Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Tillykke. Hvor er du endt i byen?

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

På Trøjborg af alle steder. Så jeg inviterer da til en øl på Peder Wessel. Og hvem ved, måske får vi flere fremragende kommentarer som: "Fuck 4/4! Det er VM-år i år!"

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Urup »

[quote="Barf"]På Trøjborg af alle steder. Så jeg inviterer da til en øl på Peder Wessel. Og hvem ved, måske får vi flere fremragende kommentarer som: "Fuck 4/4! Det er VM-år i år!"[/quote]

Lad os håbe der er strippere igen!

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Olé. Og Trøjborg er dejligt.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Telemaster"]Altså... Jeg er jo lærer, så jeg kan nemt skynde mig at blive fornærmet, hvis det skal være. Jeg kan bare ikke se, at Kræns indlæg er så problematisk, som andre vist kan. Som jeg ser det, skriver han bare, at enkeltes slatne indstilling til arbejdet risikerer at ødelægge hele standens ry. Det er jeg sådan set ikke uenig i. Mit indtryk er, at langt de fleste af mine kolleger knokler som bare fanden under urimelige betingelser. Der er desværre andre, der kommer meget let til det. Fuck dem. Og når der findes så mange mennesker derude, der mener at vide noget om folkeskolen, fordi de selv har gået i den, og fordi de læser aviser og ser tv, så er det vel lidt samme tendens, som når man mener at vide noget om homoseksuelle, indvandrere, pædagoger eller automekanikere, fordi man har hilst på en ud af adskillige tusinde = gemen dumhed. Den tendens ser jeg ikke i Kræns indlæg, men det er da muligt, at jeg er naiv :-)[/quote]

Ja, det er jo egentligt det, jeg vil frem til. At der er mange brodne kar, som ødelægger det for de andre. Jeg læser selv til lærer, og glæder mig til at skulle ud i virkeligheden til alle mulige børn og også for at tage kampen med de lidt mere slatne kollegaer.

Den med gymnasielærerne tager jeg gerne i mig igen. Jeg var måske en lille smule forarget den dag.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : At sidde hjemme med grejet og spille løs på det, for så at finde ud af at det hele lyder sgu godt sammen !
Og jeg i bund og grund ikke behøver mere grej. Derfor kan man vel godt købe mere, bare for at prøve det.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

[quote="Urup"][quote="Barf"]På Trøjborg af alle steder. Så jeg inviterer da til en øl på Peder Wessel. Og hvem ved, måske får vi flere fremragende kommentarer som: "Fuck 4/4! Det er VM-år i år!"[/quote]

Lad os håbe der er strippere igen![/quote]

Jeg kan jo sidde vagt dernede og starte en kæde-sms, når der er bid.

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Urup »

Godt! Så har vi jo den bedste mand på sagen! :)

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: De sidste tre sange fra vores kommende album er nu afleveret til mix. Mastering er bestilt i starten af august, og så skulle den røv være barberet. Det tog også kun tre år :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Nu tager jeg sgu på Roskilde!


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af mos »

NO: At der er lavet et instrument som man kan blive ovenud lykkelig af, blot ved at slå alle de løse strenge an, mens den står i sit stativ.
Kender i det? det er sgu stort:-)
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Har du købt en sitar?

Eller en harpe?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Lige hjemvendt fra Roskilde!
NN: Lige hjemvendt fra Roskilde.

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: min søn er ved at blive kørt ind i vuggestuen, og han klarer den i fin stil. Han sad bare roligt og spiste, da vi kom hentede ham i dag og havde ikke travlt med at komme op til os.

NO2: Sommerferie og godt vejr. I næste uge står den på sommerhustur på Vestsjælland og samvær med en masse østdanske venner.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: Roskilde ... den bedste og hyggeligste camp i mange år, mange fede koncerter - specielt i rockafdelingen - mange musikalske overraskelser, en episk druktur med et sødt kvindemenneske fredag nat, der sluttede kl. halv 7 (det blev dog ved drukturen), og så lige toppet med en 6-stjernet Queens Of The Stone Age-koncert i går. Og så kørte jeg i bil derover for første gang ... aldrig mere bagagebøvl i toget!
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: Har startet projekt Jazzmaster og har købt en 59' krop, som min ven i dag har taget med hjem fra england. Den er dog en nitro refinned i olympic white.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"]NO: Har startet projekt Jazzmaster[/quote]

Tsk, tsk, tsk...

NO: Har endelig fået gang i den gamle AVO-tester!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Lause »

[quote="sørendybdal"]..lige toppet med en 6-stjernet Queens Of The Stone Age-koncert i går....[/quote]

Min salige fader tog turen fra det mørke Vestjylland til Roskilde - og kom hjem klokken 02.00 om natten med armene løftet over hovedet, i en sejrsrus aldrig set før. Han havde set Queens Of The Stone Age og kunne ikke få armene ned.. Min kære moder var også med på turen - hun nød at se de unge mennesker give den gas på scenen, og endte faktisk med at give koncerten 6 ud af 6 stjerner.

Faderen overdrev, og gav 7 ud af 6 mulige - den ekstase møder vi hver gang han har været til QOTSA-koncert.

Et eller andet må de have gjort rigtig!

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

[quote="Lause"][quote="sørendybdal"]..lige toppet med en 6-stjernet Queens Of The Stone Age-koncert i går....[/quote]

Min salige fader tog turen fra det mørke Vestjylland til Roskilde - og kom hjem klokken 02.00 om natten med armene løftet over hovedet, i en sejrsrus aldrig set før. Han havde set Queens Of The Stone Age og kunne ikke få armene ned.. Min kære moder var også med på turen - hun nød at se de unge mennesker give den gas på scenen, og endte faktisk med at give koncerten 6 ud af 6 stjerner.

Faderen overdrev, og gav 7 ud af 6 mulige - den ekstase møder vi hver gang han har været til QOTSA-koncert.

Et eller andet må de have gjort rigtig![/quote]

Min 60-årige far er på samme måde. Det er dog Metallica, han gerne har armene overhovedet over. Han var også på Roskilde i lørdags for at se dem.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="Lause"][quote="sørendybdal"]..lige toppet med en 6-stjernet Queens Of The Stone Age-koncert i går....[/quote]

Min salige fader tog turen fra det mørke Vestjylland til Roskilde - og kom hjem klokken 02.00 om natten med armene løftet over hovedet, i en sejrsrus aldrig set før. Han havde set Queens Of The Stone Age og kunne ikke få armene ned.. Min kære moder var også med på turen - hun nød at se de unge mennesker give den gas på scenen, og endte faktisk med at give koncerten 6 ud af 6 stjerner.

Faderen overdrev, og gav 7 ud af 6 mulige - den ekstase møder vi hver gang han har været til QOTSA-koncert.

Et eller andet må de have gjort rigtig![/quote]

Ja, det er da et kvalitetsstempel der vil noget. Jeg ville ønske, min gamle far kunne opdage et ordentligt rockband et eller andet sted i nærheden af sin trygge terrasse. Måske skulle de lægge Bork Havn Festival ind i tourplanen næste gang. Så kan de få Decco Band og Tørfisk som opvarmning
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen