den udvikling Black Crowes har taget.
Det er en skam at Marc Ford er blevet så tilbage trukket på det sidste, og så religiøs: <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Martin60"]Min opfattelse af Greene ud fra de videoer jeg har set, er også at han ikke er den mest udpræget lead guitarist, men at han synger fedt.

Jeg savner også Marc Ford, men jeg synes at Luther passede bedre med den udvikling Black Crowes har taget.
Det er en skam at Marc Ford er blevet så tilbage trukket på det sidste, og så religiøs: <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->[/quote]

Wow, det var jeg ikke klar over. Han virker jo fuldstændig nedbrudt og hjernevasket. Trist :-( Man har før set tidligere misbrugere blive troende, men det kan bestemt gøres mere moderat end her.

Dickinson var fed, men Ford er og bliver min favorit. Det mere nedtonede, folk-prægede er han også fed til, synes jeg - både med Crowes og Ben Harper. Jeg håber sgu, han finder sine egne ben at stå på, så man ikke bliver nødt til at opsøge nykristne kirker i USA for at høre ham live igen!
So many assholes, so few bullets

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin60 »

Ja, det er godt nok skræmmende!

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: Ja, den tråd måtte jo blive lavet før eller siden ... jeg er færdig af grin:
<!-- m --><a class="postlink" href=" ... 5052347825</a><!-- m -->
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="sørendybdal"]NO: Ja, den tråd måtte jo blive lavet før eller siden ... jeg er færdig af grin:
<!-- m --><a class="postlink" href=" ... 5052347825</a><!-- m -->[/quote]

Jeg sidder midt i undervisningen og kan simpelthen ikke lade være med at grine. Konge!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Jeg har vist før skrevet om det evige tøjproblem, hvor man køber et par beklædningsgenstande, som man er glade for, men fordi man ikke har nok at skifte med, bruger man dem så meget, at de går i stykker ganske hurtigt (kommer selvfølgelig an på hvilken beklædningsgenstand og kvaliteten). Jeg besluttede mig for noget tid siden for at blive bedre til at købe mere tøj - også selvom det er mere, end jeg kan klare mig med. Det går egentlig meget godt. I dag købte jeg fx to par bukser og en ny læderjakke. Sidstnævnte har dog været planlagt længe. Ros til mig selv!

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Woodstock i Borgergade. Super fed oplevelse endnu engang. Ham Søren der kan sgu drive en forretning!

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO- Det er lykkedes mig uden at brænde mig-bande og første lodning at få loddet min burstbucker i min 59 reisue lp. :o
NO2- Og det virker uden støj
Sorte strater lyder bare bedst..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Pluto"]NO- Det er lykkedes mig uden at brænde mig-bande og første lodning at få loddet min burstbucker i min 59 reisue lp. :o
NO2- Og det virker uden støj[/quote]

Tillykke !

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: fantastisk gensyn med Berlin! Mad, øl, shopping, spontane tyske punkkoncerter, tatoveringer og en sindssyg fed Black Rebel Motorcycle koncert søndag med efterfølgende impulsiv akustisk session af Robert Levon Been, som lige pludseligt traskede ud foran komcertstedet og spillede i godt en halv time. Det var for sindssygt fedt! :)
[attachment=0]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Endnu et eksemplar af "Verdens bedste Marshall" fyret op i første hug. Det er bare en opskrift, der holder!

NN: Bulgarer, der sælger NOS "udskidt æblegrød" på Ebay - Notoriously Overpriced Shit..! :-(
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

NO:

Er fra i dag blevet overmontør (VVS) i Danmarks største børsnoteret ejendomsselskab! :-D

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

Tillykke Peter.
Bah

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

NO: "Far, kan du tage en guitar tuner med til min guitar i morgen".
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO:

De er sgu´ sjove, de svenskere:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.theatlantic.com/technology/a ... chnology/a ... ly/274383/</a><!-- m -->

I selverkendelsens hellige navn er jeg specielt vild med punkt 11. Punkt 13 synes jeg dog trods alt ikke, at jeg er nået helt til... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Nice - 11eren er vi mange , der må skrive under på :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Hev lige en brugt japansk Jazzmaster med hjem fra Woodstock idag. Den er fee'!
NA: Nøj hvor jeg mangler en ordentlig forstærker!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen