Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="Lause"][quote="sørendybdal"]..lige toppet med en 6-stjernet Queens Of The Stone Age-koncert i går....[/quote]

Min salige fader tog turen fra det mørke Vestjylland til Roskilde - og kom hjem klokken 02.00 om natten med armene løftet over hovedet, i en sejrsrus aldrig set før. Han havde set Queens Of The Stone Age og kunne ikke få armene ned.. Min kære moder var også med på turen - hun nød at se de unge mennesker give den gas på scenen, og endte faktisk med at give koncerten 6 ud af 6 stjerner.

Faderen overdrev, og gav 7 ud af 6 mulige - den ekstase møder vi hver gang han har været til QOTSA-koncert.

Et eller andet må de have gjort rigtig![/quote]
Nu jokker jeg sikkert gevaldigt i spinaten, men er din far ikke længere i blandt os?
See you in heaven if you make the list

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Stevi"][quote="Lause"][quote="sørendybdal"]..lige toppet med en 6-stjernet Queens Of The Stone Age-koncert i går....[/quote]

Min salige fader tog turen fra det mørke Vestjylland til Roskilde - og kom hjem klokken 02.00 om natten med armene løftet over hovedet, i en sejrsrus aldrig set før. Han havde set Queens Of The Stone Age og kunne ikke få armene ned.. Min kære moder var også med på turen - hun nød at se de unge mennesker give den gas på scenen, og endte faktisk med at give koncerten 6 ud af 6 stjerner.

Faderen overdrev, og gav 7 ud af 6 mulige - den ekstase møder vi hver gang han har været til QOTSA-koncert.

Et eller andet må de have gjort rigtig![/quote]
Nu jokker jeg sikkert gevaldigt i spinaten, men er din far ikke længere i blandt os?[/quote]

Jo, han er. Det var han i hvert fald sidst jeg tjekkede efter.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Stevi"][quote="Lause"][quote="sørendybdal"]..lige toppet med en 6-stjernet Queens Of The Stone Age-koncert i går....[/quote]

Min salige fader tog turen fra det mørke Vestjylland til Roskilde - og kom hjem klokken 02.00 om natten med armene løftet over hovedet, i en sejrsrus aldrig set før. Han havde set Queens Of The Stone Age og kunne ikke få armene ned.. Min kære moder var også med på turen - hun nød at se de unge mennesker give den gas på scenen, og endte faktisk med at give koncerten 6 ud af 6 stjerner.

Faderen overdrev, og gav 7 ud af 6 mulige - den ekstase møder vi hver gang han har været til QOTSA-koncert.

Et eller andet må de have gjort rigtig![/quote]
Nu jokker jeg sikkert gevaldigt i spinaten, men er din far ikke længere i blandt os?[/quote]

jeg læste også automatisk ordet salig som afdød - men efter et opslag i en ordbog konstaterede jeg, at det ikke behøver at betyde det - selvom det brugt på denne måde nok vil blive misforstået af mange...

modabass
Himmelhund
Indlæg: 26
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af modabass »

[quote="Turtle"][quote="Stevi"][quote="Lause"][quote="sørendybdal"]..lige toppet med en 6-stjernet Queens Of The Stone Age-koncert i går....[/quote]

Min salige fader tog turen fra det mørke Vestjylland til Roskilde - og kom hjem klokken 02.00 om natten med armene løftet over hovedet, i en sejrsrus aldrig set før. Han havde set Queens Of The Stone Age og kunne ikke få armene ned.. Min kære moder var også med på turen - hun nød at se de unge mennesker give den gas på scenen, og endte faktisk med at give koncerten 6 ud af 6 stjerner.

Faderen overdrev, og gav 7 ud af 6 mulige - den ekstase møder vi hver gang han har været til QOTSA-koncert.

Et eller andet må de have gjort rigtig![/quote]
Nu jokker jeg sikkert gevaldigt i spinaten, men er din far ikke længere i blandt os?[/quote]

jeg læste også automatisk ordet salig som afdød - men efter et opslag i en ordbog konstaterede jeg, at det ikke behøver at betyde det - selvom det brugt på denne måde nok vil blive misforstået af mange...[/quote]

Jeg forstod det på samme måde. Men sådan en koncert kan jo godt blive en hård omgang.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="modabass"]
Jeg forstod det på samme måde. Men sådan en koncert kan jo godt blive en hård omgang.[/quote]

Ja, jeg ville nok også dø af kedsomhed over en hel koncert med dem :lol:

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Metallica har lige linket til en liveoptagelse af koncerten fra i lørdags! Oh yeah!
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

Men så skal man jo købe den. :-(

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

Ja.. Men den 50'er vælter heldigvis ikke mit budget helt ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

NO: Cuba i 2 uger fra i morgen!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Tidlig weekend - og Metal Magic Festival. Skål!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"]NO: Tidlig weekend - og Metal Magic Festival. Skål![/quote]

Jeg fornemmer, at du godt kunne finde på at kigge lidt dybt i flasken her til aften? Men hvis du er nogenlunde levende igen, når lørdagsprogrammet går igang kl. 12 i morgen, så vil fruen og jeg være at finde blandt dem, der står i behørig afstand fra den udskejende, pogo-dansende ungdom oppe foran, og illluderer en overbærende, godt-man-ikke-er-20-år-længere-attitude, mens vi drikker danskvand og påpeger tekniske fejl i de optrædenes optræden.

Vi er dog nødt til at køre relativt tidligt igen, da vi har andre planer for lørdagen, og egentlig kun er der for at høre The NimbWits.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

Jeg regner da stærkt med at komme tidligt op i morgen, så jeg kan se Nimbwits - men jeg er næppe nået til det pogo-dansende stadie så tidligt :-)

Brugeravatar
Knuddi
Still Got The Blues
Indlæg: 219
Tilmeldt: 14 years ago
Geografisk sted: Viby J.
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Knuddi »

[quote="Sasha"][quote="Rasmus"]NO: Har startet projekt Jazzmaster[/quote]

Tsk, tsk, tsk...

NO: Har endelig fået gang i den gamle AVO-tester!

:-)[/quote]
Sådan en har jeg da egentlig også stående, ventende på at jeg får mig taget sammen til en lille restauration. Burde snart gøre noget ved det!

Sendt fra min GT-I9305 med Tapatalk2

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Knuddi"][quote="Sasha"][quote="Rasmus"]NO: Har startet projekt Jazzmaster[/quote]

Tsk, tsk, tsk...

NO: Har endelig fået gang i den gamle AVO-tester!

:-)[/quote]
Sådan en har jeg da egentlig også stående, ventende på at jeg får mig taget sammen til en lille restauration. Burde snart gøre noget ved det!

Sendt fra min GT-I9305 med Tapatalk2[/quote]

Jazzmaster eller AVO-tester..?

Hvis det er den første, så vil jeg gerne høre mere om den..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Knuddi
Still Got The Blues
Indlæg: 219
Tilmeldt: 14 years ago
Geografisk sted: Viby J.
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Knuddi »

Fortytwo: Nej, det er ikke en Jazzmaster - det er en AV rørtester som jeg har købt for et år eller to siden som skal sættes lidt i stand. :-)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: Hjemme fra ferie og vejret er faktisk godt! Det rammer ikke helt de 35 grader vi havde i Spanien, men det lugter da af det!

NO2: Har en masse ting er ligger og venter på mig, bl.a. min første guitar, en gammel Höfner fra slutningen af 50'erne, som har fået sat halsen på igen, efter den var gået fra, og så har den fået en pickup monteret. Derudover er der en gammel Diamond les paul kopi fra 70erne, som jeg købte for 6 øl da jeg var 16 år gammel blevet shined op. Den har aldrig haft hul igennem, men nu spiller den. Det er min plan den skal være dedikeret slide guitar.

Udover det så får jeg min 59' jazzmaster krop i morgen.

NA: Et par hængepartier i forbindelse med ferien, skadesanmeldelse til forsikringen(forsinket baggage i Barcelona) og en lille klage til Autoeurope. :(

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af udepost »

[quote="Rasmus"]NO:

Udover det så får jeg min 59' jazzmaster krop i morgen.

[/quote]

Fortæl?

/Søren

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="udepost"][quote="Rasmus"]NO:

Udover det så får jeg min 59' jazzmaster krop i morgen.

[/quote]

Fortæl?

/Søren[/quote]

Jamen, jeg har købt en 59'er krop refinned i olympic White.

:)
Det er ikke skide spændende, men nu skal jeg så stille og roligt have fundet en hals til den, og al hardware.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO1: Fantastiske dage i sommerhus med bandkammerater, koner og børn! :)
NO2: Der burde alle dage være et køleskab med øl på scenen, når man spiller op til rock og rul: Billede
Jack'en er til showet - vi deler den altid ud til publikum under The Jack. Det er altid et hit :D
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="udepost"][quote="Rasmus"]NO:

Udover det så får jeg min 59' jazzmaster krop i morgen.

[/quote]

Fortæl?

/Søren[/quote]
<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen