Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
munch_30
Still Got The Blues
Indlæg: 288
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af munch_30 »

Enig ........
Kim

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Jeg har her til aften siddet og luret lidt på den anden semifinale til Melodi Grand Prix - uden at have videre interesse i det føler jeg trang til at slå fast. Nå, men jeg er glad for, at jeg ikke zappede væk, for jeg blev underholdt af ét særligt bidrag, som var så fantastisk og skrækfuldt på samme tid, at jeg aldrig har set noget lignende. Rumænien stillede op med en mandlig operasanger, som valgte at synge falset over et backingtrack taget direkte fra senhalvfemsernes techno-helvede. Hold nu op, hvor var det forfærdeligt! Men på den positive side fik jeg trænet mavemuskulaturen, mens jeg grinte og lo, som jeg ikke har gjort længe.

Sidder du nu og tænker: "Ih altså, det lyder sjovt, det ville jeg gerne have set", så frygt ej. Europa har endnu en gang vist, at de ikke magter opgaven at adskille musik fra... ja, jeg ved ikke hvad, vi skal kalde det. Rumænien er videre til finalen lørdag...

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

Jeg så det også - det må være et udslag af humor og intet bedre et stemme på - det var virkelig den dårligste sang, jeg nogensinde har hørt! Jeg er på besøg hos venner i Sverige på lørdag, så bare for at kunne hovere håber jeg virkelig meget på Danmark i år :lol:

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Jeg skal til Malmø på lørdag. Det bliver helt vildt fedt! Jeg glæder mig som et lille barn.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="kraen"]NO: Jeg skal til Malmø på lørdag. Det bliver helt vildt fedt! Jeg glæder mig som et lille barn.[/quote]

Jeg må tilstå, at jeg ser det med en tilpas ironisk distance, så jeg ikke kunne tænke mig ligefrem at være der. Sarkasmen over hvor ringe musikken er er jo en vigtig del af at se det :lol: Men det bliver da med garanti et stort show :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Ses vi ved kakkelbordet ??

Jeg har mit bord klar
Billede
Modded guitars were crap right out of the factory

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Turtle"][quote="kraen"]NO: Jeg skal til Malmø på lørdag. Det bliver helt vildt fedt! Jeg glæder mig som et lille barn.[/quote]

Jeg må tilstå, at jeg ser det med en tilpas ironisk distance, så jeg ikke kunne tænke mig ligefrem at være der. Sarkasmen over hvor ringe musikken er er jo en vigtig del af at se det :lol: Men det bliver da med garanti et stort show :) [/quote]

Jeg kan nu godt lide musikken, men der er selvfølgelig også mange ringe sange med, og de er glemt igen om et par år.
Tag f.eks. hipster-Ungarn og Dracula fra Rumænien. Puha, det er skidt, men så synes jeg til gengæld, at vores egen er ret god, og der er også et eller andet dragende ved både Ukraine og Estland.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

Ungarn var da langt fra den dårligste, selv om det er lidt mystisk at han nærmere hvisker end synger...

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Jeg skal spille i Store Vega i aften!

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

NO: Debut koncert/koncerter med mit nye band Rowbird - vi fik en skide god anmeldelse af en lokal blog - <!-- m --><a class="postlink" href="http://rotation.dk/rowbird-viva-la-revo ... lution/</a><!-- m -->

Det er bare lokal job i Aalborg, men det er pisse fedt når man endelig kommer i gang med noget nyt!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="VilhelmNielsen"]NO: Jeg skal spille i Store Vega i aften![/quote]

Fedt! Men shit, der er 15 bands på i løbet af aftenen???!!! :)

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasser »

No: sommer, sol og pinot noir på altanen.

NO2: spillejob i Skagen i aften. Det bliver hygge.


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="Rasser"]No: sommer, sol og pinot noir på altanen.


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk[/quote]

+ 1, men med pinot blanc på terassen, i stedet :)

NO2: Årets første dag på stranden - selvom vandet stadig er pissekoldt.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Rasmus"][quote="VilhelmNielsen"]NO: Jeg skal spille i Store Vega i aften![/quote]

Fedt! Men shit, der er 15 bands på i løbet af aftenen???!!! :) [/quote]

Ja, det endte også med at vi, som skulle spille næstsidst i det clusterfuck af bands, ikke fik nok stemmer til at komme i betragtning af juryen.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Grand Prix'et i Malmö i går. Hvor var det bare fedt, og vildt at vi vandt.

NN: Sverige. Det er jo umuligt at opdrive en øl i det land. Systembolaget lukkede kl. 15. Det er jo foråndssvagt. Derudover var det lidt svagt med Grand Prix afterpartyer. Den ene, der var, (udover den officielle, hvor man skulle have billet til) lukkede kl. 2. Hmm.

NO2: Så er det godt at vi kan vise de svenskere, hvordan det skal gøres.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

NO: Lørdagens indspilning af spor.
NO2: Efterfølgende at knalde ud i sofaen til Danmarks sejr.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Arsenal sikrede til fjerdepladsen i Premier League på trods af et miserabelt efterår. Og endnu bedre; fjerdepladsen blev sikret på Tottenhams bekostning.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

NO: Det er fuldstændigt lykkedes mig, ved behændig brug af fjernbetjeningen, og ved lynsnar lukning af browservinduer på min Mac:

At undgå melodi grand prix og al dens uvæsen. Sikke et spild af tid og penge på noget der intet har med musik at gøre.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="MacG"]NO: Det er fuldstændigt lykkedes mig, ved behændig brug af fjernbetjeningen, og ved lynsnar lukning af browservinduer på min Mac:

At undgå melodi grand prix og al dens uvæsen. Sikke et spild af tid og penge på noget der intet har med musik at gøre.[/quote]

Hold da op, se hvad du er gået glip af:
[youtube]OV3xp5ZXSYA[/youtube]
Cogito sumere potum alterum

Torben
Johnny B. Goode
Indlæg: 121
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Torben »

[quote="K-P"][quote="MacG"]NO: Det er fuldstændigt lykkedes mig, ved behændig brug af fjernbetjeningen, og ved lynsnar lukning af browservinduer på min Mac:

At undgå melodi grand prix og al dens uvæsen. Sikke et spild af tid og penge på noget der intet har med musik at gøre.[/quote]

Hold da op, se hvad du er gået glip af:
[youtube]OV3xp5ZXSYA[/youtube][/quote]

Hold da op - der blev jeg lige mundlam....

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen