Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Barf"]
#1: Der er sindssygt mange lækre piger i Aarhus. Hvert andet hunkønsvæsen man passerer, skal man jo vende sig om og kigge efter - en kunst i sig selv når man er på cykel.
[/quote]

Korrekt! Det er næsten ubarmhjertigt.

NO: Har arrangeret sommerkursus for gamle elever på Silkeborg Højskole. Hold kæft, hvor jeg elsker det sted, og alle de folk, der har været involveret i at arrangere kurset og alle deltagerne.

- og jeg skulle hilse og sige, at der også er ret mange lækre damer dér, og det nye hold der starter har 50 piger og 20 drenge. Mon ikke drengene bliver rigeligt underholdt? (Der er i øvrigt stadig plads til flere elever, hvis nogen skulle være interesserede)

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Fruen og jeg har idag skrevet under på et huskøb.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Urup »

Jeg ville have kommenteret noget lummert omkring de søde piger i Århus, men jeg fatter åbenbart ikke quotes - så det bliver ikke til noget. Det er måske også godt nok.

Ps. Tillykke Funky!

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

NO: At side i lufthavnen og få sig 2 øl, mens man venter på, at sin kæreste landet :-)

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: NYC sådan generelt! Damen og jeg samt nogle venner er herovre! Musik, Hooters, ømme fødder, delis og summen af folk [OK HAND SIGN]


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Det er nok også den by, jeg som voksen har besøgt, der har gjort størst indtryk på mig. Kæft jeg savner den! Man kan komme med tusindvis af råd, men tag et smut til Williamsburg - det er fandme et dejligt sted. Om man så bliver tiltrukket eller afskrækket af, at det er "The Hipster Capitol", er ligemeget. Der ligger rigtig mange spændende butikker, barer og caféer omkring Berry Street og Bedford Avenue. Enjoy ;)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Nu har jeg godt nok kun været tre dage i New York, men af de mange steder, jeg har været i USA, er det ikke NYC der trækker mest i mig for et gensyn. Boston, Washington DC, San Fransisco, Yosemite, Grand Canyon - de trækker allesammen mere
Modded guitars were crap right out of the factory

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="Barf"]Det er nok også den by, jeg som voksen har besøgt, der har gjort størst indtryk på mig. Kæft jeg savner den! Man kan komme med tusindvis af råd, men tag et smut til Williamsburg - det er fandme et dejligt sted. Om man så bliver tiltrukket eller afskrækket af, at det er "The Hipster Capitol", er ligemeget. Der ligger rigtig mange spændende butikker, barer og caféer omkring Berry Street og Bedford Avenue. Enjoy ;) [/quote]
NYC er speciel, i mine øjne er den lige så langt fra resten af USA som Danmark - bare på en helt anden måde. Jeg har snart rejst en hel del i landet, og ingen steder har jeg oplevet en by eller en befolkning som i NYC. Derimod er der mange byer i resten af landet der minder om hinanden.

Jeg er dog ikke helt med Smittefar - jovist, SF og f.eks. LA er fede, og jeg kunne sagtens bruge 14 dage i hver af de to, men NYC ER altså helt speciel, men ikke synonym med USA. Der er mange andre steder som er mere amerikanske.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af udepost »

NO: Jeg har købt en didgeridoo! Det er satme et syret instrument :)

Fandt lige denne video:

[youtube]wyesDGB_mlw[/youtube]

/Søren

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Spillejob i lørdags - En firsætter til Ubberup Højskoles Gammel Elevfest - Det var en følelsesmæssig rutsjebane. Jeg startede med at knække en streng mens jeg stemte en guitar, før vi startede. Så fulgte jeg op med at knække en streng i starten af soloen i første nummer!! Da var starten ligesom gået, og på det tidspunkt frygtede jeg, at det ville blive et katastrofalt job, og så er der bare lang vej hjem fra første nummer, når man er i gang med en firsætter. Men så lettede skyerne, og der var knald på resten af aftenen. Der var fuld knald på dansegulvet gennem de første tre sæt. Mellem 3. og 4. sæt sivede der et par gæster væk fra festen, men de der blev tilbage sørgede for at holde dansegulvet godt i kog.

NA: Det var sidste job med Jesper Halberg, der trykkede den ekstra meget af på aftenen. Han er flyttet til Sverige og fremover skal mandevokalpligterne i jump varetages af Kasper Fischer Andersen. Den står på første job med Kasper på lørdag. Jeg gætter på, at han også er en stor performer og trykker den max af, men man ved det jo aldrig rigtigt, før man har oplevet ham på scenen.

NO2: Jeg tror, at jobbet kastede 1-2 nye jobs af sig.

NO3: Min nye MM-Vision computer - Der var lidt knas med drivere i starten, men hold da op, hvor kører den fedt. Lightroom er jo lige pludselig blevet et rent fartmonster :P
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasser »

NO: jeg har skrevet under på en købsaftale til et hus i dag.


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: En mere end udmærket jubilæumskoncert på Fermaten i går. Ikke mindst takket være det fremragende 'husorkester' med Skærbæk-brødrene, Jesper Lind, Rune Kjeldsen og Palle Hjort på samme scene, der alle spillede fedt og så ud til at hygge sig med, at spille noget, der var lidt loose og ikke så indøvet - der blev i hvert fald jammet en del (selv om Jesper Lind fik en sviner af Dicte, da han satte gang i et fill midt i en sangoptakt). Og Paul Hamann kæmpede hårdt bag pulten, selv om der vist ikke havde været produktionsøver (eller øver i det hele taget) eller nævneværdig lydprøve.
Lars Skærbæk og Rune Kjeldsen spillede fedt som sædvanligt, og det samme med Mika Vandborg i de to numre, han var på ... men det helt store stik trak Palle Hjort, der gav den fuld gas på orgel, så der nærmest gik Jon Lord i den nogle gange.

NU (Now undren): Hvorfor foretrækker halvdelen af publikum eller mere at opholde sig på de minus 10 meter der er fra mixerøen og ned til baren, når der er rimeligt god plads oppe foran? Hvis det er fordi, der bliver spillet højt, så bliv hjemme ved anlægget, hvis det er for at være i nærheden af fadølshanerne, så tag på værtshus. Hvis nu de bevægede sig ud, hvor man faktisk kan høre musikken for baggrundssnak, kunne det være, at de også ku tage sig sammen til at klappe mellem numrene.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="sørendybdal"]NO: En mere end udmærket jubilæumskoncert på Fermaten i går. Ikke mindst takket være det fremragende 'husorkester' med Skærbæk-brødrene, Jesper Lind, Rune Kjeldsen og Palle Hjort på samme scene, der alle spillede fedt og så ud til at hygge sig med, at spille noget, der var lidt loose og ikke så indøvet - der blev i hvert fald jammet en del (selv om Jesper Lind fik en sviner af Dicte, da han satte gang i et fill midt i en sangoptakt).

[/quote]

Now Undren: Hvem f... tror Dicte egentligt hun er? Det er ikke første eller eneste gang jeg har set eller hørt om at hun skaber sig som en anden diva, når hun spiller live, hvis ikke lige det går nøjagtigt efter hendes næse? Jeg synes det er hamrende usympatisk at bitche over sine bandmedlemmer live - det må man sgu gøre i øveren eller backstagelokalet.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: I forbindelse med Fyns MC Festival for et par uger siden, blev en 17-årig pige voldtaget (det er naturligvis ikke dét, der er opturen!), og for at tage afstand fra den slags i motorcykelmiljøet, var der i dag arrangeret et optog/paradekørsel fra én af de lokale klubber, og ind til Kongens Have i Odense. En tur på ca. 30 km, åben for alle der ville vise deres støtte. Jeg kører ikke selv motorcykel, så var kun på plads med kamera i Kongens Have, men hvor var det fedt at se, at der, på en grå og noget kedelig årets første efterårsdag, troppede i omegnen af 500 motorcykelister op, fra alle dele af landet, samt i hvert fald også nogle fra Sverige. Et imponerende skue, og en reminder om, at menneskeheden, trods alt, stadig står til at redde :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="GuitaRasmus"]

Now Undren: Hvem f... tror Dicte egentligt hun er? Det er ikke første eller eneste gang jeg har set eller hørt om at hun skaber sig som en anden diva, når hun spiller live, hvis ikke lige det går nøjagtigt efter hendes næse? Jeg synes det er hamrende usympatisk at bitche over sine bandmedlemmer live - det må man sgu gøre i øveren eller backstagelokalet.[/quote]

Ja, lidt pigesur blev hun. De skulle i gang efter et synge med-breakdown og gik så fejl af hinanden. Dictes tre numre var ellers bestemt i den bedste halvdel, og her var publikum også med, selv om to af numrene var helt nye.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Nu var jeg der (desværre) ikke. Så jeg skal ikke kunne udtale mig om den konkrete sag. Men der gemmer sig nu mange nuancer mellem f.eks. en lidt syrlig kommentar og så "bitche" eller "skabe sig som en anden diva".

Ud fra hvad jeg kender til Dicte, kan jeg kun sige, at jeg tror, at det bunder i en stræben efter perfektion. Hvis alle musikere beherskede deres instrumenter lige så godt, som Dicte behersker sit (sin stemme), ville verden være noget mindre uudholdelig...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Sasha"]Nu var jeg der (desværre) ikke. Så jeg skal ikke kunne udtale mig om den konkrete sag. Men der gemmer sig nu mange nuancer mellem f.eks. en lidt syrlig kommentar og så "bitche" eller "skabe sig som en anden diva".

Ud fra hvad jeg kender til Dicte, kan jeg kun sige, at jeg tror, at det bunder i en stræben efter perfektion. Hvis alle musikere beherskede deres instrumenter lige så godt, som Dicte behersker sit (sin stemme), ville verden være noget mindre uudholdelig...[/quote]

Det gør det helt sikkert.. Men så skal man måske bare overveje, hvad man siger ja til, at stille op til..

Jeg har mødt en del der stræber efter perfektion når de spiller, men så er der også stor forskel på, hvor professionelle de er i deres gøren, når det ikke går som de vil ha'..
Der er et amerikansk udtryk der hedder et gameface, nogle gange bør man bruge det..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Er det dét, der hedder et Kandisfjæs på dansk..?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jens H »

Billede
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Sasha"]Er det dét, der hedder et Kandisfjæs på dansk..?

:-)[/quote]

Kunne det godt være.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen